danielchelsea96

Użytkownik
  • Daniel Matuszyński
  • Mężczyzna
  • 23 lata
  • Ostatnio obejrzany film: 18 kwietnia 2019 (5 dni temu)
  • Na Mediakrytyku od: 9 października 2018 (6 mies. temu)
  • 51
    obejrzanych
  • 44
    recenzje
  • 51
    ocen
  • 33
    pozytywne
  • 18
    negatywnych
  • 54
    punkty
  • 5.9
    średnia
  • 65%
    pozytywnych
  • 1.1
    odrębność

Najwyżej ocenione

  • 8.1
    8.1
    10
    Aktorskie widowisko i "Kubrickowskie" kadry w klaustrofobicznym, niczym labirynt, monumentalnym pałacu. Znakomite kostiumy i operowanie muzyką. Rywalizacja dwóch kobiet o jeden cel jednak kierujących się różnymi pobudkami. Postacie rozwijają się dynamicznie wraz z rozwojem fabuły przez co wszystko obraca się o 180 stopni. Lanthimos tworzy w pełni świadome dzieło, klimatyczne i intrygujące. Zaprasza do siebie szerszą publiczność nakreślajac współczesne realia społeczne i polityczne.
  • 7.4
    7.4
    7.6
    7.6
    10
    Guadagnino stworzył audiowizualne arcydzieło pełne symboliki, odniesień do innych twórców zakorzeniając je w sferach politycznych. Podzielony Berlin staje sie idealnym tłem dla wątku fabularnego ukazujac przy tym jak prawda staje sie wymazywana lub przeistaczana. Doskonały muzycznie I aktorsko. Niestety świetnie budowana przez caly film atmosfera zostaje na końcu filmu mocno zachwiana poprzez przeszarżowany finał. Niemniej jednak pozostawia po sobie fantastyczne wrażenie.
  • 8.3
    8.3
    9
    Jest to wielkie kino; pełne emocji i refleksji, wyśmienicie zagrane, ze znakomitym scenariuszem, bawiące i wzruszające, wciągające od samego początku. Widz zaślepiony obserwacją doskonale zarysowanej przyjaźni, wyłącza logiczne myślenie i dobrowolnie wyjeżdża na wielotygodniową trasę koncertową.

Najbardziej odrębnie ocenione

Najwięcej polubień

  • 8.1
    8.1
    10
    Aktorskie widowisko i "Kubrickowskie" kadry w klaustrofobicznym, niczym labirynt, monumentalnym pałacu. Znakomite kostiumy i operowanie muzyką. Rywalizacja dwóch kobiet o jeden cel jednak kierujących się różnymi pobudkami. Postacie rozwijają się dynamicznie wraz z rozwojem fabuły przez co wszystko obraca się o 180 stopni. Lanthimos tworzy w pełni świadome dzieło, klimatyczne i intrygujące. Zaprasza do siebie szerszą publiczność nakreślajac współczesne realia społeczne i polityczne.
  • 7.1
    7.1
    7
    McKay tworzy dzieło w pełni świadome, zaznaczając już na samym początku, iż my jako widzowie powinniśmy podchodzić do pewnych wydarzeń na ekranie z dystansem. Zabawa formą, środkami filmowymi i metaforami trwa w najlepsze ustanawiając tempo, które nie zwalnia nawet na chwilę. Kulisy sprawowania nieoficjalnej wladzy wykonawczej pokazują błyskotliwość Mckaya, znakomitą rolę Bale'a, świetną pracę charakteryzatorów, dopieszczony montaż i przyjemny motyw muzyczny.
  • 7.2
    7.2
    7.4
    7.4
    8
    "Shazam" staje obok "Wonder Women" i pokazuje, że DC jeszcze może zaskoczyć. Nie da się ukryć, że jest to kino familijne oryginalnie łamiące wszelkie schematy kina superbohaterskiego, które w swojej campowej konwencji sprawdza się znakomicie. W końcu mamy bohaterów i relacje a wszystko to bawi i daje mnóstwo frajdy!

Aktywne