Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

Dwa bilety do domu

2018 Film
? 10.0 0.0 2
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
?
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny użytkowników

Liuba Wasniecowa mieszka w prowincjonalnej szkole z internatem. Jej największym marzeniem jest wyjazd do Petersburga i zostanie stewardessą. Wszystko układa się dobrze - po opuszczeniu internatu ma otrzymać klucze do własnego mieszkania. Jednak w dniu ukończenia szkoły Liuba dowiaduje się, że nie jest sierotą - jej ojciec żyje. Dziewczyna postanawia go odnaleźć.

  • Recenzje krytyków

    • Temat oczywiście dla dzieci się nie nadaje, ale najwyraźniej reżyser celował swoje dzieło do młodzieżowego widza - takiego niezbyt zbuntowanego, natomiast skorego do wzruszeń. Reszta odbiorców pewnie sporadycznie zaciśnie kciuki za szczęście Luby, lecz mocniejsze zaangażowanie lepiej zostawić nastolatkom.

      Więcej
    • Zdarza się czasami, że to nie producenci ani reżyserzy, ale aktorzy inspirują powstanie filmu. Podrzucają pomysł, a potem biorą aktywny udział w powstawaniu scenariusza. Oczywiście z myślą o sobie, zależy im na tym, aby postać, w jaką pragną się wcielić idealnie odpowiadała ich zdolnościom, charakterowi czy emploi. Tak właśnie było w przypadku dramatu Dmitrija Mieschijewa "Dwa bilety do domu", którego fabuła narodziła się w głowie Siergieja Garmasza.

      Więcej
  • Recenzje użytkowników

    • Wychowanka sierocińca zaczyna nowe życie: dostaje mieszkanie, zakochuje się. Jednak szczęście szybko się kończy: chłopak zrywa, a przypadkiem dowiaduje się, że nie jest sierotą, do sierocińca trafiła w wyniku tragicznych wydarzeń. Uzbrojona jedzie się mścić.
      Dwie świetne kreacje aktorskie: głównej bohaterki przez cały film i poszukiwanego rodzica przez drugą połowę. Znakomite ujęcia operatorskie. Historia może prosta, przewidywalna i przerysowana, ale sprawnie, dynamicznie opowiedziana.