art
UżytkownikNajlepsze recenzje
-
Forma filmu dość klasyczna, jednak sama treść i historia wystarczają, aby film mocno uderzył. Wiele ciekawych słów o tym, jak system priorytetów budowany jest przez osobę, która ma w życiu wielką pasję. No właśnie, pasję? Czy raczej już nałóg i obsesję...
-
Fantastyczne kino, które - jak to u Kore-edy- najmocniej uderza na sam koniec, jako całość.
-
Fantastyczny film o Larze, która chce być sobą. Genialnie ukazana walka o własną tożsamość. Larze łatwo być wytrwałą podczas treningu baletu, nawet jeśli ceną jest ból fizyczny. Trudniej o cierpliwość, gdy teoretycznie wystarczy tylko czekać, ale nagrodą ma być jej jedyne prawdziwe oblicze. Trenerzy baletu wpajają jej nawyk balansu. Może jednak czasem warto mocno się zachwiać, aby potem złapać równowagę już na zawsze? Świetny debiut reżyserski Dhonta. Genialny debiut aktorski Victora Polstera.
-
Forma filmu dość klasyczna, jednak sama treść i historia wystarczają, aby film mocno uderzył. Wiele ciekawych słów o tym, jak system priorytetów budowany jest przez osobę, która ma w życiu wielką pasję. No właśnie, pasję? Czy raczej już nałóg i obsesję...
-
Fantastyczne kino, które - jak to u Kore-edy- najmocniej uderza na sam koniec, jako całość.
-
Fantastyczny film o Larze, która chce być sobą. Genialnie ukazana walka o własną tożsamość. Larze łatwo być wytrwałą podczas treningu baletu, nawet jeśli ceną jest ból fizyczny. Trudniej o cierpliwość, gdy teoretycznie wystarczy tylko czekać, ale nagrodą ma być jej jedyne prawdziwe oblicze. Trenerzy baletu wpajają jej nawyk balansu. Może jednak czasem warto mocno się zachwiać, aby potem złapać równowagę już na zawsze? Świetny debiut reżyserski Dhonta. Genialny debiut aktorski Victora Polstera.
Średnio ocenia o 0.3 wyżej niż inni użytkownicy
-
Wyżej64.7% 11
-
Tak samo23.5% 4
-
Niżej11.8% 2
- Aktywność
- Dziennik
- Komentarze
- Odznaczenia
- Tagi
- Blog
- Sugestie
- Pomoc
- Współpraca
- Integracja
- Patronaty
- Polityka prywatności
- Regulamin
- Kontakt
- © 2024 Mediakrytyk