Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Radosław Ostrowski

  • Średnia ocena: 6.7
  • Pozytywnych recenzji: 84%
  • Liczba recenzji: 192 w tym 191 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 160
  • Liczba recenzji negatywnych: 31
  • Średnio ocenia: 0.2 wyżej niż inni krytycy
  • Poziom ocen: 53% wyżej, 13% niżej, 35% tak samo jak inni krytycy
  • Najwyższa ocena: 10.0 dla Twój Vincent
  • Najniższa ocena: 1.0 dla Szatan kazał tańczyć
  • Najbardziej odrębna ocena: 2.0 dla Baby Bump

Recenzje

  • 6.6
    7.5

    Atomic Blonde 2017

    Miks krwawego akcyjniaka ze szpiegowskim thrillerem, balansującym między powagą a humorem. Może bywa podkręcony, tempo bywa dość nierówne, ale intryga wciąga, nie brakuje kilku wolt, zaś wizualnie robi niesamowite wrażenie.
  • 7.8
    ?

    Czerwony żółw 2016

    Jest jak tomik wierszy, do którego za jakiś czas się sięgnie, poczyta, a potem zastanowić się nad tekstem. To dzieło daje wiele do myślenia, a każdy sam wyciągnie to, co chce.
  • 6.3
    7.0

    Opiekunka 2017

    Nie spodziewałem się, że kiedyś to powiem, ale McG zrobił naprawdę dobry film. "Opiekunka" to kolejny przykład udanych, ostrych i krwawych jaj z horroru.
  • 6.8
    6.5

    Barry Seal: Król przemytu 2017

    Można odnieść wrażenie, że to klon "Wilka z Wall Street" czy "Rekinów wojny" z powodu realizacji. Ale film Limana jest znacznie lżejszego kalibru, mający na celu dostarczyć rozrywki, nie do końca wykorzystując swój potencjał.
  • 5.7
    6.0

    Imperium 2016

    Jest kawałkiem niezłego dramatu i dreszczowca, który przypomina o brutalnej i niebezpiecznej sile nacjonalizmu. Tej lekcji nigdy nie należy zapomnieć, nawet jeśli jest to jedyna mocna wartość tego filmu.
  • ?
    4.0

    M jak morderca 2017

    Problem w tym, że reżyser Johnny Martin kompletnie się nie przyłożył, jakby od niechcenia. Zabrakło serca, podejścia, sensu, rzemiosła.
  • 6.6
    7.0

    Morderstwo w hotelu Hilton 2017

    Dobrze wykonana robota oraz rzemiosło z wyższej półki.
  • 8.7
    8.5

    Brawl in Cell Block 99 2017

    Zahler nie bawi się w półśrodki i atakuje wszelkimi zmysłami, tworząc jeszcze bardziej bezkompromisowy film od swojego debiutu. I mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że wyrasta nam nowy, intrygujący filmowiec z dziką wyobraźnią oraz bezwzględną formą.
  • 8.5
    8.0

    The Love Witch 2016

    Bardzo zgrabny i elegancki pastisz kina grozy, mocno czerpiący ze stylistyki choćby Dario Argento.
  • 7.4
    6.5

    Lady M. 2016

    Bardzo intryguje, chociaż wymaga większego skupienia.
  • 8.2
    7.5

    Dunkierka 2017

    Technicznie znakomite kino, które sprawiło mi lekki niedosyt na polu emocjonalnym.
  • ?
    6.5

    Una 2016

    To zaledwie niezłe kino, oparte na bardzo niejednoznacznych postaciach oraz ich przeżyciach. Jednak dla świetnego aktorstwa warto zmierzyć się z "Uną".
  • 4.7
    5.0

    Volta 2017

    W porównaniu do poprzednich filmów jest to krok do przodu, ale zbyt mały, by kogoś to obeszło. Bardzo skromniutka ta "Volta", która obiecywała o wiele więcej niż mogła dać.
  • 5.6
    6.5

    Grimsby 2016

    Bardzo szalona komedia, dla osób lubiących humor mocno poniżej pasa. Czyli absolutnie nie dla każdego, chociaż miałem sporo frajdy z seansu. Nawet jeśli jest kilka żartów na granicy smaku.
  • 6.5
    7.0

