Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
4.0 10.0 0.0 4
Negatywnie oceniony przez krytyków
3.9
Bardzo negatywnie oceniony przez użytkowników

Wieczorną kłótnię Piotra i Weroniki przerywają nagle na ulicy gangsterzy. Gdy dochodzi do szarpaniny, ginie syn wysoko postawionej oraz wpływowej urzędniczki.

  • Oglądając najnowszy film Niewolskiego aż trudno uwierzyć, że robi go ten sam twórca, który ma na koncie takie filmy, jak przywoływana już Symetria, czy Palimpsest. W przypadku Asymetrii na ekranie panuje straszny chaos, postacie błąkają się po nim bez celu. Zamiast spójnej historii mamy ciąg luźno powiązanych ze sobą scen - skeczy.

    Więcej
  • Nie jest udanym filmem. Widać w niej potencjał i zalążek ciekawej historii. Gdyby reżyser nie postawił na rozwarstwienie alternatywne, tylko skupił się na jednej opowieści, to może nawet byłoby to dobre kino. A dostajemy słabą produkcję, która stara się wybić na plecach bardzo udanego poprzednika.

    Więcej
  • To atrapa, sztuczny granat w rękach nadętego sierżanta, który uważa się za generała. Autor Symetrii może sądzi, że wymyślił coś unikatowego na polskim rynku, tylko zapomniał, że serial Ślepnąc od świateł Skoniecznego zawiera zbliżone motywy, mezalians gatunkowy i rozważania na temat karmy oraz słusznych i błędnych decyzji bohaterów. I to w o wiele lepszej jakości, także od strony technicznej.

    Więcej
  • Kieślowski po sterydach. Przesadnie mroczne kino, któremu zabrakło luzu i odejścia, choćby na chwilę, od stereotypowego wizerunku gangstera-twardziela.

    Więcej