
Reżyser teatralny przygotowuje nową sztukę, zmagając się jednocześnie z kobietami swego życia.
- Aktorzy: Philip Seymour Hoffman, Samantha Morton, Michelle Williams, Catherine Keener, Emily Watson i 15 więcej
- Reżyser: Charlie Kaufman
- Scenarzysta: Charlie Kaufman
- Premiera światowa: 23 maja 2008
- Ostatnia aktywność: 21 listopada
- Dodany: 28 grudnia 2017
-
Oceny krytyków
-
Oceny użytkowników
-
Recenzje popularnych krytyków
-
Oprócz protagonisty, świat Kaufmana wypełnia wiele postaci pobocznych, które dopełniają depresyjny pejzaż artystycznej pogoni za spełnieniem.
-
Odważny i bezkompromisowy, ale także trudny i wymagający ciągłego intelektualnego wysiłku ze strony widza.
-
To z pewnością najlepsza przystawka przed premierą Może pora z tym skończyć i dobry pretekst do przypomnienia sobie jednego z najlepszych debiutów reżyserskich ostatnich kilkunastu lat. Miejmy nadzieję, że najnowszy film Kaufmana wraz z Anomalisą stworzy wielką trylogię o prywatnym, egzystencjalnym końcu świata.
-
Chcę odnaleźć jakiś algorytm łączący ze sobą bogactwo obrazów, szczegółów, postaci, tytułów, tłumaczący umowną totalność obrazów na bardziej ludzki, powszedni język. Każdy fragment powinien być częścią większej, dowcipnej całości. I jest, a jakże. Ale w tym konkretnym przypadku, zamiast scalać i cementować, te drobne, pojedyncze elementy tylko nas dezorientują. I dobrze, bo całość jest niczym ludzkie życie: długie, szare i...
-
-
Recenzje popularnych użytkowników
-
Nowe recenzje krytyków
-
To z pewnością najlepsza przystawka przed premierą Może pora z tym skończyć i dobry pretekst do przypomnienia sobie jednego z najlepszych debiutów reżyserskich ostatnich kilkunastu lat. Miejmy nadzieję, że najnowszy film Kaufmana wraz z Anomalisą stworzy wielką trylogię o prywatnym, egzystencjalnym końcu świata.
-
Chcę odnaleźć jakiś algorytm łączący ze sobą bogactwo obrazów, szczegółów, postaci, tytułów, tłumaczący umowną totalność obrazów na bardziej ludzki, powszedni język. Każdy fragment powinien być częścią większej, dowcipnej całości. I jest, a jakże. Ale w tym konkretnym przypadku, zamiast scalać i cementować, te drobne, pojedyncze elementy tylko nas dezorientują. I dobrze, bo całość jest niczym ludzkie życie: długie, szare i...
-
Oprócz protagonisty, świat Kaufmana wypełnia wiele postaci pobocznych, które dopełniają depresyjny pejzaż artystycznej pogoni za spełnieniem.
-
Odważny i bezkompromisowy, ale także trudny i wymagający ciągłego intelektualnego wysiłku ze strony widza.
-
-
Nowe recenzje użytkowników