    Wendeta 2016

    Brutalne, krwawe, niepokojące kino pokazujące jak wiele trzeba siły, by walczyć o swoją wolność.
  • 4.8
    6.0

    Morgan 2016

    "Morgan" miała być rozrywkowym kinem z ambicjami, tylko że Scott nie był do końca pewien w jakim kierunku ma pójść cała historia. Ani jako filozoficzno-etyczny konflikt, ani jako thriller nie do końca wykorzystuje swoje możliwości.
  • 6.7
    5.0

    Na pokuszenie 2017

    Sofia Coppola próbuje kusić i stworzyć takie bardziej feministyczne kino, próbujące pokazać kolejny przykład zderzenia kobiet z mężczyzną. Próbuje pokazać kuszenie, ale tak naprawdę nie ma niczego do zaoferowania.
  • 3.6
    5.0

    Jak dogryźć mafii 2017

    Cullenowie mocno balansują na granicy smaku, wrzucając różne pomysły i mieszają, by liczyć na to, że jakoś to zagra. Ale się bardzo mocno przeliczyli, a ja mam nadzieję, że nic więcej już nie stworzą.
  • 8.0
    6.0

    Klient 2016

    Rozumiem, o co chodziło, tylko nie byłem w stanie całkowicie wejść w ten film, co strasznie bolało. A może po prostu nie dojrzałem do tak specyficznego kina spoza swojego kręgu kultury.
  • 6.2
    7.0

    Alibi.com 2017

    Jest przykładem jak można zrobić komedię z głową, bez nadmiernego moralizatorstwa, ale jednocześnie autentycznie zabawną.
  • 7.2
    8.0

    Spider-Man: Homecoming 2017

    Muszę przyznać, że Spider-Man powrócił do domu Marvela w bardzo ładnym stylu oraz z hukiem. Mimo pracy wielu scenarzystów powstało spójne, lekkie oraz nowe podejście do tej postaci.
  • 5.0
    7.0

    Notatnik śmierci 2017

    Może nie zawsze skupia swoją uwagę, ale jest intrygujący, miejscami piękny wizualnie i bardzo w stylu Wingarda.
  • 6.5
    7.0

    Nie oddychaj 2016

    Jeszcze nigdy Zło nie było tak lepkie i bezwzględne. W trakcie seansu będzie próbowali nie oddychać z napięcia.
  • 5.1
    7.5

    Tożsamość zdrajcy 2017

    Może i opowiada historie, jakich kino wałkowało już z tysiąc razy, ale potrafi przestraszyć prawdopodobieństwem takiego ataku. Poza tym jest bardzo porządnie zrealizowane, bez pójścia na łatwiznę oraz prostego podziału na dobrych i złych, co zawsze jest w cenie.
  • 6.7
    7.0

    Kierowca 2017

    Stylowy, pięknie wyglądający akcyjniak, będący pod silnym wspływem "Drivera" Waltera Hilla. Pozornie spokojne tempo ukrywa bardzo gęstą atmosferę strachu i adrenaliny, dodającej kopa.
  • ?
    5.0

    Bez snu 2017

    Nie widziałem oryginału, lecz jestem absolutnie pewny, że byłby lepszy. Klisze serwowane są aż za często, wiemy jak się to wszystko skończy, brakuje napięcia, suspensu.
  • 6.4
    6.5

    1922 2017

    "1922" nie potrzebuje dużego budżetu czy wielkiego rozmachu - to kameralna opowieść o demonach, budzących się w wyjątkowych okolicznościach. Niby nic wielkiego, ale zrobione jest to na przyzwoitym poziomie, bez poczucia żenady.
  • 6.7
    7.0

    Gra Geralda 2017

    "Gra Geralda" nie jest strasznie mroczna czy krwawa, lecz buduje atmosferę niepokoju za pomocą sugestywnego kadrowania, zbliżeniach na twarz bohaterki oraz dźwiękach tła. Przykład porządnego rzemiosła z bardzo mocną końcówką, która skutecznie podnosi adrenalinę.
  • 6.9
    6.0

