Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
? 10.0 0.0 1
Oczekuje na przynajmniej 3 oceny krytyków
7.2
Pozytywnie oceniony przez użytkowników

Podczas pobytu w Paryżu żona amerykańskiego kardiochirurga znika bez śladu. Mąż rozpoczyna własne śledztwo.

  • Recenzje krytyków

    • Bo tak naprawdę Polański tylko podszywa się pod konwencję thrillera. Bawi się oczekiwaniami widzów, zachęcając ich do pozostania z nim do końca, bo kto przecież nie chciałby się dowiedzieć prawdy na temat zaginionej żony, a tak naprawdę prowadzi zupełnie inną rozgrywkę.

      Więcej
  • Recenzje użytkowników

    • Polański a’la Alfred Hitchcock pokazuje, że nawet podczas dramatu kryminalnego można się dobrze bawić. Ford nie zalicza życiowej roli, ale wypada znakomicie

    • Niby dostajemy prostą fabułę, ale jest ona podana w taki sposób, że przez większość czasu po prostu się ją chłonie i ogląda z dużym zainteresowaniem. Można wręcz rzec, że w prostocie tkwi siła. Jednakże pod koniec filmu kiedy wszystko zostaje już wyjaśnione to w moim odczuciu stracił on trochę na jakości i już mnie tak przy ekranie nie trzymał jak wcześniej. Duży plus też za rewelacyjnego Harrisona a także sposób realizacji czyli montaż i ujęcia. W ogólnym rozrachunku podciągnęło to ocenę.

    • Chyba jeden z gorszych filmów Polańskiego, które oglądałam. Oprócz Forda, soundtracku i pierwszej części filmu jest bardzo schematycznie.

    • 7.5
      z cyklu: Kiedy myślałeś, że oceniłeś film, a śmieszki z Filmweba cofają ocenkę