
- 100% pozytywnych
- 82 krytyków
- 91% pozytywnych
- 204 użytkowników
Chcący zerwać z kryminalną przeszłością młody chłopak, zmuszany do pracy dla bossa mafii, zostaje wrobiony w napad skazany na niepowodzenie.
- Aktorzy: Ansel Elgort, Kevin Spacey, Lily James, Jon Hamm, Jamie Foxx i 15 więcej
- Reżyser: Edgar Wright
- Scenariusz: Edgar Wright
- Premiera kinowa: 7 lipca 2017
- Premiera światowa: 11 marca 2017
- Ostatnia aktywność: 8 stycznia
- Dodany: 20 kwietnia 2017
-
7.9Bardzo pozytywnie oceniony i uznany przez krytyków
-
100%pozytywnych
-
82krytyków
-
82recenzje
-
64oceny
-
64pozytywne
-
0negatywnych
-
-
7.4Pozytywnie oceniony przez użytkowników
-
91%pozytywnych
-
204użytkowników
-
44recenzje
-
198ocen
-
181pozytywnych
-
17negatywnych
-
-
Recenzje krytyków
-
Autorski, niekonwencjonalny film gatunkowy zrealizowany w trybach hollywoodzkiego systemu produkcyjnego to ostatnimi czasy rzadkość i "Baby Driverowi" należy się plus już za fakt, że w ogóle powstał. Bez kosmicznego budżetu, bez próby położenia fundamentów pod kolejne koślawe uniwersum, za to z charakterem i pomysłem.
-
Nie sposób nie docenić "Baby Drivera" nie tylko za ogrom pracy włożonej w stronę techniczną, ale też za wylewającą się na każdym kroku z ekranu, szczerą miłość Wrighta do kina, muzyki i swojej pracy. Tyle serca włożonego w film widziałem ostatnio tylko w "La La Landzie".
-
Kino Wrighta trudno podsumować jednym zdaniem, ale uwaga, uwaga, spróbuję i wybaczcie, jeśli nie odda to w pełni tego, czym ten film jest: to nastoletnia wersja Bonnie i Clyde ze słuchawkami różowego iPoda w uszach i samochodem, który nie lubi schodzić z piątego biegu.
-
Kino dobrze poprowadzone, świetnie zmontowane oraz niezwykle udźwiękowione. Jednak, kiedy już cała ta fascynacja związana ze współgraniem obrazu z muzyką opadnie, okazuje się, że utwór amerykańskiego reżysera jest tylko w połowie satysfakcjonujący. Słuchawki włożone w uszy bohatera nie zasłonią niedociągnięć scenariusza, który pobrzmiewa sztampowością.
-
Edgar Wright zaskakuje na wielu płaszczyznach tego filmu, podporządkowując narrację ścieżce dźwiękowej. Wychodzi mu najbardziej radosne i odprężające kino, jakie możecie obejrzeć w kinach w te wakacje. Baby Drivera po prostu nie wolno przegapić.
-
Najważniejsze jednak jest to, że film gwarantuje doskonałą zabawę, energetyczne sceny akcji i barwnych zbirów, a do tego jest jednym z najbardziej oryginalnych blockbusterów tego roku.
-
Arcydzieło timingu, które nawet Terence'a Fletchera z "Whiplash" wpędziłoby w kompleksy.
-
Zaskakująco dobry i trzymający w napięciu film, który, kiedy już się rozkręci, nie pozwoli swojemu widzowi na nudę. Świetnie nakręcony, pędzący na złamanie karku, bardzo dobrze zagrany i oparty na świetnych utworach muzycznych przykuwa do fotela i nie pozwala nawet myśleć, ile już trwa seans.
-
Żywiołowy, nowoczesny i staroświecki zarazem.
-
Wakacyjna rozrywka w najlepszym wydaniu.
-
-
Recenzje użytkowników
-
-
-
Naprawdę szkoda, że film nie zgarnął Oscara za montaż i montaż dźwięku. Film jest świetny, choć romans w nim mógłby być lepiej napisany.
-
Wright dostarcza idealne wręcz połączenie akcji z muzyką - i za to potrafię nawet wybaczyć nieco nudnawe i przydługawe 1/3 filmu (po napadzie)
-
Może historia nie jest jakoś powalająca, a romans trochę słabo zarysowany, ale wszystko inne jest na swoim miejscu. Techniczny majstersztyk z świetną obsadą.
-
Najlepszy Wright. Jak będę duży chcę być Baby'm... albo Wrightem. Po powtórce: może traci na zaskakiwaniu widza, ale to jak działa na człowieka jest niebywałe.
-
-
Edgar Wright to perfekcjonista, a tym filmem udowodnił, że poza swoimi szalonymi, mocno brytyjskimi komediami potrafi stworzyć iście hollywoodzkie show.
-
Dobra muzyka, fajne samochody - tyle dobrego. Fabuła jest szczątkowa, w wielu miejscach przynudza. Rewolucji nie zrobi, chyba że w szkole.
-
Fajny montaż, ciekawa historia ... Bardzo dobrze się oglądało, polecam wszystkim!
-
Najlepsze recenzje użytkowników
-
-
Dobra muzyka, fajne samochody - tyle dobrego. Fabuła jest szczątkowa, w wielu miejscach przynudza. Rewolucji nie zrobi, chyba że w szkole.
-
Naprawdę szkoda, że film nie zgarnął Oscara za montaż i montaż dźwięku. Film jest świetny, choć romans w nim mógłby być lepiej napisany.
-
Wright dostarcza idealne wręcz połączenie akcji z muzyką - i za to potrafię nawet wybaczyć nieco nudnawe i przydługawe 1/3 filmu (po napadzie)
-
Może historia nie jest jakoś powalająca, a romans trochę słabo zarysowany, ale wszystko inne jest na swoim miejscu. Techniczny majstersztyk z świetną obsadą.