moviemaniac

Użytkownik
  • Kobieta
  • 35 lat
Filmoznawca z wykształcenia (jakoś tak wyszło), ale przede wszystkim z zamiłowania - filmy oglądam od dziecka... I od pierwszych wspólnych seansów, urządzanych ze starszym bratem, aż do dziś....po prostu kocham kino.
  • Ostatnio obejrzany film: 17 listopada 2019 (4 dni temu)
  • Na Mediakrytyku od: 10 czerwca 2019 (5 mies. temu)
  • 120
    obejrzanych
  • 55
    recenzji
  • 120
    ocen
  • 91
    pozytywnych
  • 29
    negatywnych
  • 17
    punktów
  • 6.6
    średnia
  • 76%
    pozytywnych
  • 0.7
    odrębność

Ostatnio obejrzane

Najniżej ocenione

Najbardziej odrębnie ocenione

  • 8.1
    8.1
    5
    Mimo wszystkich peanów pochwalnych kompletnie mnie zawiódł. Technicznie świetny -zdjęcia,muzyka....ale od strony fabularnej historia kuleje..nie uwierzyłam w to wielkie uczucie między Kulig i Kotem więc zawód i to jeden z największych w ubiegłym roku. Cieszy jednak fakt, że polski film zdobył tak duże uznanie za granicą.
  • 6.5
    6.5
    6.6
    6.6
    4
    Poproszę z powrotem dawnego Guya Ritchiego. O ile "Król Artur i legenda miecza", który także był odstępstwem od jego dawnej stylistyki, udał się reżyserowi, tutaj dostaliśmy totalną porażkę i plastikowy, bezduszny, kolorowy produkt, który trzeba było sprzedać-nie, nie i jeszcze raz nie....jedyny plus za Persiaka- chciałoby się mieć taki dywanik.
  • 3.6
    3.6
    4.0
    4.0
    2
    Miał być klimatyczny, mroczny thriller-wyszedł natomiast dziwny filmowy twór, który nie wiadomo czym jest.... Szkoda tak dobrych aktorów na to "dzieło"... Omijać szerokim łukiem!

Najwięcej polubień

  • 8.6
    8.6
    9
    Film Todda Philipsa okazał się być dokładnie tym, co obiecywały zapowiedzi. To mroczna i bolesna wiwisekcja umysłu szaleńca oraz społeczeństwa, które pomogło go stworzyć.... Kino totalne, czerpiące pełną garścią z kinematografii lat 70-tych ("You talkin to me?"), ze świetnymi zdjęciami, muzyką i brawurową kreacją Joaquina Phoenixa, który już wcześniej nie musiał nikogo przekonywać o swym aktorskim geniuszu. Oby usłyszał w przyszłym roku- "and the Oscar goes to......"
  • 7.7
    7.7
    7
    Mroczna baśń ludowa, która potrafi zmrozić krew w żyłach. Świetne zdjęcia, klimat, muzyka i wielkie brawa dla odtwórczyni głównej roli! Ari Aster udowadnia, że "Dziedzictwo" nie było "szczęściem debiutanta". Bonusowo należy dodać, że film zawiera jedną z dziwniejszych scen seksu jakie widziało kino....
  • 8.4
    8.4
    8.6
    8.6
    9
    Nie jest to film łatwy w odbiorze, ale kiedy już wciągnie-pochłania bez reszty. Przykład kina bezkompromisowego, totalnego, które odbiera się wszystkimi zmysłami. Mroczna, psychodeliczna atmosfera wylewa się z każdego, pięknie sfotografowanego kadru. Defoe i Pattinson-mistrzowscy. Całość utrzymana w duchu kina niemego, tracąca także Bergmanem - czapki z głów przed Eggersem, po "The Witch" i "The Lighthouse" wszystko od tego pana przyjmę w ciemno.