Prawdziwa historia człowieka, który skrywał największe tajemnice III Rzeszy. Każda władza potrzebuje kogoś, kto pozostanie w cieniu i zatroszczy się o jej sekrety. Reinhard Heydrich skrycie pracuje nad stworzeniem siatki szpiegowskiej na ogromną skalę. W tajemnicy powstaje tajna organizacja, która zmieni bieg historii i wpłynie na losy milionów. Ale człowiek, w którego rękach spoczywają niebezpieczne tajemnice, staje się zagrożeniem również dla swoich przywódców.
- Aktorzy: Jason Clarke, Rosamund Pike, Jack O'Connell, Jack Reynor, Mia Wasikowska i 15 więcej
- Reżyser: Cédric Jimenez
- Scenarzyści: Cédric Jimenez, David Farr, Audrey Diwan
- Premiera kinowa: 10 listopada 2017
- Premiera światowa: 9 maja 2017
- Dodany: 6 sierpnia 2017
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje krytyków
-
Chociaż absurdalny i powielający pomysły użyte już wcześniej jest poprawnie nakręcony i nie ma problemów z prezentacją wartości dodanej.
-
Wszystko tutaj wydaje się takie mechaniczne, pozbawione emocji i zaangażowania. Przez co "Kryptonim HHhH" jest kompletnie nieangażujący, nudny oraz nieciekawy.
-
Miał wszelkie podstawy, by być znakomitym i arcyciekawym filmem. Ze względu na różnorakie błędy sprawdzi się raczej jako zachęta do samodzielnego zgłębienia historii.
-
Wydaje się, że niekorzystnie na film wpłynęła ambicja reżysera połączenia dwóch równoległych historii: Heydricha i zamachowców. Otrzymujemy w rezultacie opowieść długą i nieco zagmatwaną.
-
Nierówne tempo i okresowe przestoje potwierdzają, że Kryptonim HHhH nie jest dziełem wybitnym. To wciąż jednak ciekawe kino wojenne, opowiadające historię, którą warto znać.
-
Ostatecznie powstało dzieło nieco chaotyczne, wyrywkowe i miejscami zbyt pospieszne. Niekonsekwentnie prowadzona operowa powaga ociera się o śmieszność. Tym niemniej liczni pasjonaci czasów II wojny światowej nie powinni przegapić seansu.
-
Nie jest całkowicie złym filmem - co jednak w książce służyło do zbudowania pełniejszego obrazu sytuacji, na taśmie filmowej zadziałało na opak. Co za tym idzie - dyskusyjna pierwsza część obrazu Cédrica Jimeneza i związane z nią cięcia w czasie poświęconym na psychologiczny ciężar historii, stawiają jego film o poziom niżej od "Operacji Anthropoid".
-
-
Recenzje użytkowników