Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
? 10.0 0.0 3
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
6.5
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

W transylwańskim dworze, pięć osób prowadzi dyskusje o moralności, religii i wojnie.

  • Recenzje krytyków

    • Puiu jest reżyserem bezlitosnym i poprowadził swój film do ekstremum. Dzięki temu powstało kino koncepcyjnie bardzo ciekawe i realizacyjnie intrygujące, ale na pewno nie efektowne czy łatwe w odbiorze.

      Więcej
    • Ma w sobie coś narcystycznego, bo Puiu nie zważając na wygodę i komfort widzów, wrzuca ich do nieznanego świata, każe z wielką uwagą przysłuchiwać się niekiedy niezrozumiałym dyskusjom, wymaga pełnego zaangażowania i ponadludzkiej momentami wytrwałości. W zamian daje jednak wgląd w umysł jednego z najbardziej oryginalnych XIX-wiecznych teologów oraz w schyłkową mentalność ówczesnej socjety, która już za moment miała odejść w zapomnienie.

      Więcej
    • Puiu w zjawiskowych kostiumach i przepięknych makijażach i fryzurach opowiada w Malmkrogu o całej ludzkości, o jej wielkości i słabości. Więc jak dziwić się temu, że efekt staje się wyczerpujący dla widza? Pewne tematy, formy i rozwiązania fascynują, chociaż sprawiają cierpienie - i taki właśnie jest ten film. Monumentalny, wymagający i fascynujący.

      Więcej
  • Recenzje użytkowników

    • Kunsztowne. Bywa, że od samych rozmówców ciekawsza służba i otoczenie. Same dialogi miejscami zmierzają do nijakich punktów. Ale klimat mocno wciągający przez 3 godz.