
-
211recenzji
-
200ocen
-
144pozytywne
-
56negatywnych
-
6.7średnia
-
72%pozytywnych
-
1.3odrębność
Gatunki, kraje i dekady
Ostatnio zrecenzowane
-
Otwiera wrota do gigantycznego świata neofantasy.
-
Za tym filmem ewidentnie stali ludzie z pomysłem i twórczą wyobraźnią.
-
Historia spójna, ale estetycznie rozjechana w wielu kierunkach.
-
Daleko do perfekcji.
-
Produkcja dedykowana widzom najmłodszym i wsparta całym dobrodziejstwem inwentarza kina dla dzieci.
Najwyżej ocenione
-
Od dawna żaden film tak mnie nie ruszył, tak nie wciągnął.
-
Bezbłędne, wielkie kino.
-
To nie jest kino z morałem, ale takie które burzy status quo i pozostawia nas z otwartymi ranami.
-
Niejednorodna, zaskakująca narracja sprawia, że Annie Hall, mimo ponad czterdziestu lat na karku, pozostaje kinem nowoczesnym i nowatorskim. Zwodnicza linia fabularna sprawia, że zawsze film Allena przypomina strumień świadomości: nieskrępowany i dygresyjny, a przy tym całkowicie otwarty, nieunikający krępujących tematów i intymności.
-
Zdecydowanie najlepszy film jaki widziałem na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy. Obraz, który wywołuje dreszcze na ciele, uzależnia i nie daje spokoju. Pochłania.
Najniżej ocenione
-
Propaganda Świętej Inkwizycji.
-
-
Niezamierzony śmiech i zażenowanie.
-
Wypruty z emocji i zrobiony bez serca.
-
Niewątpliwie jest to film za pomocą którego Kimberly Pierce starała się zmusić widza do refleksji, nie tylko mnie przestraszyć. Jednak zaprezentowany w Carrie konflikt nie daje na to żadnych szans. Reżyserka nie realizuje ani pierwszego ani drugiego założenia.
Odrębnie ocenione
-
Skutecznie zniechęca mnie nie tylko do literackiego oryginału ale osłabia wiarę w pomysłowość hollywoodzkich scenarzystów.
-
Animacja krzykliwa i irytująca, pozbawiona tej trudnej do zdefiniowania magii, która tak często jest obecna w produkcjach Pixara.
-
-
Rozchwiana, kontrowersyjna, drażniąca i ideologicznie szokująca produkcja.
-
Paweł Pawlikowski z uporem korzysta ze scen-klisz, scen-szablonów, postaci-stereotypów i sytuacji-schematów.