Serwis w nowej odsłonie. Największa aktualizacja w historii serwisu. Sprawdź
Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
  • Dzieło wielowymiarowe, wpisujące się w zwyczaje samokrytycznych utworów audiowizualnych, a także w szerokie ramy dyskursywne - od narodowych narracji kolonialnych, przez dylematy lingwistyczne, aż po instytucjonalizację wiary.

    Więcej
  • Palmason wydaje się świadomie wchodzić dialog z klasycznymi twórcami kina, nie asekurując się przy tym ironicznymi nawiasami.

    Więcej
  • To jest ten problem, że fabuła w drugiej połowie nie do końca wie co ze sobą zrobić. Początek ma tą podróż, która działa przez prostotę. Tymczasem od rozpoczęcia budowania kościoła postacie albo zmieniają się diametralnie albo nie mają niczego ciekawego do zrobienia. A na sam koniec nie wiedziałem co do końca film chce powiedzieć.

    Więcej