
-
253recenzje
-
248ocen
-
182pozytywne
-
66negatywnych
-
6.5średnia
-
73%pozytywnych
-
0.8odrębność
Gatunki, kraje i dekady
Ostatnio zrecenzowane
-
Niemniej, "Nic się nie stało" miał piętnować pedofilię w środowisku artystycznym, a tak się nie stało. Wciąż według prawa wykorzystywanie seksualne dzieci a przymykanie oka na takie czyny to zupełnie dwie różne sprawy. Bez twardych dowodów nie powinno się rzucać oskarżeń. Warto, aby Sylwester Latkowski i widzowie jego filmu mieli to na uwadze.
-
Nie oderwiecie wzroku, to niesamowite!
-
Dokument Michała Sulimy jest zapisem realizacji szalonego pomysłu, jednak w samej metodzie filmu szaleństwa brak. Konstrukcja jest bardzo prosta i niepogłębiona o charakterystykę postaci, czy zabawę formą. Za to walory techniczne są nie do przecenienia.
-
Jeden z najmocniejszych polskich filmów ostatnich lat. Przez odważne odniesienia do historii z pewnością podzieli publiczność.
-
Z dzisiejszej, polskiej perspektywa punkt widzenia twórcy jest klarowny, acz przewidywalny. Za to dla światowej publiczności dokument Manskiego moze być celną diagnozą szerzącego się populizmu.
Najwyżej ocenione
-
Debiutującej reżyserce, Annie Zameckiej, udała się rzecz niezwykle trudna. Opowiedziała o złamanej rodzinie przez pryzmat wydarzenia ważnego w życiu dziecka - Komunii Świętej. Pełnokrwiści bohaterowie pokazani bez grama fałszu - oto recepta na dokument doskonały.
-
Ponadprzeciętny pean oddany marzycielom. "La La Land" śmiało wysuwa się na podium najlepszego filmu 2017 roku.
-
Jest studium psychicznego udręczenia młodej gimnastyczki. Trzyma w napięciu bardziej niż nie jedna fabuła!
-
Xavier Dolan ma opinię bezczelnego, ogromnie utalentowanego młodzieńca, który od ukończenia 20 roku życia reżyseruje, pisze scenariusze i dotychczas grał główne role w swoich filmach. Od debiutu "Zabiłem moją matkę" do "Mamy" minęło zaledwie 5 lat, ale Kanadyjczyk niewątpliwe dojrzał, uspokoił się i stara się nie szokować widzów krzykliwymi scenami.
-
Wiele się mówi o dzisiejszym zepsuciu mediów, ich pogoni za sensacją i manipulowaniem faktami. I w końcu powstał film, który w pełni ten świat oddaje - "Wolny strzelec" Dana Gilroya wzbudza szok i obrzydzenie wobec medialnych hien wyzbytych ostatnich resztek człowieczeństwa.
Najniżej ocenione
-
Spuśćmy na tę produkcję zasłonę milczenia.
-
Jak można stworzyć film oddający cześć tragicznie zmarłym szkalując tych, którzy chcą o nich pamiętać? Twórcy "Smoleńska" wyznają zasadę "wszystkie chwyty dozwolone".
-
Jeśli cenicie sobie spójny scenariusz, ciekawą fabułę i interesujące postaci to seans "PolandJi" powinniście sobie odpuścić. Szkodzi zdrowiu.
-
Jedynym pozytywnym akcentem jest rola Pawła Domagały jako przyjaciela głównego bohatera. Lucek jest człowiekiem nieogarem i rozbraja swoim abstrakcyjnym poczuciem humoru. Cała reszta filmu jest przewidywalna, śliczna blondynka i przystojny pan doktor w ostatniej scenie filmu odnajdują się na dobre i wygląda na to, że wszyscy żyli długo i szczęśliwie.
-
Kolejna polska komedia bez ani jednej zabawnej sceny i udanego żartu. "Na układy nie ma rady" utrwala seksistowskie stereotypy i obraża inteligencję widza.
Odrębnie ocenione
-
Fantazje małego chłopca, jakim był Luca Guadagnino zafascynowany "Suspirią" Argento, znalazły w końcu ujście. Efekt jest mocno chaotyczny, a reinterpretację fabuły trudno uznać za spełnioną.
-
Próbuje być inteligentną satyrą, ale przeważają infantylne poczynania naiwnej bohaterki.
-
Podążając za kamerą, odkrywamy fascynujące początki istnienia wirtualnej sieci, która doprowadziła do ogromnego rozwoju technologicznego, ale również kryjące się za nią zagrożenia.
-
Kluczową wartością jaką udało się oddać reżyserce jest niesamowity szacunek i wrażliwość wobec swojej bohaterki.
-
Jest studium psychicznego udręczenia młodej gimnastyczki. Trzyma w napięciu bardziej niż nie jedna fabuła!