Michał Nadolle

  • Średnia ocena: 6.4
  • Pozytywnych recenzji: 70%
  • Liczba recenzji: 34 w tym 27 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 19
  • Liczba recenzji negatywnych: 8

Szczegóły

Rozkład ocen

  • 10
  • 9
    3
  • 8
    6
  • 7
    7
  • 6
    3
  • 5
    3
  • 4
  • 3
    4
  • 2
    1
  • 1

Recenzje

  • 5.0
    Jest bardzo ładnym spektaklem, ale niezbyt kompetentnym i angażującym emocjonalnie filmem. Luc Besson był tak zafascynowany kreowaniem światów i kosmitów, że zapomniał umiaru, przez co panuje bałagan.
  • 9.0
    Świetne zwieńczenie trylogii. To inteligentne podejście do kina rozrywkowego z niesamowitą narracją, grą aktorską, niebanalną fabułą i komentarzem. Stoi na najwyższym poziomie, zarówno technicznie, jak i dramaturgicznie.
  • 8.0
    Budzi dokładnie takie wrażenia, jakie wzbudzają koty same w sobie. "Kedi- sekretne życie kotów" jest naładowany ciepłem, słodyczą. Widać w tym autentyczne zamiłowanie twórców do kotów, ich fascynację i zrozumienie.
  • 8.0
    Jest jednym z najciekawszych filmów grozy ostatnich lat. Oferuje zupełnie inne podejście do horrorów - zamiast typowych jump scare'ów, czy upiorów wyskakujących zza szafy, sięga po coś dużo bardziej wyszukanego i sugestywnego.
  • 2.0
    Zdecydowanie jeden z najgorszych filmów tego roku. Nie reprezentuje absolutnie niczego. Jest tylko festiwalem nudy i żenady.
  • 3.0
    Zawodzi absolutnie na całej linii. Posiada momenty w których ogląda się nawet znośnie, jako guilty pleasure - sceny akcji są zrealizowane poprawnie, a fanów horrorów może na chwilę ucieszyć widok zombie, albo gotycka scenografia. Całość niestety psuje fatalny scenariusz, nudna para bohaterów, oraz źle zbilansowany ton.
  • 7.5
    Nie jest najlepszym filmem superbohaterskim ostatnich lat. Brakuje oryginalności i konsekwencji w scenariuszu, ale i tak jest poprawą względem poprzednich produkcji DCEU. Nie jest kolejnym teledyskiem, chaotycznym zlepkiem wątków, tylko zamkniętą historią o bohaterach z charakterem, których naprawdę da się lubić.
  • 7.0
    Ustępuje wielu produkcjom Ghibli, ale nadal pozostaje jednym z najbardziej oryginalnych filmów w historii studia. Posiada fantastyczną oprawę wizualną i atmosferę, ale niestety też pewne dłużyzny i umowności. Nie jest to produkcja doskonała, ale na tyle szczera, wyjątkowa i momentami urzekająca, że warto dać jej szansę.
  • 8.5
    Szczery, inteligentny, wzruszający i jednocześnie zabawny.
  • 6.5
    Nie był konieczną kontynuacją, pierwsza część idealnie funkcjonuje jako zamknięta historia. Nie dostarcza wiele nowego, powtarza dobrze znane chwyty i rozwiązania, ale dzięki sprawnej reżyserii, dobrze napisanym dialogom i świetnemu aktorstwu ogląda się przyjemnie.
  • 5.0
    Nie jest złym filmem, tylko przeciętnym. Nie budzi silnych emocji, ale tempo jest na tyle szybkie, że nie zdąży nas znużyć.
  • 6.0
    Jeśli chodzi o kwestie realizacyjne, czy aktorskie to wyszło naprawdę dobrze. Gorzej jednak z treścią, szczególnie kiedy spojrzymy na film przez pryzmat oryginału.
  • 8.5
    Znakomite pożegnanie z Wolverinem w wykonaniu Hugh Jackmana. Film idealnie rozwija, podsumowuje postacie znane z cyklu i jednocześnie oddaje ich komiksowego ducha.
  • 6.0
    Jest przewidywalny, dosyć monotonny, mało oryginalny i bez większych ambicji, mimo to nie nudzi. Nie dałbym mu nominacji do Oscara, ale mógłbym polecić na rodzinne, niedzielne popołudnie - jako film lekki, krzepiący i mało wymagający.
  • 9.0
    Jest świetny na wielu płaszczyznach - zarówno jako adaptacja komiksu, parodia, komedia, czy kino familijne. Praktycznie pozbawiony wad, może zniechęcić jedynie ludzi nieprzekonanych do konceptu Lego, albo niezainteresowanych popkulturą, czy samym Batmanem. Reszta będzie bawiła się znakomicie.
