Nowa wersja serwisu! Listy, wideorecenzje, recenzje użytkowników, powiadomienia i wiele więcej. Sprawdź

Wojciech Tutaj

Krytyk
  • Ostatnio dodana recenzja: 28 marca 2018 (6 miesięcy temu)
  • Na Mediakrytyku od: 13 grudnia 2017
  • 5
    recenzji
    5 z oceną
  • 5
    pozytywnych
    recenzji
  • 0
    negatywnych
    recenzji
  • 0
    recenzji
    bez oceny
  • 7.6
    średnia
    ocena
  • 100%
    pozytywnych
    recenzji
  • 0.7
    stopień
    odrębności

Ostatnio ocenione

  • 8.0
    Jagoda Szelc zaczerpnęła z najlepszych wzorców, ale ani nie wykonała taniej podróbki, ani nie próbowała dokonywać przełomów, co poskutkowało stworzeniem hipnotyzującego i wielowymiarowego kina gatunkowego, z którego możemy być dumni.
  • 8.5
    Współpraca jednego z najciekawszych współczesnych twórców niemieckich i doświadczonej Kruger zaowocowała najlepszym, obok Głową w mur, dziełem w dorobku artysty. Tym bardziej dziwi więc brak nominacji do Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W natłoku przedoskarowych premier warto jednak znaleźć czas na kino tak przemyślane, wnikliwe, ocierające się o miano wybitnego.
  • 6.4
    8.0
    Vitkova próbuje jak najwięcej opowiadać samym obrazem, korzystając przy tym z fascynujących metafor, a przez to daje dostatecznie głośno wybrzmieć wszystkim emocjom, których bohaterowie nie potrafią sami wyrazić.

Najwyżej ocenione

  • 8.5
    Współpraca jednego z najciekawszych współczesnych twórców niemieckich i doświadczonej Kruger zaowocowała najlepszym, obok Głową w mur, dziełem w dorobku artysty. Tym bardziej dziwi więc brak nominacji do Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W natłoku przedoskarowych premier warto jednak znaleźć czas na kino tak przemyślane, wnikliwe, ocierające się o miano wybitnego.
  • 8.0
    Jagoda Szelc zaczerpnęła z najlepszych wzorców, ale ani nie wykonała taniej podróbki, ani nie próbowała dokonywać przełomów, co poskutkowało stworzeniem hipnotyzującego i wielowymiarowego kina gatunkowego, z którego możemy być dumni.
  • 6.4
    8.0
    Vitkova próbuje jak najwięcej opowiadać samym obrazem, korzystając przy tym z fascynujących metafor, a przez to daje dostatecznie głośno wybrzmieć wszystkim emocjom, których bohaterowie nie potrafią sami wyrazić.

Najniżej ocenione

Najbardziej odrębnie ocenione

  • 6.4
    8.0
    Vitkova próbuje jak najwięcej opowiadać samym obrazem, korzystając przy tym z fascynujących metafor, a przez to daje dostatecznie głośno wybrzmieć wszystkim emocjom, których bohaterowie nie potrafią sami wyrazić.
  • 8.5
    Współpraca jednego z najciekawszych współczesnych twórców niemieckich i doświadczonej Kruger zaowocowała najlepszym, obok Głową w mur, dziełem w dorobku artysty. Tym bardziej dziwi więc brak nominacji do Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej. W natłoku przedoskarowych premier warto jednak znaleźć czas na kino tak przemyślane, wnikliwe, ocierające się o miano wybitnego.
  • 6.7
    7.5
    Chociaż w ostatnim akcie filmu Lerman idzie trochę za daleko i może zostać przez niektórych posądzony o zbyt bujną wyobraźnię, udaje mu się błyskotliwie domknąć opowieść. Zaskakująco odwraca role i przekonuje, że prawdziwe macierzyństwo zaczyna się dopiero wtedy, kiedy to, co najlepsze dla dziecka staje się absolutnym priorytetem.

Aktywne