Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

OkiemPsychiatry
Użytkownik-
Reżyser teatralny przygotowuje nową sztukę, zmagając się jednocześnie z kobietami swego życia.
-
1015 czerwca
-
-
Dokument o Carlo Acutisie - nastolatku, influencerze i mistyku - ukazuje duchową podróż grupy amerykańskich licealistów, którzy odwiedzają jego grób we Włoszech, rezygnując z telefonów.Zły film to nie tylko kwestia techniczna. To film, który nie ufa widzowi, nie wierzy w moc obrazu, a bohaterowi nie pozwala być człowiekiem. Ten film to przykład zmarnowanego potencjału – opowieść, która mogła być przejmującą historią młodego mistyka we współczesnym świecie, została sprowadzona do estetycznej broszury bez ducha. Agitka udająca kino, które zamiast opowiadać tłumaczy i zamiast pokazywać moralizuje. Kino bez duszy, a bohater kartonowy - bez konfliktu, bez wątpliwości i bez życia.
-
Czy marzysz czasem, by stać się lepszą wersją siebie? Tą samą, a jednak doskonalszą pod każdym względem? Spróbuj naszego nowego produktu o nazwie Substancja. Nic już nie będzie takie samo. Dzięki... Więcej„Substancja” to horror idealnego Ja. Starzejąca się gwiazda bierze „lek”, który ma przywrócić jej atrakcyjność. W efekcie młodsza wersja jej samej – fantazmat idealnego Ja – oddziela się i przejmuje kontrolę. Oryginalne ciało (tym samym prawdziwe Ja) staje się obce, wstrętne i niedo przyjęcia. Fargeat pokazuje psychozę narcystycznej kultury: jeśli wyprzemy realność na rzecz ideału, to ten ideał przejmie władzę – jako obcy, brutalny i nienasycony.
-
Chcąc zostawić za sobą burzliwą przeszłość, bracia bliźniacy wracają do rodzinnego miasta, żeby zacząć życie od nowa. Na miejscu przekonują się, że czeka na nich jeszcze gorsze zło.„Grzesznicy” Cooglera to gulasz konwencji, gatunków i stylów - smakowite "gumbo" prosto z delty Missisipi. To również blues traumy i krwi, opowieść o niewybaczonych winach, zakładaniu klubu za pieniądze Ala Capone i pokusie nieśmiertelności, której spełnienie kosztuje duszę. Coogler zadaje ujęte w ramy horroru pytanie o napięcie i granicę pomiędzy zbawieniem a zatraceniem, gdy pragnienie ulgi może przerodzić się w zgodę na własną zagładę. I zaznacza: zło nie wchodzi siłą — trzeba je zaprosić.