
Właścicielka galerii otrzymuje powieść autorstwa byłego męża. Kobieta jest porażona brutalnym thrillerem, w którym odnajduje nawiązania do swojej przeszłości.
- Aktorzy: Amy Adams, Jake Gyllenhaal, Michael Shannon, Aaron Taylor-Johnson, Isla Fisher i 15 więcej
- Reżyser: Tom Ford
- Scenarzysta: Tom Ford
- Premiera kinowa: 18 listopada 2016
- Premiera światowa: 2 września 2016
- Ostatnia aktywność: 14 kwietnia
- Dodany: 12 września 2016
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje popularnych krytyków
-
Brawurowa mieszanka melodramatu, dreszczowca i kina zemsty.
-
Tom Ford na podstawie scenariusza niewątpliwie mógłby zrobić dobrze sprzedające się kino gatunkowe, jednak postanowił stworzyć klimat podobny do tego z "Samotnego mężczyzny". Nie liczy się więc intryga, szukanie przestępcy, czy wymierzanie sprawiedliwości jako takiej, zaś rozliczenie się z przeszłością, która pozostawiona sama sobie nieuchronnie wpływa i niszczy teraźniejszość.
-
Misternie utkana - zarówno psychologicznie, jak i gatunkowo - łamigłówka zawdzięcza swój sukces także genialnej obsadzie.
-
Tajemniczy, przygnębiający, skłaniający do refleksji.
-
-
Recenzje popularnych użytkowników
-
Dopieszczony w każdym szczególe przez Toma Forda, który w reżyserce zaczyna radzić sobie równie dobrze co w biznesie projektowania mody.
Piękny wizualnie, zakręcony scenariuszowo, z wybitnymi kreacjami na pierwszym i drugim planie.
Ford nie jest zawodowym reżyserem, a dba o każdy detal filmowego rzemiosła: scenariusz, budowanie napięcia, odpowiednie dawkowanie wątków, szczyptę humoru przy kilogramach przemocy, scenografię, zdjęcia, czy subtelną muzykę naszego krakowskiego Abla Korzeniowskiego.-
825 września 2018
- 3
-
-
Najlepsze recenzje użytkowników
-
Dopieszczony w każdym szczególe przez Toma Forda, który w reżyserce zaczyna radzić sobie równie dobrze co w biznesie projektowania mody.
Piękny wizualnie, zakręcony scenariuszowo, z wybitnymi kreacjami na pierwszym i drugim planie.
Ford nie jest zawodowym reżyserem, a dba o każdy detal filmowego rzemiosła: scenariusz, budowanie napięcia, odpowiednie dawkowanie wątków, szczyptę humoru przy kilogramach przemocy, scenografię, zdjęcia, czy subtelną muzykę naszego krakowskiego Abla Korzeniowskiego.-
825 września 2018
- 3
-
-
Tom Ford po raz kolejny udowadnia,że ma oko do kostiumów i wnętrz.Aaron Taylor-Johnson strzela życiówkę/
-
827 września 2018
- 1
-
-
-
Nowe recenzje krytyków
-
Podobnie jak ubrania, które tworzy i "Zwierzęta nocy" są przemyślane od stóp do głów, zaczynając od prowokacji w prologu, po nóż plecy kończąc.
-
8.819 lipca 2018
-
-
"Zwierzęta nocy" trzeba zobaczyć wiele razy, ponieważ film z każdą kolejną projekcją uwodzi coraz bardziej.
-
Film jest świetnie zrealizowany i koncepcyjnie sprytny. Trudno jednak opędzić się od wrażenia, że powstał nie po to, by sprawić przyjemność widzom, ale by nasycić ego reżysera.
-
8.324 marca 2018
-
-
Zwierzęta nocy spełniają oczekiwania odbiorców, hipnotyzują ich i powalają. Szybko zapomina się o wadach filmu i niekiedy kulejącej dramaturgii. W głowie zostaje natomiast kilka pytań, na które odpowiedzi widz będzie musiał szukać sam, ale musi wziąć pod uwagę, że mogą nie przypaść mu do gustu.
-
Tom Ford ufa trochę za bardzo w siłę swego scenariusza, który jest w gruncie rzeczy serią nakładających się na siebie metafor i odniesień, przez to traci wszelki impet w ostatnich pięciu minutach, gdy okazuje się, o co tak naprawdę w całym filmie chodziło. Ale pokłada także wielką wiarę w stronę wizualną, dzięki czemu nasącza całą historię z czytanej przez bohaterkę książki tak wielką intensywnością, że chwilami aż trudno złapać oddech.
-
-
Nowe recenzje użytkowników