
-
248recenzji
-
177ocen
-
113pozytywnych
-
64negatywne
-
6.1średnia
-
64%pozytywnych
-
0.8odrębność
Gatunki, kraje i dekady
Ostatnio zrecenzowane
-
Głupi horror, w którym akcję popychają pozbawione sensu twisty, nie zaś ewoluujący bohaterowie.
-
Urzeka wizualnym pięknem oraz posępną atmosferą, ale jednostajne, powolne tempo narracji będzie dla wielu widzów testem na wytrzymałość.
-
W nowej "Klątwie" czuć rękę kogoś, kto wie, jak operować nastrojem, prowadzić swoją obsadę, ale zmuszony trzymać się jasno określonych założeń cyklu, nie jest w stanie uczynić całości bardziej angażującej i straszniejszej.
-
Miejscami pretensjonalny ton działa przeciw rozrywce, choć "Kod Dedala" ma świetną obsadę i wystarczająco dużo zwrotów akcji, aby zadowolić amatorów kryminalnych zagadek.
-
Irytujące kino wielkiego podziału na mężczyzn i kobiety.
Najwyżej ocenione
-
Arcydzieło kina grozy.
-
Perfekcyjnie oddaje ducha kina lat 80. Przez cały seans widzowie będą się zastanawiali, co jest celem tytułowego bohatera i twórców filmu, a gdy na końcu tej drogi zobaczą ścianę, wpadną albo w zachwyt, albo w konsternację.
-
Cyberpunkowy kryminał, a jednocześnie drapieżne kino akcji z ambicjami - "Dziwne dni" Kathryn Bigelow pozostają filmem, którego futurystyczny aspekt służy nie tylko zabawie, ale i refleksji nad siłą obrazu.
-
Między balladą, a moralitetem - znakomity dramat sensacyjny, przy okazji jeden z najlepszych filmów roku.
-
Słynna "Parszywa dwunastka" jest nadal imponującym widowiskiem, nie bojącym się uczynić bohaterami zgrai morderców i degeneratów.
Najniżej ocenione
-
Koszmarnie nudna komedia sensacyjna, której nic nie ratuje.
-
Nie proponuje absolutnie nic nowego w temacie, a przede wszystkim nie ma ani jednej rzeczy rehabilitującej tę niewiarygodnie głośną bezmyślność w moich oczach.
-
Polskie lasy prezentują się w "Redwood" okazale - szkoda, że tylko one. Mocny kandydat na najnudniejszy i najgłupszy horror roku.
-
"Żądze i pieniądze" nie mają nic do zaoferowania poza dużymi ząbkami uśmiechniętej od ucha do ucha Rebekki Hall.
-
W "Sabotażu" David Ayer znów porusza ulubiony przez siebie temat korupcji w siłach porządkowych, lecz nadmierna przemoc i wulgarność tego filmu szybko odrzuci każdego widza.
Odrębnie ocenione
-
Nowe "Halloween" wraca do korzeni, a David Gordon Green udowadnia, jak bardzo nieporadnym jest reżyserem.
-
Wydaje się najbardziej rozrywkowym filmem Michaela Manna od bardzo dawna, lecz bez ciekawego bohatera pozostaje jedynie sprawnie nakręconym widowiskiem.
-
Nie proponuje absolutnie nic nowego w temacie, a przede wszystkim nie ma ani jednej rzeczy rehabilitującej tę niewiarygodnie głośną bezmyślność w moich oczach.
-
Ma swój styl i jest świetnie obsadzona. Ale pytanie o myślącą maszynę zastąpione zostaje zbyt oczywistym obrazem wojny płci.
-
Daje satysfakcję z dobrze opowiedzianej historii, nawet jeżeli słyszeliśmy ją tysiące razy.