
- 99% pozytywnych
- 89 krytyków
- 98% pozytywnych
- 254 użytkowników
Samotna matka, która straciła córkę w wyniku morderstwa, wynajmuje trzy tablice reklamowe i umieszcza na nich prowokacyjny przekaz.
- Aktorzy: Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell, John Hawkes, Peter Dinklage i 15 więcej
- Reżyser: Martin McDonagh
- Scenariusz: Martin McDonagh
- Premiera kinowa: 2 lutego 2018
- Premiera światowa: 4 września 2017
- Ostatnia aktywność: 9 marca
- Dodany: 12 lipca 2017
-
Scenariusz, któremu ciężko coś zarzucić, bo każda scena coś wnosi i głupio byłoby ją wycinać. Poza tym są jeszcze wyraziste i dobrze zarysowane postacie odegrane idealnie przez świetnych w swoich rolach aktorów.
-
Defensywna walka z cierpieniem. McDormand gra w lidze kosmicznej, Rockwell na ekranie absolutnie wymiata, dialogi są mięsiste, trafne, błyskotliwie i... pasujące do jakiekolwiek innego pozytywnego przymiotnika. Perfekcyjnie wyważony pod każdym względem. Rozniósł mnie emocjonalnie...
-
-
Świetnie napisana historia z dobrą reżyserią i zachwycającą grą aktorską.
-
Martin McDonagh serwuje nam emocjonalny rollercoaster, a dodając do tego bezbłędne występy McDormand, Harrelsona oraz Rockwella, całość ociera się niemal o dzieło kompletne. Świetne kino.
-
Fantastyczny scenariusz i jeszcze lepsza gra aktorska, która zapada w pamięć. Obok Call Me Be Your Name, najlepszy film tegorocznych Oscarów, jak i tegoroczna czołówka.
-
Świetne momenty, świetne kreacje aktorskie, historia trzymająca w napięciu i jednocześnie smaczki i dialogi skutecznie to napięcie tonujące.
-
Co by było, gdyby Quentin Tarantino nakręcił Manchester by the Sea? Otrzymalibyśmy wówczas Trzy bilbordy za Ebbing, Missouri - film poruszający, angażujący, ironiczny, nieprzewidywalny i niejednoznaczny, po obejrzeniu którego chce się to zrobić jeszcze raz.
-
Jedem z moich ulbuionych filmów 2018. Świetny scenariusz i świetne aktorstwo
-
zakochałam się w kreacji McDormand, niesamowicie wygląda każdy z elementów jej roli. każda, najbardziej groteskowa scena wydaje się wychodzić naturalnie z historii. genialne dzieło wciągające widza w małomiasteczkowy, amerykański światek
-
Dialogi, zwroty akcji, przemiany bohaterów - wszystko wspaniałe. McDorman stworzona do tej roli. Zaniżona ocena za scenę z sarną.
-
Dzieło kompletne, o stracie, poczuciu winy, nadziei i sprawiedliwości. Trudna historia opowiedziana w świetny sposób. Szkoda przegapić.
-
-
Obsada, scenariusz, reżyseria, zdjęcia, w tym filmie wszystko jest zrobione na wysokim poziomie. Rolę Harrelsona,Rockwella i McDormand to kwintesencja dobrego aktorstwa. Historia jest ciekawa i angażuje, a zakończenie jest świetne. Jakbym miał się czepiać to jedna dziura logiczna w filmie jest jedyną malutką wadą filmu.
PS zwiastun filmu tez genialny tak samo jak soundrack. -
-
-
Piękny portret matki. Jej walka o godne traktowanie jej dzieci może nie jednej innej matce pomóc w rozwiązaniu własnych, nawet nie aż tak poważnych problemów.
-
Rzeczywiście bracia Coen. Tylko tacy bracia Coen, którzy nie są artystami a rzemieślnikami, kręcącymi banalne crowdpleasery. Psychologiczna płycizna, Rockwell jako stereotypowy rasista-homofob, który ma jedną z najbardziej tanich przemian w historii kina. Wybitna Frances i błyskotliwe dialogi, ratują ten film przed klęską.
