Joanna Borowik
Krytyk-
Fabularny rollercoaster, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Warto zabłądzić w świecie Mitchella, ot tak, dla czystej rozrywki.
-
Obraz opowiadający o podejmowaniu trudnych decyzji, zmaganiach z emocjami i odpowiedzialności. Doskonała propozycja z grą aktorską na najwyższym poziomie. Daje do myślenia.
-
Wymyka się ramom konkretnego gatunku. Dobra propozycja na wieczór, dla każdego kto poszukuje mądrego, ale niezbyt wymagającego dzieła.
-
Nie zachwyci ani wielbicieli kryminałów Agathy Christie ani osób, które z jej prozą nie miały do czynienia. Nijaka produkcja, która szybko pójdzie w zapomnienie.
-
To film, w którym reżyser nie do końca wiedział, jaki efekt chciał osiągnąć. Pogłębia stereotypy, nuży i nie śmieszy.
-
Wyjątkowa opowieść o mrocznej stronie życia i cierpieniu, które dotyka najmłodszych. W szczerej i prostej narracji, Claude Barras oddaje jeden z najważniejszych głosów w debacie na temat pomocy dzieciom poszkodowanym przez tych, którzy mieli być im najbliżsi.
-
Miało szansę stać się jednym z najlepszych filmowych kryminałów tego roku. Jest jednak kolejnym, dobrym warsztatowo skandynawskim dziełem, które prawdopodobnie zniknie w tłumie repertuarowych propozycji.