    Milczenie 2016

    Przykład kina niewykorzystującego w pełni swojego potencjału, co w przypadku takiego reżysera jak Scorsese jest zaskakujące. Scorsese po drodze zadaje kilka pytań, częściowo nie dając na nie odpowiedzi.
  • 7.5
    7.0

    Uciekaj! 2017

    Jest odświeżającym w obecnych czasach miksem dreszczowca, horroru i komedii.
  • 7.4
    7.5

    Najlepszy 2017

    Przykład dobrego, miejscami nawet bardzo dobrego kina, przeszczepiającego hollywoodzki styl na nasze podwórko. Palkowski wyrasta na rzemieślnika z wysokiej półki i powiem tylko jedno: chcę więcej takiego kina na poziomie.
  • 5.6
    5.0

    Kryptonim HHhH 2017

    Wszystko tutaj wydaje się takie mechaniczne, pozbawione emocji i zaangażowania. Przez co "Kryptonim HHhH" jest kompletnie nieangażujący, nudny oraz nieciekawy.
  • 4.3
    4.0

    The Circle. Krąg 2017

    Nawet lęk przed Internetem wywołuje znużenie, a tym miało uderzyć. Z tego Kręgu będziecie się chcieli wypisać.
  • 8.0
    8.5

    Służąca 2016

    Bardzo wyrafinowane kino z najwyższej półki, pełne mroku oraz piękna.
  • 7.3
    6.5

    To przychodzi po zmroku 2017

    Mimo, że realizacja jest pierwszorzędna, a do aktorów ze świetnym Joelem Edgertonem na czele nie można mieć żadnych zastrzeżeń, to film był dla mnie zbyt hermetyczny i nie dałem się wciągnąć w tą tajemnicę. Troszkę żałuję, bo punkt wyjścia dawał ogromne pole do popisu i mogło wyjść z tego mocne kino.
  • 6.1
    6.5

    Sprzymierzeni 2016

    Przyzwoita robota, która może odstraszyć dość wolnym tempem oraz brakiem silnej chemii między głównymi bohaterami. Pozostaje jednak całkiem solidnym filmem rozrywkowym, dającym miejscami sporo satysfakcji oraz magii.
  • 6.4
    7.0

    Dalida. Skazana na miłość 2016

    Pozornie "Dalida" to typowa filmowa biografia, ale jednocześnie jest to hołd dla artystki.
  • 6.5
    7.5

    Człowiek z magicznym pudełkiem 2017

    Jest to intrygujący melodramat traktujący konwencję kina fantastyczno-naukowego jako otoczkę do wydarzeń ekranowych. Dowcipne, wzruszające, troszkę bawiące się konwencją i bardzo gorzkie kino.
  • 6.7
    6.5

    Autopsja Jane Doe 2016

    Kawał solidnego straszaka, próbującego ugryźć konwencje z innej perspektywy. Owszem, jest parę ogranych sztuczek jak zaciemnienie, nagłe pojawienie się i zniknięcie czy samoczynne zamknięcie drzwi, ale ogląda się to bez znużenia.
  • 7.2
    7.0

    Mężczyzna imieniem Ove 2015

    Typowy, solidny produkt ze Skandynawii, będący mieszanką mocnego i poruszającego dramatu z gorzkim, ironicznym humorem. Co z tego, że tyle filmów było multum, skoro i ten potrafił sprawić wiele przyjemności.
  • 7.2
    7.5

    Zło we mnie 2015

    Potrafi być mroczny, skupiający na budowaniu nastroju, niepokoju niż na klasycznym straszeniu. Wielu może zniechęcić wolne i spokojne tempo, ale pozwala ona wybrzmieć bardziej porażającym fragmentom, czekając na coś niepokojącego.
  • 8.3
    8.0

    Dzikie łowy 2016

    Jest pełen emocji i skłania do refleksji. Dowcipne, inteligentne kino, gdzie wszystkie elementy są zgrane w jedną całość, tworząc coś bardzo wyjątkowego.
  • 7.8
    8.0

    Dzień patriotów 2016

    Proste opowieści o ludziach w ekstremalnych sytuacjach, zrobione po amerykańsku, potrafiąc poruszyć oraz trzymać w napięciu. To najlepszy film Berga i teraz będę czekał na kolejne dokonania.
  • 6.3
    7.5

