 
									Filmowy Kot
Źródło- 
														WięcejDobre warsztatowo kino. Z chirurgiczną precyzją manipuluje naszą oceną i naszymi emocjami. Warto obejrzeć, choćby dla kreacji Efrona! 
- 
														WięcejDziwna, ale niezwykle hipnotyzująca mieszanka. 
- 
														WięcejZrealizowane na wysokim poziomie widowisko wizualne. Wyjęte z kontekstu sceny broniłyby się swoim klimatem, intrygującymi plenerami i obrazami. I chociaż Magdalena Cielecka czy Marcin Dorociński starają się jak mogą, aby wypełnić całość historii, to ich postacie zdają się zamiast twardo stać na ziemi - niestabilnie lewitować. Niestety, nie są w stanie utrzymać dwugodzinnego filmu, w którym przez pierwsze pół godziny widz wkłada bardzo dużo energii w zorientowanie się na mapie snu, jawy i wizji. 
- 
														WięcejBardzo kobiecy film, ale całkiem inny niż wszystkie te, które dotąd widziałam... 
- 
														WięcejWspaniałe aktorstwo i świetnie uszyte dramaturgicznie sceny. 
- 
														WięcejMimo hollywoodzkiej produkcji Yorgos Lanthimos nie stracił swojego głosu i nie porzucił charakteru pisma. Faworyta jest w pełni jego autorskim dziełem - trochę bawi, trochę odraża i przebiera w środkach. Zaprasza do swojego mrocznego królewskiego dworu. 
- 
														WięcejKlasycznie opowiedziana historia oparta na faktach. Całość skomponowana jest według dobrze sprawdzonego schematu - bawi, rozczula i chwyta za serce... 
- 
														WięcejZdecydowanie Samui song nie jest filmem dla każdego. To typowe slow cinema, którego pierwsze pięćdziesiąt minut mogę polecić z czystym sumieniem. 
- 
														WięcejNie idźcie do kina. Chyba że nie boli was widok polowań, ciągłego obcinania kończyn, duszenia i makabrycznego wypychania zwłok. Ja odwracałam wzrok. 
- 
														WięcejBardzo niepozorny i skromny film. I chociaż takich historii w kinie było już naprawdę wiele - to mimo wszystko warto zobaczyć kolejną. Jest prawdziwa - a to całkiem spory komplement względem filmu. 
- 
														WięcejPoza świetnie dopracowaną, efektowną formą filmu i całej opowieści - wrażenie robią również fabularne konkrety w filmie. Wywiady z czyścicielami, spojrzenia na problem z różnych kierunków i wyczerpujące ujęcie sprawy - zdecydowanie robi wrażenie. 
- 
														WięcejMimo wszystko, też poszłabym kraść te diamenty z dziewczynami. 
- 
														WięcejChociaż rytm filmu Laurenta Canteta jest bardzo spokojny, to jednak reżyser bardzo zręcznie wywołuje w nas burzę uczuć i emocji. 
- 
														WięcejNawet jeśli fabuła Krzysiu, gdzie jesteś? odrobinę kuleje to jednak charyzmatyczni bohaterowie i świetnie napisane dialogi sprawiają, że ten film jest świetną rozrywką. Bo jak się okazuje - świat dorosłych widziany oczami dziecka jest naprawdę absurdalnie zabawny! 
- 
														WięcejPowiem wam szczerze - nie da się nie zakochać w tym sposobie opowiadania. 
- 
														WięcejW Cichym miejscu Krasiński nie odpuszcza nam nawet na chwilę i z matematyczną dokładnością manipuluje naszymi emocjami. 
- 
														WięcejNiesamowicie trafne studium zamkniętego w sobie genialnego perfekcjonisty. 
- 
														WięcejTutaj wszystko jest wedle podręcznika i starej dobrej szkoły - ale wydaje mi się, że mimo wszystko nadal działa. 
- 
														WięcejTak najzwyczajniej i najprościej - to jest piękna historia miłosna... 
- 
														WięcejOpowiedziany bardzo niestandardowo, ciekawie i z fantazją. Szkoda tylko, że to opowiadanie jest takie nierówne... 
- 
														WięcejMimo okrutnego miejsca pracy i rzeczywistej sceny zabijania krowy w rzeźni Dusza i ciało ma w sobie niesamowicie dużo miłości, uwagi i spokoju. W jakiś dziwny sposób hipnotyzuje i otula nadzieją, że na naukę życia nigdy nie jest za późno. 
- 
														WięcejFilm o dorastaniu. Ale z perspektywy swoich 26 lat mogłabym dodać, że jest to też film o pogodzeniu się z własnymi korzeniami. I nie wiem czy nie jest to temat ważniejszy. 
- 
														WięcejSiłą Trzech billboardów... jest styl opowiadania. Jest to film szorstki, pełen przekleństw i twardego języka. 
