
- 92% pozytywnych
- 15 krytyków
- 41% pozytywnych
- 23 użytkowników
Klaudia, osaczona przez krytyczną matkę, obsesyjnie niesie pomoc innym. Przemek wielbi Polskę i nienawidzi głupich ludzi. Czyli wszystkich. Donatello kocha żółwie błotne,...
- Aktorzy: Michał Surosz, Zuzanna Puławska, Piotr Pacek, Jan Hrynkiewicz, Wiktoria Stachowicz i 15 więcej
- Reżyser: Kalina Alabrudzińska
- Scenariusz: Kalina Alabrudzińska
- Premiera światowa: 14 czerwca 2019
- Ostatnia aktywność: 10 marca
- Dodany: 19 września 2019
-
7.3Pozytywnie oceniony przez krytyków
-
92%pozytywnych
-
15krytyków
-
15recenzji
-
13ocen
-
12pozytywnych
-
1negatywna
-
-
4.4Negatywnie oceniony przez użytkowników
-
41%pozytywnych
-
23użytkowników
-
6recenzji
-
22oceny
-
9pozytywnych
-
13negatywnych
-
-
Recenzje krytyków
-
Film reklamowany jako "najsmutniejsza komedia roku", to prawdopodobnie największe filmowe odkrycie roku.
-
Udany debiut, w którym Alabrudzińska udowadnia, że ma dar wnikliwych obserwacji i jeśli już teraz pokazuje nam tak złożony dramat, to w przyszłości może być tylko lepiej i ciekawiej.
-
Pozornie-niepozorny debiut pokazuje, że Alabrudzińska potrafi wycisnąć wiele z aktorów i to daje nadzieję na wiele ciekawych filmów. "Nic nie ginie" to przykład solidnego kina, mogące trafić do ludzi w wieku 20-30 lat. Mam pewne poczucie niedosytu, jednak warto obserwować twórczynię tego filmu.
-
Filmowy dyplom aktorski ze Szkoły Filmowej w Łodzi unika dramatycznych tonów. Fabuła naprzemiennie orbituje wokół różnych postaw względem wewnętrznej pustki. Obraz rozszerza temat samotności o kwestie podziałów, poszukiwania tożsamości dostarczając sztampowy epizod sceptycznego buntownika przyłączającego się do ruchu rasistowskiego. Miejscami gości absurdalny humor, chociażby kiedy pełnej integracji sprzyja wspólne zwalczanie wszawicy, która rozpanoszyła się wśród członków grupy.
-
Jako film dyplomowy, studencki i kończący studia reżyserskie jest ok, ale jako pełnometrażowy film dzieło Kaliny Alabrudzińskiej jest zbyt hermetyczne, zbyt mocno osadzone w konwencji etiudowej, przez co zwykły widz tylko się na nim wynudzi.
-
Krótki film o zagubieniu. To definicja zrozumienia i wrażliwości napisana bez nuty fałszu. W pewnych kwestiach wszyscy jesteśmy debiutantami.
-
Piękna i zabawna opowieść o poszukiwaniu szczęścia i drugiego człowieka. Swoisty współczesnych ludzi portret własny. Film będący niejako lustrem, w którym można się przejrzeć. Każdy tutaj odnajdzie kawałek siebie, a przy okazji dostanie dobrą rozrywkę. Jest miejsce zarówno na śmiech, jak i na refleksję.
-
Opowieść ta jest uniwersalna, bardzo dobrze skonstruowana oraz wyjątkowo wciągająca.
-
-
Recenzje użytkowników
-
udana produkcja dyplomowa, z ciekawymi postaciami, ale urwane i bez pogłębienia
-
-
Kolejna po Monumencie ciekawa praca dyplomowa młodych aktorów. Tym razem spoiwiem jest wspólna terapia.
-
Przyjemnie hipsterski, czasem nawet błyskotliwy, teaser czegoś głębszego. Mimo przyglądania się relacjom międzyludzkim i wewnętrznym traumom, to przede wszystkim popis debiutów aktorskich.
-
Różnica między oceną krytyków i użytkowników niestety pokazuję, że ludzie średnio znają się na sztuce filmowej.
-
44. Gdynia #2: Młodzi o młodych, z całą paletą emocji i bez kompleksów :-)
-
Najlepsze recenzje użytkowników
-
-
Kolejna po Monumencie ciekawa praca dyplomowa młodych aktorów. Tym razem spoiwiem jest wspólna terapia.
-
44. Gdynia #2: Młodzi o młodych, z całą paletą emocji i bez kompleksów :-)
-
Przyjemnie hipsterski, czasem nawet błyskotliwy, teaser czegoś głębszego. Mimo przyglądania się relacjom międzyludzkim i wewnętrznym traumom, to przede wszystkim popis debiutów aktorskich.
-
Różnica między oceną krytyków i użytkowników niestety pokazuję, że ludzie średnio znają się na sztuce filmowej.