Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
Woocash
UżytkownikProfil na filmwebie:
https://www.filmweb.pl/user/woocash94
-
Taylor i Zavala, dwóch młodych policjantów, patroluje niespokojne ulice południowego Los Angeles. Podczas rutynowego patrolu wpadają na trop makabrycznej zbrodni. Stojący za nią gang narkotykowy... WięcejW kwestii policyjnych duetów raczej trudno zrobić coś świeżego, ale tu zagrały dialogi + chemii między Gyllenhaalem a Peñą jest tyle, co w pracowni Skłodowskiej.
-
Jason Bourne wpada na trop tajnego programu CIA "Blackbriar", który ma związek z mroczną przeszłością agenta.Jak na razie co sequel, to lepszy (chociaż nie na tyle, żeby dać wyższą notę). Takie akcyjniaki to ja mogę oglądać.
-
Ktoś podszywa się pod Bourne'a i morduje agentów CIA w Berlinie. Po nieudanym zamachu na swoje życie były agent ponownie stawia czoła mrocznej przeszłości.Utrzymuje poziom pierwszej części, a w sumie nawet ją przebija. Natężenie akcji może przyprawić o zawrót głowy, ale frajda jest.
-
Dwie dziewczynki wraz z ojcem przeprowadzają się na wieś. Poznają tam magiczne stworzenia zamieszkujące pobliski las.Chyba najprostsza historia od Ghibli, jaką widziałem do tej pory, ale w tym między innymi tkwi jej urok. Idę kupić miesięczny na kotobus
-
Adaptacja powieści Dennisa Lehane'a. Życie trzech przyjaciół zmienia się, gdy jeden z nich wsiada do niewłaściwego samochodu. Po 25 latach ich drogi znowu się krzyżują.Mocny nawet jak na Eastwooda. Postacie same w sobie mogłyby być nieco bardziej dopieszczone, za to relacje między nimi to już kosmos, podobnie jak obsada.
-
"Mogę mówić swobodnie" - to symboliczne zdanie w prologu filmu wypowiada pacjent, któremu seans hipnozy przywrócił dar mowy. Otwiera ono najbardziej osobisty film Andrieja Tarkowskiego, rosyjskiego... WięcejTarkowski w swojej hojności stworzył film osobisty nie tylko dla niego, ale w pewnym sensie też dla mnie i chyba każdego. Dziękuję.
-
Potężny Thanos zbiera Kamienie Nieskończoności w celu narzucenia swojej woli wszystkim istnieniom we wszechświecie. Tylko drużyna superbohaterów znanych jako Avengers może go powstrzymać.Czołówka MCU. Konkretna rozpierducha, dużo zaskoczeń i prawdopodobnie przełom w uniwersum. Trudno ocenić, bo wiele teraz zależy od drugiej części. Thanos ❤️
-
Farmerzy z małego miasteczka postanawiają pozbyć się wykradającego im zbiory lisa i jego rodziny.Fantastyczny Pan Wes przypomniał mi, jak bardzo lubię animację poklatkową. Ciepły, dojrzały film z trafionym, specyficznym humorem.
-
Przejmująca wielowątkowa opowieść o mieszkańcach Mexico City, którzy próbują zmienić swoje życie.Mocne, brutalne kino. Iñárritu wkroczył w świat filmu z dużym przytupem, jak na debiut, to chapeu bas. Szkoda tych psiaków.
-
Siostry nazwane dniami tygodnia żyją w ukryciu. Wszystko ulega zmianie, gdy jedna z nich nie wraca do domu.Ciekawy pomysł i początkowo dobrze się rozwija, ale w pewnym momencie skręca w stronę taniego akcyjniaka pełnego głupot. Szkoda. Na plus Naomi Rapace.
-
Wierzące w istnienie zjawisk paranormalnych cztery kobiety stają się ostatnią nadzieją dla Nowego Jorku, gdy miastu grozi inwazja duchów z innego wymiaru.Janusz mode on KURŁA KIEDYŚ TO BYLI POGROMCY Janusz mode off. Cameo Murraya, Aykorda, Weaver i piankowego ludzika wywołały smutek, zamiast oczekiwanego uśmiechu
-
Grupa brytyjskich komandosów zostaje wysłana na Navaronę w celu zniszczenia dział należących do nazistów.Ten plakat XD Na szczęście jakość filmu odwrotnie proporcjonalna. Wzorowe kino przygodowo-wojenne, kawał roboty odwala obsada. Praktycznie się nie zestarzał.
-
Warszawa lat 30. Kasiarz Kwinto wychodzi z więzienia i obmyśla zemstę na Kramerze, właścicielu banku, przez którego został aresztowany.Miałem dać 8, ale kurde, to najlepszy film Machulskiego. Rewelacyjny heist movie, czuć przedwojenny klimat. Chyba tylko obsada bawiła się lepiej ode mnie.