- 
														WięcejJedna z najlepszych premier końca tego roku. Przezabawna, gorzka w swym wydźwięku i niezwykle prawdziwa opowieść, która mogłaby się stać preludium do American Honey Andrei Arnold. 
- 
														WięcejFilm o którym ciężko zapomnieć. Trochę diagnozuje nas samych, mieszkających w podobnych blokowiskach. 
- 
														WięcejNie ma też co ukrywać, że Ukryte działania nie są arcydziełem. Zadaniem tego filmu jest dostarczyć widzom całkiem nieźle uszytej opowieści i prawdopodobnie ulecieć z głowy po wyjściu z kina... 
- 
														WięcejDobry. Ma wszystkie potrzebne elementy, bardzo ładne zdjęcia i jest dobrze opowiedziany. 
- 
														WięcejKilka drobnych szczegółów zrobi tutaj całkiem dobrą robotę. Bo nawet jeśli od początku będziemy spodziewać się historii miłosnej, to Chris Evans postanowi nas odrobinkę zaskoczyć. 
- 
														WięcejChociaż można byłoby szukać w jego opowieści drobnych potknięć, to szybko mamy ochotę wybaczyć wszystko co złe i zwyczajnie - cieszyć się dobrze zrobioną historią. Bo tacy są właśnie Obdarowani. 
- 
														WięcejTo nie tylko świetny pomysł, ale również bystre dialogi i zabawne scenki rodzajowe. To pełen dystansu portret Afryki, który momentami jest zderzony z absurdem zachowań turystów. 
- 
														WięcejNa szczęście wszystkie wady są dość skutecznie przykryte przez charyzmatyczne postacie na pierwszym planie i świetną relację Ove'a i Parvaneh. Sam Holm w końcu równie świetnie użył wszystkich swoich składników w tej filmowej zupie. Może nie do końca doprawił danie, ale sprawił że jest naprawdę smaczne. 
- 
														WięcejZ każdego kadru płynie tutaj niepowtarzalna naturalność i prawdziwość, a każde z kocich bohaterów zachowuje w swoich drobnych ruchach grację charakterystyczną miękkim i zwinnym łapkom. 
- 
														WięcejChoć z pozoru zdaje się być filmem spokojnym i statycznym, to jednak ma w sobie niesamowitą intensywność. Oldroyd udowodnił tutaj, że jest specjalistą od podskórnie buzującego napięcia, wielkich konfliktów i ogromnych namiętności. 
- 
														WięcejJako kino gatunkowe aspirujące do dramatu politycznego Miss Sloane sprawdza się całkiem nieźle - ciekawie manipuluje naszą uwagą oraz jak zawsze - wybucha w miejscu gdzie najmniej spodziewanym... 
- 
														WięcejPrzeżycie całkowite. Odrobinę hipnotyczne, smutne, ale prawdziwe do szpiku kości. Przeżycie w którym Stasik udowodnił, że bez względu na szerokość geograficzną niewiele się od siebie różnimy. 
- 
														WięcejPo raz kolejny Arnold udowodniła też, że nie ważne w jakich czasach się porusza - jej historie i jej bohaterowie są zawsze na swój sposób wyraziści, a okoliczności i szerokość geograficzna wręcz napierają na nas ze wszystkimi swoimi żywiołami. 
- 
														WięcejZ pozoru lekka i zabawna historyjka rozgrywająca się przy jadalnianym stole. Precyzyjnie utkana, powoli dawkuje nam kolejne sekrety każdego z bohaterów, odkrywa karty jakich się nie spodziewaliśmy i odbiera smsy czy maile jakich lepiej wolelibyśmy nie czytać. 
- 
														WięcejChoć mało znany, to ten pełnometrażowy film dokumentalny zasługuje na wielkie uznanie. Notes on blindness to film niezwykły, poetycki, refleksyjny i momentami - wręcz zapierający dech w piersiach... 
- 
														WięcejAndrea Arnold, chociaż używa dobrze znanych składników aby opowiedzieć o Ameryce drogi, nafciarzy i kowbojów - to jednak robi to w sposób świeży i współczesny. Każdego z bohaterów obserwuje z ogromną czułością, obdarza uwagą i nie boi się zadawać pytań o ich marzenia. 
- 
														WięcejCichy i spokojny, aczkolwiek przejmujący do szpiku kości. 
- 
														WięcejDzięki Portman ten film jakkolwiek żyje - bo ona sama nie tylko wciela się w rolę Jackie, ale i całkowicie się nią staje. 
- 
														WięcejPrzez większą część seansu nie byłam w stanie dostrzec emocjonalnego wulkanu jaki buzował pod skórą tego filmu. Doceniałam świetnie napisane sceny, niesamowity sposób inscenizacji, układów i relacji. Jednak lawa wulkaniczna dosięgła i mnie - przy najbardziej nieoczywistej scenie, najbardziej codziennej i neutralnej. 
 
								 
			 
	 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			