    Ghost in the Shell 2017

    Można z było z tego wycisnąć więcej, a pewne wątki i postacie lepiej zarysować, lecz całość i tak daje radę. Warto dać szansę i wejść w świat bez ducha.
  • 4.7
    5.5

    Wyklęty 2017

    Spodziewałem się kompletnego gniota, a wyszedł kawałek niezłego kina. Dobry kierunek i mam nadzieję, że następni twórcy pójdą tą drogą.
  • 4.4
    6.0

    Po prostu przyjaźń 2016

    Efekt jest zaskakująco przyzwoity i nie miałbym nic przeciwko sequelowi.
  • 3.9
    4.0

    PolandJa 2017

    Nie daje ani dobrej rozrywki, ani jakiejś trafnej obserwacji rzeczywistości czy solidnej realizacji. Poza aktorami nie ma tu zbyt wiele do pokazania, co mocno smuci.
  • 5.4
    6.5

    Szczęście świata 2016

    Dziwaczna efemeryda, która z jednej strony uwodzi świetną estetyką i realizacją, lecz scenariuszowo zostawia wiele do życzenia. Do realizmu magicznego znanego choćby z wczesnych filmów Kolskiego brakuje sporo, ale trudno oderwać oczy od takiego pięknego kwiatka.
  • 4.7
    5.0

    Gwiazdy 2017

    Przeciętny tytuł, nie wykorzystujący w pełni swojego potencjału. Niewiele się dowiedziałem o samym Banasiu, a jego losy były mi obojętne.
  • 3.4
    1.0

    Szatan kazał tańczyć 2017

    Oglądacie tylko na własną odpowiedzialność, zwłaszcza, że Rosłaniec popełnia dokładnie te same błędy, co zawsze.
  • 5.2
    3.0

    Bikini Blue 2017

    Mimo krótkiego czasu trwania działało bardzo przysypiająco, nieangażująco oraz bardzo nudno.
  • 4.5
    4.0

    Kolekcja sukienek 2016

    Krótki, ale strasznie wleczący się film, pozbawiony myśli i fabuły. Wszystko wygląda jak niezaplanowana improwizacja, w niemal amatorskim stylu.
  • 6.9
    7.0

    Kamper 2016

    Może i czasami działa bardzo spokojnie, na początku kamera troszkę nie wie, co zrobić, ale im dalej w las, tym Grzegorzek punktuje świat pogubionych młodych ludzi.
  • 7.9
    10.0

    Twój Vincent 2017

    Dla mnie jest to kino totalne, gdzie wszystkie klocki pasują do siebie idealnie, bez żadnej zbędnej sceny, dialogu, postaci.
  • 7.1
    7.5

    Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej 2017

    Ciekawa mieszanka dramatu, komedii, filmu obyczajowego oraz wręcz heist movie pokazując, jak ciężko jest walczyć o przedstawienie czegoś tak naturalnego dla życia każdego człowieka jak seks.
  • 7.8
    7.5

    Aż do piekła 2016

    Mocna rzecz i niegłupie kino.
  • 3.7
    1.0

    Historia Roja 2016

    Szczytowy przykład partactwa filmowego, na jaki ci bohaterowie zwyczajnie nie zasłużyli.
  • ?
    6.0

    Moja walka. Mamed Khalidov 2017

    Latkowski nie sięga głębiej, chociaż zapowiadał "mocny dokument". Mimo to, trudno przejść obojętnie wobec Chalidowa i jego dość prostej filozofii dotyczącej jego obecnej profesji.
  • 5.1
    5.0

    Sługi boże 2016

    "Sługi Boże" miały potencjał na bardzo intrygujące, trzymające w napięciu kino kryminalne, jednak całość jest mocno naciągana, nieprzekonująca, chociaż z ciekawymi postaciami, których chciałoby się bliżej poznać.
  • 6.9
    7.0

    Wonder Woman 2017

    Próbuje dogonić konkurencję w postaci Marvela i chociaż pojawia się wiele wad, to całość jest zwyczajnie dobre kino gatunkowe.
  • 6.9
    7.0

