Milena odkrywa, że jej mąż jest zbrodniarzem wojennym. Musi podjąć decyzję, co z tą wiadomością zrobić.
- Aktorzy: Mirjana Karanović, Boris Isaković, Jasna Djuricic, Bojan Navojec, Hristina Popović i 14 więcej
- Reżyser: Mirjana Karanović
- Scenarzyści: Mirjana Karanović, Stevan Filipović, Darko Lungulov
- Premiera kinowa: 11 listopada 2016
- Premiera światowa: 25 stycznia 2016
- Dodany: 25 lipca 2016
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje krytyków
-
Mogło być ciekawym spojrzeniem na rodzinne rozdrapywanie ran wojskowej przeszłości, odkrywanie prawdziwej twarzy człowieka, z którym dzieli się życie i feministycznym manifestem kobiecej siły. Pozostał chaos i niespełnione nadzieje.
-
Skłania do refleksji nad trudnymi wyborami, nad rozdźwiękiem pomiędzy poczuciem lojalności a potrzebą bycia prawym, dobrym człowiekiem i nad tym, jak dobrze znamy swoich najbliższych.
-
Warto obejrzeć ten film, bo oprócz tego, że porusza ważne tematy, to robi to w sposób subtelny w formie, ale jakże mocny w przekazie. Dociera dzięki temu tam, gdzie dotrzeć powinien.
-
Wyciszona i słodko-gorzka kronika z pożycia małżeńskiego, które jednak od czasów zamierzchłych jest rodzaju męskiego.
-
Opowiedziana jest bardzo nienachalnie, bez pretensji. Karanović ewidentnie czerpie z dokonań rumuńskiej nowej fali.
-
Sprawdza się jako portret skonfundowanej kobiety - w czym zasługa dobrego aktorstwa Karanovic - i jest ciekawy jako obraz patriarchalnego społeczeństwa, ale sama historia opowiadana jest rozwlekle i rozlewnie, w telenowelowej stylistyce, ze statycznymi, często czysto informacyjnymi dialogami.
-
Kameralny, świetnie opowiedziany film, ze znakomitą rolą słynnej serbskiej aktorki Mirjany Karanović.
-
-
Recenzje użytkowników
-
Przeraźliwie nudny. Generalnie na ekranie nic się nie dzieje. Bohaterka wałęsa się z miejsca na miejsce i chyba tylko jasnowidz jest w stanie odczytać jej intencje. Każdy w miarę normalny widz (bo są też tacy, którzy uwielbiają jak w filmie nic się nie dzieje) ma dość tego po 20 minutach oglądania. Główna bohaterka ani nie budzi sympatii, ani też współczucia - jest zwyczajnie obojętna i najchętniej człowiek wyszedłby z kina żeby popatrzeń na normalny, a nie wyimaginowany świat.
-