-
Cierpiąca na bezsenność sierota Sophie pewnej nocy zauważa olbrzyma. Ten, dla bezpieczeństwa swojej rasy, postanawia ją porwać.Nie dokońca tak cięta ta riposta, jak oczekiwałem, ale lekkość i atmosfera oryginału zachowane. Końcowa intryga to złoto.
-
Kramer dzięki pomocy Sztyca ucieka z więzienia. Przed wyjazdem do Szwajcarii planuje zemścić się na Kwincie.Nie dokońca tak cięta ta riposta, jak oczekiwałem, ale lekkość i atmosfera oryginału zachowane. Końcowa intryga to złoto.
-
Czternastoletnia Mattie Ross rusza z zapijaczonym szeryfem na poszukiwanie mordercy swojego ojca.Typowo westernowy motyw zemsty w coenowsko surowej stylistyce. Wspaniały Bridges, postać LaBoeufa wbrew początkowym pozorom jest zaskakująco niejednowymiarowa.
-
Rodzina drobnego kryminalisty ma problemy finansowe. Postanawia więc zwrócić się o pomoc do lokalnego gangstera, który chce wyswatać swoją siostrę z nastoletnim synem złodziejaszka.Szaleństwo. Kusturica to trochę taki bałkański odpowiednik naszego Barei, wytyka absurdy swojej kultury, jednocześnie podchodząc do niej z czułością.
-
Małżeństwo adoptuje chłopca, którego sny i koszmary urzeczywistniają się. By ochronić rodzinę, para próbuje dotrzeć do źródła lęków syna.Potencjał bardzo dobrego pomysłu zmarnowany praktycznie w całości. Do tego potrzebny byłby reżyser z większą wyobraźnią. Tremblay zawsze spoko.
-
Radiowiec, kelner, panna młoda, pisarka, mąż i żona oraz behawiorysta zwierząt dostają ataku paniki.Przyjemny powiew świeżości w polskiej komedii, chociaż to bardziej tragikomedia/dramat. Mistrzowski montaż.
-
Stacja telewizyjna wykorzystuje rewelacje głoszone przez obłąkanego prezentera wiadomości dla własnych korzyści.I'M MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE! Tym razem Lumet skupia się na tylko jednym, ale za to bardzo gniewnym człowieku. Porażająco aktualny.
-
Mający problemy emocjonalne Barry szuka miłości. W końcu poznaje kobietę i robi wszystko, by przypaść jej do gustu.Paul Midas Anderson dotknął Sandlera i zamienił w złoto. Specyficzny, to słowo chyba najbardziej pasuje do tego filmu.
-
Dwa małżeństwa spędzają wspólnie wieczór, podczas którego dyskutują o problemach w swoich związkach.No ja się trochę cykam. Nie byłem świadom, jak bardzo wciągnął mnie ten film, dopóki pod koniec nie poczułem się jak po grubej imprezie. Dialogowy majstersztyk.
-
Susy Bannion przyjeżdża do najsłynniejszej wiedeńskiej szkoły baletowej. Szybko odkrywa, że dzieje się w niej coś niedobrego.Obok "Lśnienia" najbardziej estetyczny horror, jaki znam. Oglądasz i myślisz, że trudno o coś bardziej wyrazistego, niż ta kolorystyka, ale wtedy wjeżdża muzyka
-
Młody Han Solo, przemierzając galaktykę, staje się przemytnikiem.Początkowo oceniłem na 8, po rewatchu daję jednak 7. Klasyczne postacie dostały fajne backstory, a nowym pozwolono wybrzmieć. Przydałoby się więcej westernowego klimatu i mniej półmroku xd
-
Grupa znajomych wynajmuje tajemniczy escape room, wokół którego krążą niepokojące opowieści.Wszystko w tym filmie jest tak durne i spartolone, że aż można się z tego pośmiać i to jest jedyny plus oglądania tego. Szkoda, że obejrzałem sam i na trzeźwo.
-
Ambitny prokurator Willy Beachum prowadzi sprawę Teda Crawforda, który z zimną krwią zabił swoją żonę.Hopkins w więziennym uniformie zawsze spoko, mimo kiepskiego finału, który trochę mi popsuł jego postać. Całkiem niezły Gosling i kompletnie niepotrzebna Pike.
-
Straszliwe odkrycie zmusza grupę astronautów do walki o swoje życie w zmienionej rzeczywistości.CL 10 >> Projekt: Monster >>> to. Trochę próbuje podrobić Aliena, trochę Cube, ale mu to nie wychodzi. Zero klaustrofobicznego klimatu, na który tak liczyłem.
