Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
5.9 10.0 0.0 11
Negatywnie oceniony przez krytyków
6.1
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Anastazja ma 20 lat, jest uzależniona od komiksów, gorącej czekolady i zakochana w chłopaku z sąsiedztwa. Gdyby tylko mogła, porwałaby go na randkę albo na koniec świata. Niestety to tylko marzenia, bo od dziecka jest przykuta do wózka, a z otoczeniem porozumiewa się za pomocą specjalnego programu. Mimo wszystkich ograniczeń Nastka nie traci pogody ducha, a optymizmem zaraża wszystkich.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Dębska idzie w obrzydliwy optymizm w najnowszej produkcji.Nie jest to nic złego,ale to film"ku pokrzepieniu serc",brakuje tu pewnych interakcji a całe zdarzenia są zbyt oklepane.Widać dość łopatologicznie gdzie chciała dać czas na refleksje/na śmiech czy łzy-jest to po części dobre,ale rzemieślniczo ten film naprawdę jest stworzony jak dla prostych ludzi.Ale tu zasługuje ktoś mocno na uwagę - PAULINA PYTLAK - rola wybitna,jestem w szoku i nadal nie mogę się pozbierać po tym co zobaczyłem.

    • "Święto Ognia" to film, który zaskakuje. Kinga Dębska serwuje nam tu komedię z głębokim podtekstem. Anastazja to postać, która mimo swoich ograniczeń, zaraża optymizmem. Scenariusz? Solidny, ale bez fajerwerków. 6/10. Jeśli ktoś jest ciekawy mojego zdania to zapraszam na mojego bloga: https://upvod.pl/filmy/swieto-ognia/

    • Ma całkiem dobre motywy, ale często porusza je skrótowo i bez głębi przez co dramat słabo wybrzmiewa. Przynajmniej ma pewien urok oraz niezłe postacie.

    • Niezwykła umiejętność opowiadania w pogodny sposób smutnych historii. Świetne wybory aktorskie, dużo baletu i Warszawy. Po takim filmie prywatne problemy wydają się błahe.

    • Dobra energia, wspaniała Preis. Ale lepiej poczytać książkę, bo Dębska ze słabszą formą reżyserską.