-
Płytkie kino gatunkowe. Nieudana satyra na idiotyzm amerykańskich uprzedzeń. Zbyt cierpki, bym go przetrawił. Tylko McDormand robi dobrze, a Rockwell skrajnie przeceniony...
-
Martin McDonagh skonstruował ogromny łańcuch przyczynowo-skutkowy, który szokuje, a co najważniejsze, trzyma się kupy. Kino na miarę naszych czasów, pełne emocji, akcji i bogactwa treści.
-
Gdy nie upłynęła jeszcze godzina filmu, a po policzku już cieknie ci łza, wiesz że masz do czynienia z czymś wielkim. McDonagh geniuszu - wyżyny scenopisarstwa!
-
8,5. Aktorska petarda! Mięsiste dialogi! Nietypowe zakończenie! Trzymam kciuki na Oscarach!
-
Film pełen wigoru, dramatu, czarnej komedii i dobrego aktorstwa. Ale czy to na pewno takie dobre połączenie
-
Casting to jakaś totalna jazda. Wszyscy zagrali świetnie, co zdarza się bardzo rzadko. Historia piekielnie wciągająca, ze słusznymi wnioskami i ich wyjaśnieniem.
-
-
Bardzo wciągający film. Udany od początku do samego końca, dzięki czemu ogląda się go z ogromnym zaciekawieniem.
-
Świetny scenariuszowo i aktorsko. Dopracowany. Muzyka i zdjęcia robią klimat. Perfekcyjne i naturalne wyważenie tragedii i komedii. Lekcja dla społeczeństwa.
-
-
Świetnie zagrane, wyważone kino dramatyczne z dawką humoru. McDormand jak zawsze w formie, ale czy aż na Oscara? Taka trochę Kitteridge, więc wtórna rola.
-
Dla takich filmów stworzono kinematografię. W tym obrazie jest wszystko, a po seansie czuje się radość, spełnienie i satysfakcję.
-
-
Te wszystkie nagrody były zasłużone. Film już jest legendarny, wobec tej pozycji ciężko przejść obojętnie.
-
-
-
McDormand jest tu absolutnie fenomenalna. Jej twarz prawie nie zmienia wyrazu,a widać na niej tyle smutku, złości i zmęczenia życiem. Oscar?
-
-
Kino zemsty w wydaniu współczesnego westernu, gdzie na tapetę bierze się bierność ludzką ponad sam akt wyrządzania krzywdy (scena z księdzem). Wielowarstwowy.
-
-
Film pełen wyrazistych bohaterów, inteligentnych dialogów, ładnych zdjęć i b. dobrej muzyki. Do tego traktujący o ważnych problemach społecznych. Świetne kino.
-
Świetny! Trudny, mądry, wzruszający, zapadający w pamięć, ważny film. Jeden z filmów roku.
-
Jeszcze nigdy nie widziałem, żeby ktoś tak żonglował konwencjami i kliszami żeby aż mu się porozbijały na głowie jak jajka. Amatorszczyzna (no chyba że geniusz)
-
Gorzki film o żałobie ze świetnie napisanym scenariuszem i najlepszą rolą w karierze Sama Rockwella.
-
aktorsko ten film rozbija w pył konkurencję. sama historia też wiarygodna i świetnie zapięta na ostatni guzik. realizacyjnie - cudeńko. aż trudno uwierzyć, że kiedyś takie zaangażowane kino to była domena Europy, ale nam się w głowach udało komuś poprzestawiać...
-
-
-
Co tu się odwala w niektórych scenach to ja nawet nie... masa emocji i genialnego aktorstwa.
-
serwuje przeloty emocjonalne od K2 po Rów Mariański. świetny scenariusz, świetne postaci, świetne wszystko.
-
Film 'trzymający za morde' lekko mówiąc, aktorstwo arcydzieło, reżyseria arcydzieło, scenariusz arcydzielo, po prostu film arcydzieło