Historia byłego amerykańskiego żołnierza, który po II wojnie światowej wstępuje do japońskiej yakuzy.
- Aktorzy: Jared Leto, Tadanobu Asano, Kippei Shîna, Shioli Kutsuna, Min Tanaka i 15 więcej
- Reżyser: Martin Zandvliet
- Scenarzysta: Andrew Baldwin
- Premiera VOD: 9 marca 2018
- Premiera światowa: 9 marca 2018
- Dodany: 12 marca 2018
-
Kolejna filmowa pomyłka ze stajni streamingowego tytana, który nie wykorzystał potencjału thrillera o yakuzie. Temat, który wydaje się być samograjem, został totalnie zmarnowany.
-
Infantylny i do tego boleśnie nudny film o Yakuzie.
-
Niestety, ale Netflix przy realizacji filmów nie ma takiej ręki jak przy serialach. "Outsider" miał spory potencjał na udany film gangsterski, tylko dziurawy scenariusz oraz zagubiony reżyser wszystko zepsuli.
-
Nie ma w sobie absolutnie nic wciągającego: to nudna, pozbawiona wyrazu opowieść o niczym.
-
Niestety, kolejne podejście do produkcji filmów, wykonane przez najpopularniejszy serwis streamingowy, zakończyło się niepowodzeniem.
-
Outsider miał w zamyśle być gangsterską wersją historii Shoguna, albo Ostatniego Samuraja opowiedzianą w stylu filmów Refna, ale brakuje w tym jakiejkolwiek treści, walorów artystycznych, czy nawet rozrywkowych. Nie dostarcza ani spójnej, przemyślanej fabuły, ani postaci z krwi i kości, ani jakiejkolwiek zabawy. Jest nudny, banalny i nijaki.
-
W gąszczu niepotrzebnych i nieprzemyślanych scen oraz fatalnych dialogów nie pojawia się nic, co nadałoby głównemu bohaterowi choć odrobinę indywidualnego rysu.
-
Nudno, wtórnie i pusto. Brak tutaj fabuły, ciekawej postaci i sensu.
-
Nawiązuje do klasyki gatunku gangsterskiego, celując bardziej w parabolę z komentarzem kulturowym w tle, niż puste produkcje kina akcji. Niestety, nie jest to ten typ wolnego kina, w którym oniryczne tempo prezentowanych wydarzeń nadaje mu szczególnej wartości merytoryczno-formalnej.
-
Niestety, cały objawiający się w poszczególnych scenach potencjał netflixowego Outsidera szybko niweczony jest obowiązkiem przedzierania się do końca przez gąszcze nudy i fabularnych skrótowych rozczarowań.