mk_810921
Użytkownik-
Zaiste mocny, dobrze napisany i zagrany, a przede wszystkim ŚWIEŻY horror. Czy czeka nas napływ youtuberów, którzy spróbują szczęścia w kinie głównego nurtu?
-
Na takie filmy czeka się z wypiekami na twarzy.Talk to me narracyjnie przypomina Hereditary,duszna atmosfera,ciągła niepewność tego czy to co widzimy jest rzeczywiste a może to projekcja naszej wyobraźni.Owszem można się czepiać uproszczenia niektórych rzeczy,braku rozwinięcia pewnych aspektów ale może właśnie te wszelkie niedopowiedzenia trzymają ten film w ryzach.To też świetna zabawa dźwiękiem i światłem a całość dopełnia naprawdę dobrze napisany scenariusz.To była świetna uczta.Polecam
-
914 sierpnia 2023
- 13
- #19
- Skomentuj
-
Mów do mnie. Wpuść mnie. No i przemówił i wpuścił...
-
Fabularnie nie wymyśla koła na nowo, ale za to realizacja na najwyższym możliwym poziomie.
-
Od razu przypominam sobie "Do prostego człowieka" Juliana Tuwima.
"I byle drab, i byle szczeniak
W odwieczne kłamstwo ich uwierzy,
Że trzeba iść i z armat walić,
Mordować, grabić, truć i palić;
– O, przyjacielu nieuczony,
Mój bliźni z tej czy innej ziemi!
Wiedz, że na trwogę biją w dzwony"
Scena z francuskim żołnierzem jest wstrząsająca, mimo że widziałam dużo wojennych filmów.
Oceniam jako film, nie wierną adaptację. Dobrze, że Netflix od czasu do czasu proponuje coś dobrego. -
,,Malignant" 2022 roku. Zaskakujący, przerażający, pięknie nakręcony (to wykorzystanie przestrzeni!) i działający najlepiej kiedy ogląda się go nic nie wiedząc.
-
Mieszane uczucia co do zakończenia, z jednej strony mało realistyczne, z drugiej intrygujące. No i ten Denzel jako Lou Bega :D 7.5
-
Naprawdę warto obejrzeć ten film z dziećmi, porozmawiać i uczyć ich zrozumienia dla innych, wrażliwości. Pokazać, że wokół nich są bardzo skrzywdzone dzieci.
-
To film, przy którym będziesz całkiem dobrze bawił się na seansie, mimo mocno nierównego humoru i paru zbędnych scen, ale po obejrzeniu tego, zapomnisz po kilku minutach niemalże wszystko to, co się działo w tej produkcji.
-
Postacie dobrze zbudowane, ale film ma problemy z balansowaniem pomiędzy wątkami komediowymi i humorystycznymi. W efekcie końcówka filmu trochę siada. Niemniej jest to całkiem przyzwoite kino familijne.
-
Niespodziewanie 3. Poirot Branagha, na który nikt nie czekał, okazał się najlepszy. Udało się zbudować konkretny klimat. Nie nadużywano kiepskich, generowanych komputerowo plenerów. Zrezygnowano ze zbędnych wypełniaczy (typu wstawki z przeszłości Poirot). Wciąż jednak nie odpuścili sobie obsadzenia kilku ról z poprawnego politycznie klucza.
-
Klasyka kina przygodowego. Szalone tempo, sprawny montaż, wyrazistość bohaterów, poczucie humoru, zmienne lokacje. I nieśmiertelnie sprawny, chociaż podrasowany retrospekcjami i dublerami, Harrison Ford. Lekko za długie i z raczej nie pasującą do gatunku finałową "podróżą". Warto w ScreenX.
-
Nie! jest przykładem świetnej scenariuszowej roboty-to w jaki sposób się bawi widzami i zarówno wyśmiewa przechodzi "ludzkie" pojęcie.Odwołań do popkultury masa-niektóre trudne do wychwycenia.Bardzo ambitnie podchodzi do oceny kondycji społeczeństwa,postrzegania tego co nieoczywiste i interpretowania percepcji indywidualnie.W sposób satyryczny drwi z twórców,widzów i samej konwencji horroru nie wydając przy tym jednoznacznego osądu.A to wszystko ukazuje w intrygującej wizualizacji.Jestem na TAK!
-
915 sierpnia 2022
- 13
- #20
- Skomentuj
-
Nie kapuje tego fenomenu,badzewie jakich mało,nić fajnego
-
Niesamowity scenariusz i klimat,bardzo dobre role i historia która wciaga,rewelacyjna Keira
-
To bardzo dorosły i dojrzały film.Bardzo przegadany,ale to właśnie jest siłą napędową całości.Powolna narracja,momentami wręcz refleksyjna nadaje intymności poszczególnym wydarzeniom.Ludzkie emocje są jak dzikie konie i trzeba ogromnej mądrości aby je okiełznać- i tu jest fajny weryfikator tego.Rozpisany na trzech bohaterów film ukazuję wiele etapów wchodzenia w dojrzałość.Wracają emocje sprzed lat a przede wszystkim miłość do tego, co mogłoby być.Piękny film,pięknie zagrany.A Arthur to mąż roku
-
8.521 sierpnia 2023
- 9
- Skomentuj
-
Wzruszająco romantyczne jeżeli prosty nauczyciel matematyki może rozkochać w sobie światowej sławy piosenkarkę. Naiwne, wręcz głupie, ale jakże urocze. Na Walentynki idealne. Recenzja: https://www.wodaiogien.com/single-post/wyjd%C5%BA-za-mnie-matematyk-z-piosenkark%C4%85-ocena-6-10
-
To prawdopodobnie ostatnie takie wysokobudżetowe kino kampu, na kolejne lata. Widzowie narzekają na komiksowe bajeczki dla dzieci, a gdy dostają bezkompromisowe, krwawe i uroczo popierdolone kino to olewają je, doprowadzając do finansowej klapy. Sami jesteście sobie winni.
