Nowa wersja serwisu! Listy, wideorecenzje, recenzje użytkowników, powiadomienia i wiele więcej. Sprawdź

Box Office'owy Zawrót Głowy

Źródło
  • Ostatnio dodana recenzja: 20 października 2018 (3 dni temu)
  • Na Mediakrytyku od: 26 września 2018
  • 15
    recenzji
    15 z oceną
  • 10
    pozytywnych
    recenzji
  • 5
    negatywnych
    recenzji
  • 0
    recenzji
    bez oceny
  • 6.8
    średnia
    ocena
  • 67%
    pozytywnych
    recenzji
  • 0.7
    stopień
    odrębności

Ostatnio ocenione

  • 6.9
    7.5
    Ponownie dostajemy dojrzałe widowisko, które przenosi nas w czasy dzieciństwa Adasia i jego problemów związanych z uczuciami, a konkretnie ich nazywaniem. I jak to zwykle bywa w twórczości Koterskiego, mamy mnóstwo symboliki, komizmu prowadzącego do refleksji i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Jeśli ktoś nigdy nie polubił stylu Koterskiego, to ten film nie zmieni jego zdania. Reżyser znowu udowadnia, że jest bardzo dobry w tym, co robi.
  • 6.7
    Kino spełnionych oczekiwań. Kino rozrywkowe na wysokim poziomie, niewymagające od widza wyłączenia myślenia i zapięcia pasów na szaleńczych przeskokach ponad fabularnymi dziurami. Z drugiej strony - film z pierwszą połową zamierzającą się na gatunkowe szczyty, nieosiągalne dla wielu wcześniej bawiących się gdzieś na pograniczu thrillera i surowego exploitation. Później pozostawia jednak sporo niedosytu, bo po świetnym otwarciu dostajemy jedynie zadowalające zwieńczenie.
  • 5.9
    6.7
    Odpowiednie wyważenie sprawia, że nawet osoby niewierzące są w stanie obejrzeć cały film bez poczucia nachalnej indoktrynacji. Choć nie jest on idealny, to jest godny polecenia, chociażby ze względu na muzykę i tak bardzo życiową problematykę dotyczącą relacji ojca z synem. Zakończenie filmu nastawia pozytywnie i poza kilkoma niespójnościami jest filmem wartym obejrzenia.

Najwyżej ocenione

  • 10.0
    Czasem ciepła, a czasem zaskakująco mroczna opowieść o przyjaźni i rodzinie. Nie brakuje tu trudnych wyborów, niejednoznacznych motywacji i moralnych szarości.
  • 8.3
    Bardzo szybkie przeskoki czasowe nadają wspomniany już uniwersalny wydźwięk całej opowieści, ale idące za tym skondensowanie nieco wytrąca całość z rytmu. Zarzuty te są jednak jak czynienie oskarżeń pod adresem poezji.
  • 6.9
    7.5
    Ponownie dostajemy dojrzałe widowisko, które przenosi nas w czasy dzieciństwa Adasia i jego problemów związanych z uczuciami, a konkretnie ich nazywaniem. I jak to zwykle bywa w twórczości Koterskiego, mamy mnóstwo symboliki, komizmu prowadzącego do refleksji i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Jeśli ktoś nigdy nie polubił stylu Koterskiego, to ten film nie zmieni jego zdania. Reżyser znowu udowadnia, że jest bardzo dobry w tym, co robi.

Najniżej ocenione

Najbardziej odrębnie ocenione

Aktywne