Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

Krew na betonie

2018 Film
8.6 10.0 0.0 10
Bardzo pozytywnie oceniony przez krytyków
6.8
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Dwaj policjanci zostają zawieszeni w obowiązkach, gdy film z ich ostatniej akcji wycieka do mediów, ukazując brutalność i rasizm. Sfrustrowani postanawiają wykorzystać kontakty kryminalne, by zarobić trochę pieniędzy.

  • Recenzje krytyków

  • Recenzje użytkowników

    • Zahler z filmu na film coraz lepszy. Niespieszna pierwsza polowa wynagradza mega finalem. Tylko dla doroslych!

    • Kolejny film Zahlera, który dostarcza mi niezłej rozrywki, ale który jest jednocześnie spotęgowany jego charakterystycznym stylem. Niestety ten styl w opozycji do większości mi nie leży, bo przydługawa ekspozycja i obfite dialogi jest w mniejszej cenie niż jego wspaniałe olewanie bohaterów i wydarzeń. Dlatego jego filmy są tak szalenie nieprzewidywalne i to jest punkt, który w nim uwielbiam. Ale szanuję i na pewno czekam na kolejne produkcje. Więcej brutalności, mniej dialogów i taniej fabuły.

    • Nie wiem czemu spodziewałem się czegoś innego po filmie alt-rightowego reżysera z antysemitą w roli głównej - ten skrajnie noirowy dramat kryminalny opiera się przede wszystkim na naiwnym narzekaniu na poprawność polityczną. Ciekawa jest natomiast decyzja estetyczna o tym, by w zdecydowanej większości ujęć NIC nie było widać.

    • Dawno nie widziałem tak dziwnego filmu. Zaczyna się jak kryminał, kończy jak głupia komedia. Widać styl Craig Zahlera mi nie pasuje

    • Rozkręcało się bardzo powoli, ale jak już się rozkręciło, to czułem się, jakby mi buciorem mordę do betonu przyciśnięto. Zahler to jednak facet z łbem na karku.

    • Coś świeżego w kinie sensacyjnym, pomimo prostej historii i archetypicznych bohaterów (do pewnego czasu). Wciąż przekonuje się do stylu Zahlera.

    • Całkiem stylowe, ale też kręcone dość toporną ręką. No i bohaterowie co chwilę wyrzucają swoje żale wobec świata. Najlepszy jest tu zgorzkniały, wąsaty Gibson.