Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
Bardzo pozytywnie oceniony i uznany przez krytyków
Bardzo pozytywnie oceniony i uznany przez użytkowników

Po wygraniu konkursu programista jednej z największych firm internetowych zostaje zaproszony do posiadłości swojego szefa. Na miejscu dowiaduje się, że jest częścią eksperymentu.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Niby wyeksploatowany temat już w kinie, a jednak pomimo tego Garland sprawia, że staje się on na nowo interesujący. To naprawdę inteligentny scenariusz połączony z ciekawie zarysowanymi postaciami świetnie odegranymi przez wspaniałych jak zawsze Isaaca, Vikander i Gleesona. Sam chciałbym mieć taki debiut.

    • Dobry sci-fi. Temat sztucznej inteligencji jest bardzo interesujący i tutaj został dobrze ukazany. Warto zobaczyć. Dla mnie największą wadą było to, że robota grała prawdziwa aktorka. I mimo świetnej realizacji jej ciała, właśnie przez twarz człowieka, trudno mi było uwierzyć i wczuć się że to jest robot. Jest coś takiego jak "dolina niesamowitości" i powinni ten efekt wykorzystać w filmie. Wtedy z naturalnym przerażeniem oglądałbym poczynania inteligentnego robota.

    • Film nie dla wszystkich.
      Piękna, surowa lokalizacja (hotel). I takoż surowy Domhnall Gleeson.

      Scena tańca na zawsze w mojej pamięci.

    • Film o przeciekawej historii, zwłaszcza mówiąc o A24, który zachwyca nie tylko obrazkiem i niestarzejącymi się efektami, ale i wybitną rolą Oscara Isaca i myślę, że jeszcze długo aktualną koncepcją AI. Przemiana, którą pokazuje na ekranie Gleeson jest bardzo imersyjna i autentyczna.

    • jak na tak wyeksploatowany materiał bardzo ożywcze, świeże spojrzenie. film bardzo kameralny, przez co jeszcze bardziej dociera do widza ze swoją ponurą problematyką.

    • Film jest więc wizualnie skromny, co nie znaczy, że nie został zrobiony z wielką precyzją, gdyż jest przepiękny. Świetny epilog. Gleeson rozczarował mnie brakiem charyzmy.

    • Chciałbym kiedyś napisać tak dobry kameralny i efektowny film. Ta klaustrofobia, te mechaniczne uderzenia. Akademii pomyliły się role Vikander.