Serwis w nowej odsłonie. Największa aktualizacja w historii serwisu. Sprawdź
Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

mother!

2017 Film
6.6 10.0 0.0 74
Pozytywnie oceniony przez krytyków
6.6
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Idylliczny związek pewnego małżeństwa zostanie poddany testowi, gdy w ich domu pojawią się obcy mężczyzna i kobieta.

  • Recenzje popularnych krytyków

    • Nie pochwalam decyzji ujawnienia "macie tu klucz odpowiedzi na koniec", bo ten klucz nie jest kluczem do odkrycia siły emocjonalnej ani intelektualnej filmu, a jedynie wytłumaczeniem kolejności wydarzeń.

      Więcej
    • Aronofsky przecież z premedytacją nakręcił dzieło, które ma nie pozostawiać obojętnym, które ma polaryzować, którego jeśli nie pokochasz, to przynajmniej je znienawidzisz. Ja tymczasem utknąłem w rozkroku.

      Więcej
    • Doceniam inscenizacyjną biegłość reżysera, biję pokłony przed odwagą i poświęceniem Lawrence. "mother!" największe wrażenie robi jednak wtedy, gdy twórcy sugerują ewentualne interpretacje, a nie wbijają je do głowy młotem pneumatycznym.

      Więcej
    • To najbardziej radykalne, być może najważniejsze dzieło Aronofsky'ego. Jedni dostrzegą w nim pierwiastek szalonego wizjonera, inni hochsztaplera z przerostem ambicji nad talentem. Mnie tylko mocniej utwierdził w tym drugim.

      Więcej
    • Aronofsky-stylista przegrywa rywalizację z Aronofskym-kaznodzieją, a film, który zaczął się jak zaginione dzieło Bunuela, przeistacza się w nadętą alegorię w stylu późnego Malicka.

      Więcej
  • Recenzje popularnych użytkowników

    • Metafora życia, sensu egzystencji, absolutu i dowód czemu sztuka dla sztuki jest do kosza.

    • Film wymusza na widzu jedną interpretację tego, co się dzieje, zamiast pozwolić widzowi zdecydować się na własną wersję. Świetna realizacja, niezłe aktorstwo.

    • Byłoby idealnie, gdyby nie to, że film sprawia wrażenie, jakby narzucał widzowi jedną jedyną interpretację mimo, że ma potencjał do wielu. Poza tym, brak słów.

    • Aronofsky zakochany w metaforach, biblii, popieprzonych psychicznie bohaterach, tonący w symbolach. Zawsze twierdziłem, że ludzkość to zaraza. Wolę Polańskiego.

    • Długo mi zajęło by skusić się na ten seans, lecz absolutnie nie żałuję i uważam, że to najbardziej kreatywny film 2017 roku. Ogromne emocje i ścisk w gardle. Jennifer Lawrence już ostatecznie udowodniła mi, że jest dobrą aktorką.