
Rohmerowski z ducha, ale noszący wyraziste piętno stylu film Ryûsuke Hamaguchiego składa się z trzech nowel, z których każda krąży wokół kwestii przypadku. Fortuna - jak wiadomo - kołem się toczy i nie inaczej dzieje się w filmie Japończyka. Bohaterki "W pętli ryzyka i fantazji" wciąż powracają: do zakończonego romansu, błędu z przeszłości, miasteczka, w którym przeżyły pierwszą miłość.
- Aktorzy: Kotone Furukawa, Hyunri, Ayumu Nakajima, Shouma Kai, Katsuki Mori i 3 więcej
- Reżyser: Ryûsuke Hamaguchi
- Scenarzysta: Ryûsuke Hamaguchi
- Premiera kinowa: 25 lutego 2022
- Premiera światowa: 1 marca 2021
- Ostatnia aktywność: 18 grudnia 2024
- Dodany: 30 marca 2021
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje krytyków
-
Formalny minimalizm pozwolił skumulować emocje, które nigdy na ekranie nie eksplodują, ale pod materią słów są bardzo dobrze wyczuwalne.
-
Dobrnięcie do końca wymaga sporo cierpliwości i nawet niezła ostatnia część nie wynagradza podjętego wysiłku.
-
Nie jest to kino mające ambicje zmieniać życie i uświadamiać nieuświadomione, raczej powinniśmy traktować Wheel of Fortune and Fantasy jak eskapistyczną i zabawną sesję terapeutyczną, po której tak bohaterki jak i my - widzowie najzwyczajniej w świecie czujemy się lepiej, lżej i radośniej. Ryûsuke Hamaguchi po raz kolejny pokazał się w swojej fabule jako niezwykle utalentowany i posiadający własny język twórca i autor, którego każdy fan przegadanego kina powinien uważnie śledzić.
-
Reżyser potwierdza wielki talent do tworzenia dialogów - dyskusje między postaciami brzmią naturalnie, a przy tym momentalnie angażują uwagę i przekazują nieoczywiste prawdy o relacjach międzyludzkich, goryczy niespełnienia czy roli niewytłumaczalnych zbiegów okoliczności w naszym życiu.
-
-
Recenzje użytkowników
-
NH21. To jest właśnie przykład świetnie przegadanego filmu, gdzie intryga w każdej z tych opowieści trzyma cię przy ekranie i jesteś spragniony/a kolejnych słów. Jak się okazuje, cała sztuka właśnie na tym polega – na umiejętnym dopasowaniu ich kolejności, bo te przychodzą same. Hamaguchi doskonale rozumie w jaki sposób rozkładać akcenty w dialogach i jak prowadzić sceny, aby skupiały i wręcz zwiększały "widzowskie łaknienie".
-
historie miłosne. przegadane, ale za to ze znakomicie rozpisanymi dialogami, recenzja: https://www.wodaiogien.com/single-post/w-p%C4%99tli-ryzyka-i-fantazji-historie-mi%C5%82osne-ocena-6-10
-