Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.

Piep*zyć Mickiewicza 2

2025 Film
6.0 10.0 0.0 3
Pozytywnie oceniony przez krytyków
6.3
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Ekipa z III B i ich nietypowy wychowawca wracają! Do paczki dołącza Korek, geniusz matematyczny, którego koledzy uczą podrywu... z marnym skutkiem. Tymczasem Dante marzy o pierwszej nocy z Nel, ale czy są na to gotowi?

  • Recenzje krytyków

    • Fabuła "Piep*zyć Mickiewicza 2" nie jest jakaś wielce skomplikowana, ale też nie jest to kino, które tego wymaga. To rozrywkowa produkcja pokazująca piękną młodzież, kolorowy świat i problemy, które wyglądają na poważne, ale tak naprawdę są błahe i napompowane kipiącym testosteronem.

      Więcej
    • Rozterki, ale też dramaty, współczesnej młodzieży z urokami Warszawy w tle.

      Więcej
    • Piep*zyć Mickiewicza 2 zyskuje kompletnie niespodziewane oraz nieoczekiwane przeze mnie miano pozytywnego zaskoczenia. Twórcy nie wyzbyli się wszystkich defektów pierwszej części, ale poczynili znaczny progres na poziomie zarówno historii, jak i tworzących ją bohaterów. Sequel jest lepszy, ale co jeszcze istotniejsze - mądrzejszy.

      Więcej
  • Recenzje użytkowników

    • młodzieży się spodoba, bardzo dobry wątek autystyczny, dużo o seksualizacji, niepotrzebnie przerysowany negatywny dyrektor

      Więcej
    • Temu tworowi można zarzucać wiele, ale trzeba przyznać jedno, druga część odrobiła zadanie domowe i nie powtarza zbytnio błędów jedynki. Ogląda się to bardzo lekko, również sympatyzuję się z bohaterami i kibicuje się im. Całość wygląda znacznie lepiej niż jedynka, chociaż wykorzystanie zapewne AI było bardzo hmm pierwotne i mocno rzucała się w oczy ta sztuczność. Poza tym jeśli kino młodzieżowe w Polsce ma tak wyglądać to szczerze jestem za tym bo to naprawdę niezła produkcja.