  • 3.0
    Hasło reklamowe brzmi "Najpierw oglądasz. Potem umierasz". Faktycznie, można umrzeć... z nudów. Rings nie jest może najgorszym horrorem ostatnich lat. Nie jest to też szczególnie żenująca produkcja, tylko nijaka, nudna i zwyczajnie niepotrzebna.
  • 7.0
    Chociaż nadal powtarza błędy reżysera, jest jednak wyraźnym krokiem w dobrym kierunku. Film przerysowany i pełen nieścisłości, ale mimo wszystko wciągający, emocjonujący i świetnie zagrany.
  • 3.0
    Zwykła strata czasu, popis nieudolności reżysera i scenarzysty. Nazwisko nie czyni dobrym reżyserem. Daleko padło jabłko od jabłoni.
  • 5.0
    Twórcy nie mieli żadnych ambicji, nie próbowali w niczym dorównać swoim poprzednikom. Po prostu otrzymaliśmy przeciętne widowisko, które można bez problemów obejrzeć i szybko zapomnieć.
  • 9.0
    Niezwykle intrygujący i tajemniczy. Wciąga w swój osobliwy świat, pełen mrocznych sekretów.
  • 7.5
    Jest co prawda mało oryginalny i chwilami przewidywalny, ale potrafi autentycznie wciągnąć i wzbudzić emocje. Wątki melodramatyczne smucą a akcja trzyma w napięciu. Udany seans dla fanów zombie movie i egzotyki gwarantowany.
  • 3.0
    Dziewczynę z Pociągu można porównać do tytułowej bohaterki w scenach upojenia alkoholowego - chwieje się, nie wie co ze sobą począć i coś bełkocze pod nosem. Pusta wydmuszka owinięta ładnym sreberkiem. Film nudny, na siłę przekombinowany i zwyczajnie irytujący.
  • 8.0
    Jeżeli zawiedliście się filmem z poprzedniego roku, drażniły Was liczne podobieństwa do Starej Trylogii, narzekaliście na brak nowości, tak Łotr 1 powinien spełnić Wasze oczekiwania. Jeżeli jednak liczycie na klasyczny, gwiezdnowojenny klimat i kolejny wielki rozdział gwiezdnej sagi, to niestety możecie się zawieść.
  • 7.0
    Posiada swoje wady, ale sama historia, aktorstwo, czy realizacja zasługuje na uznanie. Udany reżyserski powrót Mela Gibsona.
  • 8.0
    Nie jest może najlepszym dziełem Chan-Wook Parka - niektóre twisty wydają się wymuszone, gagi drażnią, a mimo to dostarcza praktycznie wszystko, czego miłośnicy reżysera powinni się spodziewać.
  • 7.5
    Przykład bardzo dobrego "popcorniaka". Film niezbyt ambitny, czy oryginalny, ale dostarczający sporej frajdy.
  • 7.0
    Poza montażem realizacja stoi na wysokim poziomie. Nie ma momentu, w którym można odczuć ograniczenia budżetowe, jak to często w polskich filmach bywa.
  • ?
    Nie jest filmem bezbłędnym, ale według mnie jest filmem znakomitym. Dzieło niezwykle przejmujące, skłaniające do pewnych pesymistycznych refleksji, które zostanie zapamiętane na długie lata.
  • ?
    Prawie wszystko dobrze ze sobą współgra, ale jest też pewien istotny mankament. Jeżeli oczekiwaliście czegoś odważnego, oryginalnego, przełomowego jak Siedmiu Samurajów, albo pierwsze Siedmiu Wspaniałych, no to poczujecie niedosyt.
  • ?
    W ostatecznym rozrachunku otrzymaliśmy "tylko" porządny kryminał - dobrze zrealizowany, zagrany, nie nudzi i dostarcza trochę emocji.
  • ?
    Świetne, niepokojące i mrożące w krew w żyłach kino przygodowe z elementami kina zemsty.
  • ?
    Wydawał się samograjem - wystarczyło stworzyć jedynie w 100% wierną, krótkometrażową ekranizację, bez jakichkolwiek poprawek (po co zmieniać coś, co jest doskonałe), a animację utrzymać przynajmniej na poziomie ostatnich filmów. Tak proste zadanie przerosło twórców.
  • ?
    Nie jest tak zły, jak twierdziły liczne recenzje, ale też tak dobry, jak można było się spodziewać po zwiastunach. Jest po prostu niezły.
  • ?
    Jest dramatem z elementami komedii, który początkowo intryguje swoim pomysłem i podejściem, jednak z czasem popada w schematyczny i nielogiczny melodramat.