-
Więcej
Chociaż to film lekki i przyjemny, to co najmniej jego ostatnie ujęcie emanuje bezbrzeżną, paraliżującą nostalgią. Smutkiem, od którego trudno się uwolnić.
-
Więcej
Stanowi swego rodzaju pozytywne zaskoczenie, bo pozbawiona jest tylu dziur logicznych i mimo że nie potrafię wymienić jakichkolwiek jej zalet poza udanym występem świetnie pasującego do roli wkurzającego gnojka Milesa Tellera, to kolejną odsłonę adaptacji książkowej serii Veroniki Roth ogląda się już bez takich bólów.
-
Więcej
Jeśli macie w domu małą agentkę, która przepada za Barbie, możecie nie mieć możliwości nieprzyjęcia tego zadania.
-
Więcej
Wypada lekko mdło. Muzyka jest przyzwoita, ale także nie porywa. Cieszą za to dawno niewidziani, wspaniali aktorzy z drugiego planu.
-
Więcej
Nieoczekiwane wspomnienie "Prawa ulicy" na dobry moment wytrąciło mnie z rytmu oglądania produkcji o prawach giełdy. Jednak warto.
-
Więcej
Ponieważ główna bohaterka z racji utraty wzroku nie może być narratorem w pełni wiarygodnym, debiutujący reżyser i doświadczony scenarzysta Eskil Vogt ma duże pole do popisu. I korzysta z niego w stu procentach!
-
Więcej
Chociaż czegoś tu ewidentnie brakuje, to da się "Dziewczynę..." obejrzeć z zainteresowaniem.
-
Więcej
Pieczołowicie skonstruowana, zawiła intryga kryminalna w końcu zacznie układać się w bardzo sensowną całość zarówno w głowach detektywów jak i widzów, a przezabawne i zaskakująco świeże gagi wywołają sporo salw śmiechu.
-
Więcej
Zmysłowy, doskonale zmontowany, cieszący każdym pięknym, starannie przygotowanym kadrem i nakręcony w stylu przywodzącym na myśl włoską klasykę.
-
Więcej
Niestety, kuleje wykonanie.
-
Więcej
Jeśli nie obawiacie się zafundować swoim pociechom niełatwego, nie zawsze wesołego seansu, możecie zabrać ich na "Mecz".
-
Więcej
Próbują też podejmować trudne tematy i nauczyć czegoś najmłodszych widzów, ale aż chciałoby się, aby pozostały jednak przy próbie zabawienia dzieci. Robią to bowiem tak niezdarnie jak małpy, które dopiero zeszły z drzewa.
-
Więcej
Największą siłą są aktorzy.
-
Więcej
Ogląda się bardzo miło, ale to tylko przeurocza wydmuszka. Familijna telenowela najwyższej jakości.
-
Więcej
Historia nie jest tak prawdziwa, jak chciałaby się wydawać.
-
Więcej
Chciałaby być filmem dojrzałym, poruszającym ważką tematykę, ale za bardzo zależy jej na tym, aby się przy tym dobrze bawić i nie narzekać później na mroczny klimat niczym w "Batman v Superman".
-
Więcej
Przeznaczony jest dla najmłodszych dzieci i właśnie im powinien przypaść do gustu.
-
Więcej
Na tle podobnych produkcji z całego świata, zalewających co roku polskie kina, jest to rzecz całkiem niezła, ale od gigantów z Disneya czy Pixara nadal dzielą ją lata świetlne.
-
Więcej
Sensownej historii tu właściwie nie ma, wiele rozwiązań fabularnych jest zwyczajnie głupich, a film chwilami wydaje się przede wszystkim antyreligijną odpowiedzią na produkcje w rodzaju "Bóg nie umarł".
-
Więcej
Trudno tę produkcję nazwać musicalem czy filmem muzycznym, bo ani postaci nie śpiewają zamiast mówić, ani nikt tu nie posługuje się piosenką, żeby cokolwiek skomentować.
-
Więcej
Chociaż mamy do czynienia z filmem przede wszystkim dla dzieci, to odważnie i dojrzale opowiada on o umieraniu i innych poważnych sprawach.
-
Więcej
Postaci są nieźle nakreślone, dobrze zagrane i mają parę świetnych dialogów, ale film jest ciut zbyt rozwlekły, skokowo brutalny i bywa nielogiczny.
-
Więcej
Może sprawiać pewną przyjemność.
-
Więcej
Ktoś, kto nie jest wielkim miłośnikiem owadów, nic szczególnego w "Łowcach miodu" nie znajdzie.
-
Więcej
To nie jest też produkcja, która w pełni satysfakcjonuje fabularnie, ale pozwala na chwilę całkowicie zanurzyć się w niezwykle trudnej rzeczywistości.
-
Więcej
Wciągający film o pracy dziennikarzy w stylu "Spotlight".
-
Więcej
Kameralny dreszczowiec, rozpisany właściwie na troje aktorów. Wszystko działa więc m.in. dzięki świetnym Goodmanowi i Winstead, a także kojarzącej się z postapokalipsą ścieżce dźwiękowej.
-
Więcej
Jest zatem tylko znakomitym dodatkiem do lektury obowiązkowej, jaką była "Scena zbrodni".
-
Więcej
Gdyby wszyscy nie mówili, że Paton jest klubową gwiazdą, za nic nie dałoby się tego stwierdzić. Podobnie wyglądają pozostałe elementy tego sztucznego, dość nudnego, niczym niewyróżniającego się filmu.
-
Więcej
Granice między sztucznością a prawdą są za mocno zatarte.
-
Więcej
Mogły być odważnym, śmiałym i ważnym filmem, ale postanowiły spocząć w pół drogi, na tanim szokowaniu. Nie zmienią tego nawet świetna ścieżka dźwiękowa, niezły klimat epoki czy znakomita rola 24-letniej Powley.
-
Więcej
Łatwo podziwiać, ale trudno się w niej zakochać.
-
Więcej
Coś, co zaczynało się szalenie obiecująco, dość szybko zmieniło się w kolejny seans, z którego chętnie natychmiast teleportowałby się poza kino.