Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
6.8 10.0 0.0 3
Pozytywnie oceniony przez krytyków
6.7
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Lucjan zostaje oddany przez syna do domu opieki na czas remontu. Po śmierci kilku pensjonariuszy zaczynają go męczyć makabryczne wizje.

  • Recenzje krytyków

    • Jako horror w mainstreamowym rozumieniu sprawdza się średnio, ale nie można mu odmówić, że w okolicach grozy pozostaje i nie z uwagi na komputerowe wygibasy w piwnicy, a ze względu na bardzo określoną groźbę, która się nad nim unosi, groźbę, albo raczej obietnicę: śmierci.

      Więcej
    • To dobijający portret starości, który umiejętnie budzi rzadziej spotykany w kinie rodzaj strachu.

      Więcej
    • Cisza nocna to film fantastyczny w swej powściągliwości i operowaniu coraz bardziej rosnącym niepokojem. Ma w sobie znacznie więcej z egzystencjalnego dramatu niż z horroru - gatunek grozy stanowi tutaj bardziej klimatyczne tło. Bartosz M. Kowalski znów udowodnił, że kino grozy w Polsce ma spory potencjał - może i być sprawnie zrealizowane, i opowiadać o ważnych, niekomfortowych tematach.

      Więcej
  • Recenzje użytkowników

    • Przyznam szczerze, że bardzo miło się zaskoczyłem tym filmem.W swojej gatunkowości nie nazwałbym go horrorem, to raczej dramat obyczajowo-psychologiczny z elementami horroru - ale i taka hybryda wypada świetnie. Wszystko tu współgra, jest spójne zarówno w warstwie wizualnej jak i narracyjnej. Kowalski wprowadza niesamowitą świeżość w tymże gatunku i daje nadzieję na przyszłość. Ale to spektakl przede wszystkim Macieja Damięckiego - rola nietuzinkowa,bardzo hermetyczna.Piękne zwieńczenie kariery.

    • Ostatni film Macieja Damięckiego

      Więcej
    • Jeśli już takie realistyczne potrafimy robić CGI, to może by tak serialowego "Wiedźmina" wyczarować? Bardzo dobra, ostatnia rola Damięckiego.

    • Doceniam Kowalskiego za próbę wskrzeszenia kina grozy w polskim kinie. Nawet jeśli nie są to bardzo dobre filmy, zawierają zawsze kilka dobrych scen i świetną pracę charakteryzatorów. i scenografów. Widać czym się inspiruje, ale dobra inspiracja dobrze świadczy o twórcy. Rola Damięckiego o tyle znacząca i symboliczna, bo ostatnia w jego karierze przed odejściem.