Nowa wersja serwisu! Listy, wideorecenzje, recenzje użytkowników, powiadomienia i wiele więcej. Sprawdź

Aleksy Niklojewicz

Krytyk
  • Ostatnio dodana recenzja: 22 października 2017 (11 miesięcy temu)
  • Na Mediakrytyku od: 14 czerwca 2017
  • 4
    recenzje
    4 z oceną
  • 4
    pozytywne
    recenzje
  • 0
    negatywnych
    recenzji
  • 0
    recenzji
    bez oceny
  • 7.0
    średnia
    ocena
  • 100%
    pozytywnych
    recenzji
  • 0.9
    stopień
    odrębności

Ostatnio ocenione

  • 8.5
    Sam pomysł realizacji scenariusza formą animacji z użyciem farb olejnych wygląda na bardzo świeży i spójny, idealnie pasujący do prekursora sztuki współczesnej, malarza innowacyjnego. I ten szacunek oraz wyrozumiałość względem Vincenta van Gogha płynąca z filmu jest zauważalna już w pierwszych scenach.
  • 7.4
    7.0
    "Okja" więc okazuje się być nowoczesną baśnią science-fiction, która zamiast wpajać nam wolnościowe idee i wojowanie emocjami, stara się zwrócić naszą uwagę na wyrozumiałość i racjonalne, zdystansowane podejście do problemów. Ponieważ świat jest trudny i zmienić go można drobnymi krokami.
  • 7.3
    6.5
    Emocjonujący i interesujący seans, który mając do zaoferowania rozrywkę, pozwala także na zreflektowanie siebie i swoich poglądów. Widz ma okazję skonfrontować się z dylematami dotyczącymi kwestii bezpieczeństwa w społeczeństwie, swoich praw, nowej perspektywy czy korupcji w sądownictwie.

Najwyżej ocenione

  • 8.5
    Sam pomysł realizacji scenariusza formą animacji z użyciem farb olejnych wygląda na bardzo świeży i spójny, idealnie pasujący do prekursora sztuki współczesnej, malarza innowacyjnego. I ten szacunek oraz wyrozumiałość względem Vincenta van Gogha płynąca z filmu jest zauważalna już w pierwszych scenach.
  • 7.4
    7.0
    "Okja" więc okazuje się być nowoczesną baśnią science-fiction, która zamiast wpajać nam wolnościowe idee i wojowanie emocjami, stara się zwrócić naszą uwagę na wyrozumiałość i racjonalne, zdystansowane podejście do problemów. Ponieważ świat jest trudny i zmienić go można drobnymi krokami.
  • 7.3
    6.5
    Emocjonujący i interesujący seans, który mając do zaoferowania rozrywkę, pozwala także na zreflektowanie siebie i swoich poglądów. Widz ma okazję skonfrontować się z dylematami dotyczącymi kwestii bezpieczeństwa w społeczeństwie, swoich praw, nowej perspektywy czy korupcji w sądownictwie.

Najniżej ocenione

  • 6.0
    Nie ma do zaoferowania nic więcej poza scenami mających zwrócić uwagę widza na patologię i los dzieci w domach dziecka. Naiwne i powierzchowne budowanie ckliwych scen nie znajdzie poklasku u widza, któremu nie obce są dokonania światowej animacji, a budujące zakończenie bynajmniej nie podniesie na duchu kogoś, kto rzeczywiście przeżywa w swoim życiu tragedię.
  • 7.3
    6.5
    Emocjonujący i interesujący seans, który mając do zaoferowania rozrywkę, pozwala także na zreflektowanie siebie i swoich poglądów. Widz ma okazję skonfrontować się z dylematami dotyczącymi kwestii bezpieczeństwa w społeczeństwie, swoich praw, nowej perspektywy czy korupcji w sądownictwie.
  • 7.4
    7.0
    "Okja" więc okazuje się być nowoczesną baśnią science-fiction, która zamiast wpajać nam wolnościowe idee i wojowanie emocjami, stara się zwrócić naszą uwagę na wyrozumiałość i racjonalne, zdystansowane podejście do problemów. Ponieważ świat jest trudny i zmienić go można drobnymi krokami.

Najbardziej odrębnie ocenione

  • 6.0
    Nie ma do zaoferowania nic więcej poza scenami mających zwrócić uwagę widza na patologię i los dzieci w domach dziecka. Naiwne i powierzchowne budowanie ckliwych scen nie znajdzie poklasku u widza, któremu nie obce są dokonania światowej animacji, a budujące zakończenie bynajmniej nie podniesie na duchu kogoś, kto rzeczywiście przeżywa w swoim życiu tragedię.
  • 7.3
    6.5
    Emocjonujący i interesujący seans, który mając do zaoferowania rozrywkę, pozwala także na zreflektowanie siebie i swoich poglądów. Widz ma okazję skonfrontować się z dylematami dotyczącymi kwestii bezpieczeństwa w społeczeństwie, swoich praw, nowej perspektywy czy korupcji w sądownictwie.
  • 8.5
    Sam pomysł realizacji scenariusza formą animacji z użyciem farb olejnych wygląda na bardzo świeży i spójny, idealnie pasujący do prekursora sztuki współczesnej, malarza innowacyjnego. I ten szacunek oraz wyrozumiałość względem Vincenta van Gogha płynąca z filmu jest zauważalna już w pierwszych scenach.