Ja bawiłem się wyśmienicie. Jeśli w roli końcowego "bossa" widziałem wielką rozgwiazdę, to chyba w kinie widziałem już wszystko. Mogę umierać. -
Ogląda się trochę tak, jakby historię opowiadali smutni panowie z zarządu New Line Cinema: montaż jak od linijki, zbyt dużo jumpscare'ów, absurdalny finał...
-
W końcu te emocje. Całej trylogii przy takiej historii i zwieńczeniu można wybaczyć niedociągnięcia i zgrzyty.
-
Zaczęło się tak sobie, a potem coraz lepiej. Sekwencja na wieżach oczywiście najlepsza. Świetne zdjęcia, dało się odczuć wysokość.
-
Poruszający, inteligentny i brawurowo zagrany, ale trochę przeceniany. 8+
-
Zaczyna się jak typowy horror, a potem skręca w coraz bardziej szalone terytoria mieszając z sukcesem różne wariacje tego gatunku, by potem zaserwować czystego slashera w najlepszej formie. Widać, że Wan naprawdę dobrze się bawił tworząc ten film. Czysty fun dla widza.
-
Fajne to Halloween III: Season of th... znaczy "Halloween Ends". Zagranie na nosie oczekiwaniom + świeże, udane pomysły zgrabnie podsumowujące oraz idealnie pasujące do nowej trylogii, jak i całej serii (Michael jako uosobienie traumy zarażającej kolejne pokolenia mieszkańców Haddonfield) = lubię to.
-
Film straconej szansy. A niewiele brakowało, żeby Shyamalan wrócił do lepszej formy. Co prawda powoli poprawia się i jest tu dużo dobrych rzeczy, ale nie wszystko w tym koncepcie satysfakcjonuje. Na czele z zakończeniem, które psuje film m.in. swoją ekspozycją.
-
-
Zaskakująco udana komedia, która choć nie wyróżnia się zbytnio względem innych rom-comów, dostarcza sporo rozrywki i humoru, nawet jeśli czasami opiera się o ten kiblowy. Pomagają w tym zdecydowanie Seth Rogen i Charlize Theron, świetnie działający razem na ekranie.
-
Nie wiem czy kiedykolwiek polskie kino spłodziło postmodernę w tak czystej postaci. Prawdopodobnie nie i dlatego oglądanie tego festiwalu żenady, przypadku, tanich rozwiązań i nawiązań, absurdalnych żartów podlanych stereotypami zachowań dzisiejszej młodzieży i wszystkiego zresztą czym zachwyca amerykańskie kino spod znaku Tarantino, Goddarda, czy Davida Roberta Mitchella jest tak zajebiste.
-
Do połowy jest całkiem spoko, ale później to zaczyna się San Andreas :D
-
To na pewno jest bardzo dobry film, ale czy na tyle, by znalazł się na drugim miejscu rankingu najlepszych filmów ze świata na Filmwebie? Nie do końca.
-
86 maja 2018
- 1
- Skomentuj
-
Gdy zmienia się z komedii na kryminał, to trochę na tym traci.
-
-
Od początku wiedziałem, że dam 1/10, bo było widać, iż Rhys nie ma krzty kreatywności w sobie, żeby zrobić ciekawego z tym łatwym do ogrania konceptem.
-
Potencjał był, ale się zbył. :( Animacje klimat miały, ale dalsze sceny się zesrały.
-
2.529 kwietnia 2023
- 2
- Skomentuj
-
Wdać, że film nie ma na celu dać przyjemności widzowi, tylko ma na siebie zarobić. I zarobił. Nawet ciężko nazwać go 'guilty pleasure', bo pleasure to nie było.
-
Powtórka: To denny i pretekstowy pod względem scenariusza film, nie ma w nim emocjonalnego ciężaru i interesującej historii samej w sobie. Nie ratują go ani spoko efekty, ani wątpliwa reżyseria. Sceny walk są kompletnie nie przemyślane, nastawione na skalę zniszczeń, zamiast choreografię i pomysł. W ogóle ogrom przedsięwzięcia, jak na origin story, jest pogrążająco wielki, co budzi we mnie kolejne zgrzyty. Cavill urodził się do tej roli.
-
Dobry pomysł, który nawet w połowie nie został wykorzystany. Poza paroma niezłymi momentami brakuje tu klimatu i napięcia, a zamiast tego widz otrzymuje nieprzekonujący i przewidywalny dramat.