    Niewinne 2016

    Fontaine bardzo delikatnie, ostrożnie i z wyczuciem przedstawia trudny przypadek, gdzie zderzenie między wiarą i bezwzględną rzeczywistością wystawia na ciężką próbę. Na pewno zmusza do przemyśleń oraz nie daje łatwych odpowiedzi na pytania o Boga, cel i sens.
  • 4.9
    6.0

    Bodo 2017

    Przykład kina, które ma zaintrygować na tyle, by obejrzeć wersję pełną, czyli telewizyjny serial. Udało się twórcom odtworzyć klimat tej epoki, jej blichtr oraz blask, chociaż mocno czuć skrótowy scenariusz.
  • 5.1
    6.0

    Fale 2016

    Dobrze się ogląda, jest porządnie zagrany, nie wywołuje dużej irytacji, ale chciałoby się zostać dłużej.
  • 3.2
    2.0

    Ojciec 2015

    Miał być ważnym i poważnym dramatem, a okazał się być tylko pustą wydmuszką, która jest pozbawiona czegokolwiek dobrego.
  • 5.2
    6.0

    Hel 2015

    Bardzo hermetyczne, choć nie pozbawione klimatu kino pełne tajemnicy, mroku i niepokoju. Pozornie morze, las, kempingi oraz bar Go-Go, ale jest tu równie strasznie jak w Twin Peaks.
  • 8.4
    7.5

    Ostatnia rodzina 2016

    Troszkę zabrakło mi rzetelności w faktografii, co jest winą szczątkowego scenariusza. Niemniej debiut Matuszyńskiego intryguje i potrafi sprowokować.
  • 8.1
    7.5

    Lament 2016

    Mimo, iż trwa dwie i pół godziny, "Lament" potrafi uderzyć między oczy, autentycznie przerazić i sugestywnie pokazać historię kuszenia oraz walki dobra ze złem. A po wszystkim pozostaje tylko płacz.
  • 5.7
    4.0

    Las, 4 rano 2016

    Rwany, szybki montaż, powolne kadry, dialogi jakby improwizowane. Tylko, że niewiele z tego wynika, a akcji jako takiej tu nie ma, przez co ogląda się to ciężko.
  • 6.4
    6.0

    Powidoki 2016

    Dziwny film, w którym Wajda wypowiada się w kwestii relacji sztuka-władza, co dzisiaj wydaje się dziwnie aktualne. Na tym polu reżyser wygrywa, dając sporo ognia. Jako portret Strzemińskiego wydaje się niekompletny, troszkę wybielony, pozbawiony pazura.
  • 6.1
    6.0

    Plac zabaw 2016

    Z jednej strony ma coś ważnego do powiedzenia, z drugiej nie mogłem pozbyć się wrażenia, że oglądam wydmuszkę.
  • 5.5
    5.0

    Zaćma 2016

    Bugajski chyba podczas kręcenia "Zaćmy" dostał chwilowego oślepienia, bo film jest sporym rozczarowaniem. Historia mogąca wywołać dyskusję na temat nieobliczalnego charakteru człowieka, staje się banalnym dyskursem na temat wiary i przeszłości.
  • 5.1
    5.0

    Pitbull. Niebezpieczne kobiety 2016

    Nadal niby jest poważnie, ale niepoważnie, komiksowo, wręcz karykaturalnie i prymitywnie. Jako guilty pleasure sprawdziłoby się idealne.
  • 4.4
    4.0

    W spirali 2015

    Ładnie to wygląda, zmontowane są bardzo ciekawie, jednak to troszkę za mało, by zawrócić sobie głowę. Wpadnięcie w spiralę nudy gwarantowane.
  • 6.1
    7.0

    Konwój 2017

    Nieoczywiste kino gatunkowe z wysokiej półki.
  • 5.1
    7.0

    Amok 2017

    Jest mroczne, ambitnie i z dużą dawką tajemnicy, jednocześnie świadome konwencji noir. Bardziej czuć obecność Lyncha, ale potrafi to wszystko wciągnąć.
  • 5.5
    5.5

    Obcy: Przymierze 2017

    Bezczelny, pozbawiony klimatu dawnej serii skok na kasę i nic więcej. Obawiam się, że ciąg dalszy nastąpi.
  • 7.9
    6.5

