7.0 10.0 0.0 5
Pozytywnie oceniony przez krytyków
7.6
Bardzo pozytywnie oceniony przez użytkowników

Standupowy komik oraz operowa diwa przeżywają wzloty i upadki w swoim małżeństwie, odkrywając niezwykły talent córki.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • 6

      Twórczość Caraxa nie należy do tych prostych w odbiorze.Bawiący się formą,żonglujący gatunkami i podgatunkami tak,że trudno jednoznacznie skatalogować film.Annette pomimo,iż jest musicalem aż nadto-praktycznie pojedyncze tylko kwestie są tu mówione-to jej konwencja jest nieoczywista.Neo-barokowość z której wywodzi się Carax to też próba autodestrukcji której należy szukać pomiędzy gatunkami i językiem myśli filmowej.Aktorsko Driver pozamiatał,a Cotillard utwierdza pozycje francuskiej gwiazdy.

    • 8

      Spektakl pełen różnych emocji. Przechodzi między wieloma gatunkami, zaskakuje historią i może nieco odrzucać (nie zdziwi mnie to), ale ja byłem zachwycony.

    • 7

      Gdzieś między hollywoodzkim spektaklem a musicalem w obłędnej estetyce odrealnienia i z typowym dla Caraxa intertekstualnym zapleczem.

    • 9

      Co. To. Było. Mam wrażenie, że całe życie czekałam na Annette, a po kilku dniach od seansu nadal siedzę na tej emocjonalnej karuzeli, na którą wsadził mnie Carax. Od pierwszych do ostatnich minut miłość i zachwyt, mimo że pojawiały się i ciary żenady i rozczarowanie tłumaczeniem metafor. Baśniowe, groteskowe, operowe, kiczowate, wyjątkowe - KINO at it's finest!

Najlepsze recenzje użytkowników

  • 8

    Spektakl pełen różnych emocji. Przechodzi między wieloma gatunkami, zaskakuje historią i może nieco odrzucać (nie zdziwi mnie to), ale ja byłem zachwycony.

  • 9

    Co. To. Było. Mam wrażenie, że całe życie czekałam na Annette, a po kilku dniach od seansu nadal siedzę na tej emocjonalnej karuzeli, na którą wsadził mnie Carax. Od pierwszych do ostatnich minut miłość i zachwyt, mimo że pojawiały się i ciary żenady i rozczarowanie tłumaczeniem metafor. Baśniowe, groteskowe, operowe, kiczowate, wyjątkowe - KINO at it's finest!

  • 7

    Gdzieś między hollywoodzkim spektaklem a musicalem w obłędnej estetyce odrealnienia i z typowym dla Caraxa intertekstualnym zapleczem.