jam01
Użytkownik- Juliusz Mielczarek
- 
														Wybór ujęć i muzyki oraz zbytni entuzjazm lektorów wprowadzają niezamierzony komizm, przemieniając poważny dokument o tragedii w niestosowną farsę. 
- 
														To bardziej dokument o Cohenie i Hydrze a nie Marianne. Miło ogląda się materiały archiwalne z Leonardem ale sam film nie robi nic by zainteresować widzą. 
- 
														Wspaniała komedia akcji. Zachwyca wizualnym i fabularnym bałaganem, niepowtarzalnym klimatem i boską, walczącą z patriarchatem Robbie. Cudowna rozrywka. 
- 
														Inteligentny i uroczy gatunkowy misz-masz z ciekawym pomysłem na siebie, zachwycający choćby rozmową przez domofon czy ukazaniem wypadku. 
- 
														Już tutaj czuć tak charakterystyczny dla Taiki styl, szczególnie obecny w kreacji postaci. Ciekawy pomysł skupienia się na chwilowej relacji między dziećmi. 
- 
														Postać Luthandera tak mocno emanuje zagubieniem w rzeczywistości, że widz mimowolnie bierze udział w tym zagubieniu. 
- 
														Całkiem przyjemna krótkometrażówka. Motyw uczenia Mansona czym jest prawdziwa muzyka jest genialny. 
- 
														Mocna opowieść o słabościach systemu w miejscach, w których powinien być najsilniejszy. Pełen podziw dla Zengel, która udźwignęła tak wymagającą rolę. 
- 
														Ciepły film o dramacie i walce jednostki. Szkoda tylko, że nawet w stylistyce feel good movie jest nijaki. Nawet Rockwell niczego nie ratuje. 
- 
														Niesamowicie przyjemny film. Jeden z tych które, można oglądać bez końca by miło spędzić czas i poprawić humor. No i napatrzeć się na świetną Saoirse. 
- 
														Przyjemny, choć trochę niedomagający quasisensacyjniak. Szkoda tylko że tak ważny temat i prawdziwy dramat kobiet został potraktowany z zerową wrażliwością. 
- 
														Oglądanie DiCaprio to przyjemność. Szkoda że nieprzebijalny poziom zepsucia w filmie uniemożliwia rozwój postaci (prócz Hilla) i słabego redemption arcu Leo. 
- 
														Oldmen Psy. Urocza rozliczeniówka mówiąca że lata 90. już dawno minęły a Franz i spółka się nie liczą. Zgorzkniały Pazura to cudo. Wadą jest słaby scenariusz. 
- 
														Bardzo przyjemny film ze świetną relacją Pryce-Hopkins. Szkoda że zawarty w nim komentarz wygląda jak celowy przekaz kreujący Franciszka na zbawcę Kościoła 
- 
														Inteligentne kino familijne, zderzające ze sobą kulturę wschodu i zachodu. Pokazując zarówno ich wady i zalety pyta które podejście do rodziny jest lepsze. 
- 
														Porządna opowieść o stracie zbudowana całkowicie na roli Domalik. Bardzo boli instrumentalne traktowanie gwałtu. Mimo wszystko to ciekawy debiut. 
- 
														Bardzo przyjemny, zapewniający dużo rozrywki film. Nie boi się niekonwencjonalnego poruszania problemu holokaustu. Wbrew tytułowi to Waltz kradnie cały film 
- 
														Antywojskowy i antywojenny manifest. Pokazuje cały bezsens militaryzmu, krytykując. Dodatkowo to świetna opowieść o byciu nieakceptowanym przez społeczeństwo. 
- 
														Utrzymuje klimat poprzednika ale wykonany jest gorzej, pełen scenariuszowych głupot, z nietrafionym użyciem wojny w Jugosławii. Mimo to jest całkiem przyjemny. 
- 
														Urocza i niesamowicie przyjemna komedia przygodowa. Choć wszystko w tym filmie już kiedyś było, Waititi i nowozelandzkie plenery skutecznie to odświeżyli. 
- 
														Pełen delikatności i miłości do Palestyny film, w którym milczący bohater-obserwator szuka swojego miejsca na świecie pokazując jego absurdalność i śmieszność. 
- 
														Wspaniały i niesamowicie klimatyczny miks westernu i kryminału. Oglądanie roli Jacksona to czysta przyjemność. 
- 
														Typowy, solidnie wykonany biopic. Trochę boli zbędne granie na emocjach postacią żony Ramanujana. Mimo wszystko to całkiem przyjemny film. 
- 
														Genialna satyra zimnowojennej paranoi. Wyśmiewa irracjonalną nienawiść między ZSRR a USA i pokazuje jak niewiele człowiek może zdziałać wobec broni atomowej. 
- 
														Całkiem przyjemny blockbuster, który mógł być bardzo dobry ale zmarnowano potencjał postaci. Za scenę z Aquamanem i Icky Thump dałbym jedną gwiazdkę w górę. 
- 
														Wygląda jak film rozcięty na 4 części i wypchany niepotrzebnymi fillerami, ale finał Waititiego wynagradza wszystko. Świetny, gwiezdnowojenno-westernowy klimat. 
- 
														Piękny, eklektyczny bajzel, który mimo (a może dzięki?) swojej nierzeczywistości idealnie ukazuje Polskę. Genialna rola Fabijańskiego. 
- 
														Fascynujący traktat o widzach, twórcach filmów i ich dziełach płynnie przechodzący od świata rzeczywistego do przedstawionego. Wszystko to w slasherowej otoczce 
- 
														Bardzo ciekawe ukazanie w mikroskali walki między skazaną na porażkę pokojową koegzystencją z naturą a dzikim, niszczącym konsumpcjonizmem. Trochę za długi. 
- 
														Trzech niejednoznacznych moralnie bohaterów na spalonej słońcem pustyni a w tle wojna secesyjna i klimatyczna muzyka Morricone. W ogóle nie czuć tych 3 godzin. 
- 
														Trzymający w napięciu thriller, nieoczywisty kryminał, świetna rola Lawthera i komentarz o traktowaniu sztuki jako towaru. Czego chcieć więcej? 
 
								 
																					 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			