
jam01
Użytkownik- Juliusz Mielczarek
-
Wybór ujęć i muzyki oraz zbytni entuzjazm lektorów wprowadzają niezamierzony komizm, przemieniając poważny dokument o tragedii w niestosowną farsę.
-
Inteligentny i uroczy gatunkowy misz-masz z ciekawym pomysłem na siebie, zachwycający choćby rozmową przez domofon czy ukazaniem wypadku.
-
Wspaniała komedia akcji. Zachwyca wizualnym i fabularnym bałaganem, niepowtarzalnym klimatem i boską, walczącą z patriarchatem Robbie. Cudowna rozrywka.
-
To bardziej dokument o Cohenie i Hydrze a nie Marianne. Miło ogląda się materiały archiwalne z Leonardem ale sam film nie robi nic by zainteresować widzą.
-
Postać Luthandera tak mocno emanuje zagubieniem w rzeczywistości, że widz mimowolnie bierze udział w tym zagubieniu.
-
Już tutaj czuć tak charakterystyczny dla Taiki styl, szczególnie obecny w kreacji postaci. Ciekawy pomysł skupienia się na chwilowej relacji między dziećmi.
-
Mocna opowieść o słabościach systemu w miejscach, w których powinien być najsilniejszy. Pełen podziw dla Zengel, która udźwignęła tak wymagającą rolę.
-
Całkiem przyjemna krótkometrażówka. Motyw uczenia Mansona czym jest prawdziwa muzyka jest genialny.
-
Niesamowicie przyjemny film. Jeden z tych które, można oglądać bez końca by miło spędzić czas i poprawić humor. No i napatrzeć się na świetną Saoirse.
-
Ciepły film o dramacie i walce jednostki. Szkoda tylko, że nawet w stylistyce feel good movie jest nijaki. Nawet Rockwell niczego nie ratuje.
-
Przyjemny, choć trochę niedomagający quasisensacyjniak. Szkoda tylko że tak ważny temat i prawdziwy dramat kobiet został potraktowany z zerową wrażliwością.
-
Oglądanie DiCaprio to przyjemność. Szkoda że nieprzebijalny poziom zepsucia w filmie uniemożliwia rozwój postaci (prócz Hilla) i słabego redemption arcu Leo.
-
Oldmen Psy. Urocza rozliczeniówka mówiąca że lata 90. już dawno minęły a Franz i spółka się nie liczą. Zgorzkniały Pazura to cudo. Wadą jest słaby scenariusz.
-
Utrzymuje klimat poprzednika ale wykonany jest gorzej, pełen scenariuszowych głupot, z nietrafionym użyciem wojny w Jugosławii. Mimo to jest całkiem przyjemny.
-
Wspaniały i niesamowicie klimatyczny miks westernu i kryminału. Oglądanie roli Jacksona to czysta przyjemność.
-
Inteligentne kino familijne, zderzające ze sobą kulturę wschodu i zachodu. Pokazując zarówno ich wady i zalety pyta które podejście do rodziny jest lepsze.
-
Porządna opowieść o stracie zbudowana całkowicie na roli Domalik. Bardzo boli instrumentalne traktowanie gwałtu. Mimo wszystko to ciekawy debiut.
-
Bardzo przyjemny film ze świetną relacją Pryce-Hopkins. Szkoda że zawarty w nim komentarz wygląda jak celowy przekaz kreujący Franciszka na zbawcę Kościoła
-
Urocza i niesamowicie przyjemna komedia przygodowa. Choć wszystko w tym filmie już kiedyś było, Waititi i nowozelandzkie plenery skutecznie to odświeżyli.
-
Antywojskowy i antywojenny manifest. Pokazuje cały bezsens militaryzmu, krytykując. Dodatkowo to świetna opowieść o byciu nieakceptowanym przez społeczeństwo.
-
Pełen delikatności i miłości do Palestyny film, w którym milczący bohater-obserwator szuka swojego miejsca na świecie pokazując jego absurdalność i śmieszność.
-
Bardzo przyjemny, zapewniający dużo rozrywki film. Nie boi się niekonwencjonalnego poruszania problemu holokaustu. Wbrew tytułowi to Waltz kradnie cały film
-
Typowy, solidnie wykonany biopic. Trochę boli zbędne granie na emocjach postacią żony Ramanujana. Mimo wszystko to całkiem przyjemny film.
-
Genialna satyra zimnowojennej paranoi. Wyśmiewa irracjonalną nienawiść między ZSRR a USA i pokazuje jak niewiele człowiek może zdziałać wobec broni atomowej.
-
Całkiem przyjemny blockbuster, który mógł być bardzo dobry ale zmarnowano potencjał postaci. Za scenę z Aquamanem i Icky Thump dałbym jedną gwiazdkę w górę.
-
Wygląda jak film rozcięty na 4 części i wypchany niepotrzebnymi fillerami, ale finał Waititiego wynagradza wszystko. Świetny, gwiezdnowojenno-westernowy klimat.
-
Fascynujący traktat o widzach, twórcach filmów i ich dziełach płynnie przechodzący od świata rzeczywistego do przedstawionego. Wszystko to w slasherowej otoczce
-
Piękny, eklektyczny bajzel, który mimo (a może dzięki?) swojej nierzeczywistości idealnie ukazuje Polskę. Genialna rola Fabijańskiego.
-
Bardzo ciekawe ukazanie w mikroskali walki między skazaną na porażkę pokojową koegzystencją z naturą a dzikim, niszczącym konsumpcjonizmem. Trochę za długi.
-
Trzech niejednoznacznych moralnie bohaterów na spalonej słońcem pustyni a w tle wojna secesyjna i klimatyczna muzyka Morricone. W ogóle nie czuć tych 3 godzin.
-
Trzymający w napięciu thriller, nieoczywisty kryminał, świetna rola Lawthera i komentarz o traktowaniu sztuki jako towaru. Czego chcieć więcej?