Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
7.2 10.0 0.0 28
Pozytywnie oceniony przez krytyków
Bardzo pozytywnie oceniony i uznany przez użytkowników

Lara jest piętnastolatką, urodzoną w ciele chłopca. Dziewczyna marzy o zostaniu baletnicą.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Ten film zmiata z powierzchni na jakiś czas po seansie-trudno to wytłumaczyć,ale bomba emocji która narasta wraz z przebiegiem akcji jest momentami trudna do zniesienia.Zapewne wiele osób tego nie zrozumie,ale z pewnością osoby,które w jakikolwiek sposób walczą sami ze sobą, czy to depresja,tożsamość doskonale zrozumieją główną bohaterkę.Posągowa twarz,ale wyrażająca praktyczne wszystko,ból,radość,cierpienie,niepewność.Nie umiem ocenić nic innego w tym filmie.Emocjonalnie mnie rozbroił.Dziękuje!

    • Fantastyczny film o Larze, która chce być sobą. Genialnie ukazana walka o własną tożsamość. Larze łatwo być wytrwałą podczas treningu baletu, nawet jeśli ceną jest ból fizyczny. Trudniej o cierpliwość, gdy teoretycznie wystarczy tylko czekać, ale nagrodą ma być jej jedyne prawdziwe oblicze. Trenerzy baletu wpajają jej nawyk balansu. Może jednak czasem warto mocno się zachwiać, aby potem złapać równowagę już na zawsze? Świetny debiut reżyserski Dhonta. Genialny debiut aktorski Victora Polstera.

    • Dhont mierzy się z tematem, którego podłożem jest rozdźwięk między cielesnością a odczuwanym ja.

    • przejmujący obraz zmagań z własną cielesnością i najlepsza rola męska ubiegłego roku. debiutującego Lukasa Dhonta biorę pod lupę.

    • Nowe Horyzonty Tourneé #2: Perfekcyjnie wręcz napisana historia, sfilmowana bardzo po europejsku. Czapki z głów, panie Dhont.

    • Z pozoru kolejny film o osobie LGBT szukającej samej siebie i społeczeństwie, które wtyka nos w nie swoje sprawy. Jednak gdy spojrzymy dokładniej, obrazuje on młodzieńczą autodestrukcje spowodowaną kompleksami. 7,5

    • Wewnętrzna walka ze zmianą i dojrzewaniem. Nie od razu zostaje się mężczyzną lub kobietą. Odważna rola Polstera.