Trzy billboardy za Ebbing, Missouri

2017 Film
Samotna matka, która straciła córkę w wyniku morderstwa, wynajmuje trzy tablice reklamowe i umieszcza na nich prowokacyjny przekaz.
  • Obsada: Frances McDormand, Woody Harrelson, Sam Rockwell, John Hawkes, Peter Dinklage
  • Reżyser: Martin McDonagh
  • Scenariusz: Martin McDonagh
  • Ostatnio dodana recenzja (krytykkryt.): 27 września 2018 (miesiąc temu)
  • Ostatnio dodana recenzja (użytkownikużyt.): 26 października 2018 (21 dni temu)
  • Premiera (kino): 2 lutego 2018 (9 miesięcy temu)
  • Premiera (świat): 4 września 2017 (rok temu)
8.7 10.0 0.0 26
Bardzo pozytywnie oceniony przez użytkowników
  • 96%
    pozytywnych
    recenzji
  • 26
    recenzji
    26 z oceną
  • 25
    pozytywnych
    recenzji
  • 1
    negatywna
    recenzja
  • 0
    recenzji
    bez oceny
  • 10.0
    Film 'trzymający za morde' lekko mówiąc, aktorstwo arcydzieło, reżyseria arcydzieło, scenariusz arcydzielo, po prostu film arcydzieło
    • 30 września 2018
  • 10.0
    Uwaga! Tekst zawiera spoilery. Kliknij żeby zobaczyć.
    Film jest magiczny- prosty, stonowany...i niesamowicie absorbujący. Brawa za wspaniałą grę aktorską, brawa za scenariusz. Jakże niesprawiedliwy jest fakt,że to Kształt Wody dostał Oscara w kategorii najlepszy film. Co mnie rozczarowało ? Zakończenie-nie dla tego,że jest słabe, absolutnie! Finał jest tutaj idealnie skrojony, droczy się z widzem skłaniając do dopisania reszty historii. I własnie tutaj tkwi zawód- dopisanie, a chciało by się żeby film trwał dalej
    • 27 września 2018
  • 10.0
    Genialny, przez swoją autentyczność, fakt, że każda ze stron ma swoje racje i przebywa jakąś drogę. Uwielbiam klimat amerykańskiego południa. No i te aktorstwo.
    • 25 września 2018
  • 10.0
    Martin McDonagh skonstruował ogromny łańcuch przyczynowo-skutkowy, który szokuje, a co najważniejsze, trzyma się kupy. Kino na miarę naszych czasów, pełne emocji, akcji i bogactwa treści.
    • 25 września 2018
  • 10.0
    Geniusz pod każdym kątem!
    • 23 września 2018
  • 10.0
    serwuje przeloty emocjonalne od K2 po Rów Mariański. świetny scenariusz, świetne postaci, świetne wszystko.
    • 23 września 2018
  • 9.0
    Obsada, scenariusz, reżyseria, zdjęcia, w tym filmie wszystko jest zrobione na wysokim poziomie. Rolę Harrelsona,Rockwella i McDormand to kwintesencja dobrego aktorstwa. Historia jest ciekawa i angażuje, a zakończenie jest świetne. Jakbym miał się czepiać to jedna dziura logiczna w filmie jest jedyną malutką wadą filmu. PS zwiastun filmu tez genialny tak samo jak soundrack.
    • 9 października 2018
  • 9.0
    Co by było, gdyby Quentin Tarantino nakręcił Manchester by the Sea? Otrzymalibyśmy wówczas Trzy bilbordy za Ebbing, Missouri - film poruszający, angażujący, ironiczny, nieprzewidywalny i niejednoznaczny, po obejrzeniu którego chce się to zrobić jeszcze raz.
    • 28 września 2018
  • 9.0
    Fantastyczny scenariusz i jeszcze lepsza gra aktorska, która zapada w pamięć. Obok Call Me Be Your Name, najlepszy film tegorocznych Oscarów, jak i tegoroczna czołówka.
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Te wszystkie nagrody były zasłużone. Film już jest legendarny, wobec tej pozycji ciężko przejść obojętnie.
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Scenariusz, któremu ciężko coś zarzucić, bo każda scena coś wnosi i głupio byłoby ją wycinać. Poza tym są jeszcze wyraziste i dobrze zarysowane postacie odegrane idealnie przez świetnych w swoich rolach aktorów.
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Jedem z moich ulbuionych filmów 2018. Świetny scenariusz i świetne aktorstwo
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Świetny film już dawno tak nie przeżywałem filmu tak jak ten! Poprostu palce lizać picobelo idealo!
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Zasługuje na wszystkie te nagrody a może nawet i na więcej
    • 26 września 2018
  • 9.0
    Zakończenie zostawione czytelnikowi jako ćwiczenie.
    • 26 września 2018
  • 9.0
    zakochałam się w kreacji McDormand, niesamowicie wygląda każdy z elementów jej roli. każda, najbardziej groteskowa scena wydaje się wychodzić naturalnie z historii. genialne dzieło wciągające widza w małomiasteczkowy, amerykański światek
    • 25 września 2018
  • 9.0
    Defensywna walka z cierpieniem. McDormand gra w lidze kosmicznej, Rockwell na ekranie absolutnie wymiata, dialogi są mięsiste, trafne, błyskotliwie i... pasujące do jakiekolwiek innego pozytywnego przymiotnika. Perfekcyjnie wyważony pod każdym względem. Rozniósł mnie emocjonalnie...
    • 24 września 2018
  • 9.0
    Świetne momenty, świetne kreacje aktorskie, historia trzymająca w napięciu i jednocześnie smaczki i dialogi skutecznie to napięcie tonujące.
    • 23 września 2018
  • 8.0
    Gdy nie upłynęła jeszcze godzina filmu, a po policzku już cieknie ci łza, wiesz że masz do czynienia z czymś wielkim. McDonagh geniuszu - wyżyny scenopisarstwa!
    • 26 października 2018
  • 8.0
    chciałabym się do czegoś przyczepić, ale nie mam zbytnio do czego.
    • 28 września 2018
  • 8.0
    8/10
    • 28 września 2018
  • 8.0
    Film pełen wigoru, dramatu, czarnej komedii i dobrego aktorstwa. Ale czy to na pewno takie dobre połączenie
    • 26 września 2018
  • 8.0
    Świetny scenariuszowo i aktorsko. Dopracowany. Muzyka i zdjęcia robią klimat. Perfekcyjne i naturalne wyważenie tragedii i komedii. Lekcja dla społeczeństwa.
    • 24 września 2018
  • 8.0
    Gorzki film o żałobie ze świetnie napisanym scenariuszem i najlepszą rolą w karierze Sama Rockwella.
    • 22 września 2018
  • 7.0
    Ten film jest jak kopnięcie w krocze młodego chłopca. Mocny, bolesny, ale tak okrutny i niepotrzebny, że oglądanie go sprawia mi spore trudności.
    • 23 września 2018
  • 4.0
    Płytkie kino gatunkowe. Nieudana satyra na idiotyzm amerykańskich uprzedzeń. Zbyt cierpki, bym go przetrawił. Tylko McDormand robi dobrze, a Rockwell skrajnie przeceniony...
    • 23 września 2018