Nowa wersja serwisu! Listy, wideorecenzje, recenzje użytkowników, powiadomienia i wiele więcej. Sprawdź

Igor Szokalski

Krytyk
  • Ostatnio dodana recenzja: 3 października 2018 (19 dni temu)
  • Na Mediakrytyku od: 1 sierpnia 2016
  • 17
    recenzji
    17 z oceną
  • 17
    pozytywnych
    recenzji
  • 0
    negatywnych
    recenzji
  • 0
    recenzji
    bez oceny
  • 7.3
    średnia
    ocena
  • 100%
    pozytywnych
    recenzji
  • 0.7
    stopień
    odrębności

Ostatnio ocenione

  • 7.4
    8.0
    Nawet tych kilka mankamentów nie jest w stanie przysłonić faktu, że mamy do czynienia z dobrym filmem na bardzo ważny temat. Smarzowski z każdym kolejnym obrazem coraz mocniej udowadnia swoją odwagę w podejmowaniu tematów, których inni boją się tykać, i jednocześnie staje się coraz większym humanistą kina, starając się zrozumieć genezę zła i pokazać inną, lepszą drogę.
  • 5.3
    6.0
    Miał potencjał, ale oglądając naprawdę wątły finał i niedorzeczny cliffhanger sugerujący kolejną część, widać jak na dłoni, że ktoś gdzieś po drodze stracił do niego serce i z materiału na blockbuster odbębnił film straight-to-VOD.
  • 8.0
    Prawdopodobnie nie znajdzie podobnej rzeszy fanów, bo raz, że nasz świat dogonił futurystyczne wizje i pozbawił je efektu novum, które znowu przyciągałoby ludzi do tego świata, dwa, że film Villeneuve'a - choć pięknie zrobiony i odważny w intensywności proponowanych doznań - nie ma drugiego dna, w które widz mógłby raz za razem się zanurzać.

Najwyżej ocenione

  • 9.0
    Zrobiony jest z wyczuciem, szacunkiem i mądrością należną cyklowi, który ma przywilej kontynuować.
  • 7.4
    8.0
    Nawet tych kilka mankamentów nie jest w stanie przysłonić faktu, że mamy do czynienia z dobrym filmem na bardzo ważny temat. Smarzowski z każdym kolejnym obrazem coraz mocniej udowadnia swoją odwagę w podejmowaniu tematów, których inni boją się tykać, i jednocześnie staje się coraz większym humanistą kina, starając się zrozumieć genezę zła i pokazać inną, lepszą drogę.
  • 8.0
    Prawdopodobnie nie znajdzie podobnej rzeszy fanów, bo raz, że nasz świat dogonił futurystyczne wizje i pozbawił je efektu novum, które znowu przyciągałoby ludzi do tego świata, dwa, że film Villeneuve'a - choć pięknie zrobiony i odważny w intensywności proponowanych doznań - nie ma drugiego dna, w które widz mógłby raz za razem się zanurzać.

Najniżej ocenione

  • 5.3
    6.0
    Miał potencjał, ale oglądając naprawdę wątły finał i niedorzeczny cliffhanger sugerujący kolejną część, widać jak na dłoni, że ktoś gdzieś po drodze stracił do niego serce i z materiału na blockbuster odbębnił film straight-to-VOD.
  • 6.0
    Oglądając Dunkierkę, widać, że Nolan bardzo chciał zrobić film wojenny inny niż wszystkie. Zabawa chronologią, praktycznie niemi bohaterowie, decyzja, by wróg pozostawał bezosobowy - to wszystko jest rzeczywiście ciekawe, jednak koniec filmu jasno pokazuje, że nawet twórcy pokroju Nolana trudno uciec od największego grzechu konwencji - wojennego patosu wylewającego się z ekranu.
  • 6.3
    6.0
    Boleśnie przekonujemy się, że to, co świetnie działa jako pięciominutowe internetowe wideo, niekoniecznie sprawdza się jako pełnometrażowy film kinowy.

Najbardziej odrębnie ocenione

Aktywne