Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
5.9 10.0 0.0 9
Negatywnie oceniony przez krytyków
4.8
Negatywnie oceniony przez użytkowników

Psychoterapeutka postanawia zrealizować swoją pasję i zostać pisarką.

  • Niegłupi i sprawnie żonglujący filmowymi kliszami. Komediodramat bez ambicji zmieniania realnego czy filmowego świata, za to oferujący gwiazdorską obsadę, przyzwoitą reżyserię i porządny, choć niepozbawiony wad, scenariusz.

    Więcej
  • Kino niewątpliwie intrygujące, choć przy tym nieco przekombinowane - tak na poziomie treści, jak i przyjętej konwencji. W rezultacie trudno oprzeć się wrażeniu, że Sybilla pozostaje kinem nierównym - miejscami błyskotliwym i angażującym, gdzie indziej nieco chaotycznym i męczącym.

    Więcej
  • W rękach innego twórcy wyszłaby z tego zapewne całkiem niezła tragifarsa.

    Więcej
  • Jeden z tych filmów, które pozostają dla mnie nieprzeniknioną tajemnicą. Mówią do nas znajomym językiem. Powoli i wyraźnie, cytując klasyka, "jak do dziecka albo psa". Ale jednocześnie mówią o tylu rzeczach naraz, że trudno skupić się chociażby na jednej.

    Więcej
  • Najciekawsza w filmie Triet jest jednak nie zabawa gatunkowymi formułami, ale dramat złamanej kobiety, która zaangażowała wszystkie swoje emocjonalne siły w związek z mężczyzną, który okazał się doń niedojrzały.

    Więcej
  • Słabość epilogu razi, gdyż przez większość czasu film intryguje i wciąga pomysłowością konstrukcji, trafnością skojarzeń, zgrabnymi zestawieniami postaci i zdarzeń. Czysta błyskotliwość łączy się z intensywnością emocji. Pod koniec ten potencjał ulatuje. Wcześniej jednak widz dostaje kawałek dobrze pomyślanego, dowcipnego kina.

    Więcej
  • Triet niestety nie do końca udało znaleźć się balans pomiędzy rozrywającymi produkcję od środka gatunkami. Gdzieniegdzie jest pełnym bystrych wymian zdań dramatem psychologicznymi, po chwili przeradza się w farsę albo w dreszczowiec. Szkoda, że film nie idzie albo w stronę odkręconej na maksa czarnej komedii w stylu Podwójnego kochanka Fracoise Ozone'a, albo intrygującej introspekcji w klimacie Bólu i blasku Pedro Almodovara.

    Więcej
  • Całość jest na poły satysfakcjonującym, acz nurtującym obrazem kobiety tkwiącej długo w wyparciu swoich pragnień i odczuć, ofiary emocjonalnych pułapek przeszłości, targanej przeświadczeniem o własnych winach. Niestety kiepsko skonstruowane najbliższe otoczenie Sybilli nie pomaga widzowi zorientować się lepiej, co dokładnie przeżywa.

    Więcej
  • Ze względu na swoją chaotyczną budowę, nieracjonalne decyzje podejmowane przez tytułową bohaterkę i często bezsensowne wstawki komediowe, stanowi film dość nietypowy. Niestety, wszystko to działa na niekorzyść dla najnowszej produkcji Justine Triet.

    Więcej