-
Nowy Jork zostaje zaatakowany przez ogromnych rozmiarów monstrum. Grupa młodych ludzi próbuje wydostać się z pogrążonego w chaosie miasta.Jak mam kosę z found footage i kompletnie nie trafia do mnie BWP, czy PA, tak tutaj ta konwencja dobrze mi siadła.
-
Marcello Rubini pracuje jako dziennikarz w Rzymie, próbując odnaleźć miłość i szczęście, które dawno temu utracił.Rzym, miasto zepsute. Fellini zabił złotego cielca i pokazał jego zgniłe wnętrzności. Nie tak dołujące kino, jak z neorealizmu, ale i nie mniej przejmujące.
-
Ojciec dwojga rodzeństwa przedwcześnie umiera. Gdy matka po niedługim czasie ponownie wychodzi za mąż, ojczym terroryzuje dzieci.Oceniam na razie wersję podstawową. Dojrzewanie wśród arystokracji i psychologiczna walka dwóch charakterów w chyba najbardziej epickim filmie Bergmana.
-
Steve Zissou wyrusza w podróż, by znaleźć rekina, który podczas ostatniej wyprawy pożarł jego przyjaciela.Słodko-gorzki w formie i treści. Andersonowe stylistyka i humor mi się nie przejadają, bo jak dotąd każdy jego film ma w sobie coś unikatowego. Murray błyszczy.
-
Historia młodzieńca, Eddiego, który dzięki dużemu przyrodzeniu, przeżywa swój "amerykański sen" od zera do Dirka Digglera, gwiazdy filmów porno.Pierwszy prawdziwy przejaw geniuszu PTA. Dużo czerpie od Scorsesego (tylko 'gimme shelter' zabrakło) i szlifuje to wszystko pod swój styl. Życiówka Wahlberga.
-
Dziesięć historii o miłości, a każda w innym wydaniu.Całkiem ciepły i zabawny (głównie dzięki obsadzie) świąteczny klasyk, do którego chyba jednak nie będę za często wracał. Szkoda tych kilku wątków-zapchajdziur.
-
Kościelny dozorca spowiada się z popełnionego zabójstwa. Wskutek zbiegu okoliczności duchowny zostaje głównym podejrzanym zbrodni.Hitchcock przechwala się przed widzem, mówiąc "patrz, odkryję karty na początku i założę się, że i tak utrzymam cię w napięciu". No i wygrał zakład, skubaniec.
-
W 1914 roku koń imieniem Joey zostaje sprzedany brytyjskiej armii. Odtąd jego los związany jest z żołnierzami różnych nacji, którzy walczą na frontach I wojny światowej.Najbardziej nijaki i naładowany patosem film Spielberga, ale przynajmniej dzięki niemu Amerykanie mają swojego Szarika. Scena ratowania konia wyszła najfajniej.
-
Dwaj mężczyźni mordują kolegę ze studiów, a zwłoki ukrywają w mieszkaniu, gdzie urządzają przyjęcie.Hitchcock kpi sobie z nazioli i udowadnia, że potrafi świetnie sobie radzić w zamkniętych przestrzeniach. Kolejny jego film, który chciałbym zobaczyć w teatrze.
-
Dwie duże rodziny. Jeden mały dom. To będzie dla nich ciężki weselny tydzień. Czy są na to przygotowani?Bieda, raptem kilka gagów wartych uwagi. Sandler się starzeje, ale śmieszkiem nadal jest kiepskim, przerzucił się tylko na role ojców/mężów.
-
Doświadczony szuler zgadza się uczyć swoich sztuczek młodego i pełnego zapału gracza."Graliśmy uczciwie, ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem. Wygrał lepszy." Zabrakło mi czegoś w tej intrydze, ale jej finał i ostatnia scena pozytywnie zaskoczyły.
-
Oszpecony przez eksperymenty Deadpool nadal walczy ze złem na swój niepowtarzalny sposób.Festiwal miłości własnej Reynoldsa trwa w najlepsze. Fabularnie znacznie lepszy od jedynki (choć jest świadomą zrzyną) + około tony nawiązań więcej.
-
Amazońska księżniczka Diana przybywa do cywilizowanego świata, aby pokonać boga wojny dążącego do zniszczenia ludzkości.Gal Gadot jest piękna, ale nie umie grać, ale jest piękna. Film jak na DCEU wypada nienajgorzej, choć cierpi na te same bolączki, co reszta uniwersum.
-
Imigrant wprowadza się do mieszkania, w którym poprzednia lokatorka popełniła samobójstwo. Z czasem zaczyna nabierać przeświadczenia, że sąsiedzi spiskują przeciwko niemu.Polański wraca do klimatów "Dziecka Rosemary" i podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej. Niepokój, obsesja i psychoza. Z Nykvistem to po prostu nie mogło nie wypalić.