    Baby Driver 2017

    Taka ładnie opakowana, stylowa bajka, niepozbawiona mroku i niepokoju. Sama historia nie jest może najciekawsza, ale sposób realizacji podnosi całość na wyższy poziom.
  • 7.7
    7.5

    Creed: Narodziny legendy 2015

    Nie jest to wielkie kino, bo jest pełne schematów, a niektóre wątki - głównie relacja Adonisa z wdową po ojcu - można było bardziej rozbudować i rozwinąć. Niemniej reżyserowi udało się odświeżyć serię, by znów utrzymać w napięciu do finałowego starcia.
  • 7.1
    6.0

    Carol 2015

    Jest dla mnie czymś w rodzaju "zmarnowanego potencjału", gdzie nie do końca wiadomo, co nawaliło. Niby wszystko jest na swoim miejscu, ale zwyczajnie nie iskrzy i nie działa.
  • 7.8
    8.0

    Spotlight 2015

    Nie spodziewałem się takiego filmu opowiadającego o dziennikarstwie śledczym, ale twórca "Dróżnika" nie zawodzi i realizuje swój najlepszy film od czasu swojego debiutu. Mocny i brutalny, chociaż nie ma w nim scen przemocy.
  • 7.6
    6.0

    Moonlight 2016

    Czuję bardzo duży zawód i jest to zdecydowanie nie moja wrażliwość.
  • 8.0
    8.0

    Pokój 2015

    Jestem pewny, że wiele osób z was będzie płakało w trakcie seansu, a kilka osób może znowu zacznie cieszyć się życiem, zwracając uwagę na małe drobiazgi.
  • 7.5
    8.0

    Nienawistna ósemka 2015

    Mimo pewnych wad, to Tarantino z wysokiej półki, gdzie większość klocków stoi równo.
  • 6.8
    6.5

    Brooklyn 2015

    Miłe, ciepłe kino.
  • 7.8
    9.0

    Big Short 2015

    Adam McKay zrealizował film swojego życia. Najambitniejszy, imponujący tempem, jednak bardzo przystępny i zrozumiały nawet dla takiego laika jak ja.
  • 7.6
    6.0

    Zjawa 2015

    "Zjawa" wydawała się być szansą na otrzymanie epickiego filmu z krwawą wendettą w tle. Zamiast magnetyzować, porywa tylko momentami. Ma kilka świetnych ujęć i scen, ale jako całość nie porywa.
  • 7.5
    8.0

    Anomalisa 2015

    Bardzo smutne kino, ale i bardzo refleksyjne, nie pozbawione nadziei. Niecodzienne doświadczenie.
  • 7.2
    7.0

    Ukryte działania 2016

    Nie tworzą niczego nowego w historii kina, tylko są kolejnym przykładem historii, która może zainspirować do walki o swoją godność, spełnienie zawodowe. Solidne rzemiosło, sprawnie udokumentowane i oddające ducha realiów, ale brakuje w tym pazura.
  • 7.4
    7.5

    Captain Fantastic 2016

    Bardzo słodko-gorzkie, ale i refleksyjne kino na temat życia w ogóle. A takie mądre rzeczy nie pojawiają się ostatnio zbyt często.
  • 8.3
    8.0

    Młodzi przebojowi 2016

    Szlachetne, poruszające i zrobione z głową kino. Małe i skromne, ale kipiące od emocji i dobrej muzyki. Szkoda, że nie trafiła do naszych kin ta produkcja, bo byłaby tego warta.
  • 7.9
    8.0

    Logan: Wolverine 2017

    Jest intensywnie od emocji, ostro i bardzo kameralnie jak na superbohaterski film. Szkoda, że trzeba było czekać 17 lat na film godny tego świetnego mutanta.
  • 5.8
    7.0

    Warcraft: Początek 2016

    Twórcy podchodzą do materiału źródłowego z szacunkiem i to widać od samego początku. Jones wkłada wiele serca i wysiłku, by zrobić po prostu dobry film, będący udaną ekranizacją gry.
  • 6.5
    7.0

    Śmietanka towarzyska 2016

    Woody Allen w "Śmietance towarzyskiej" nie odkrywa Ameryki i tworzy dokładnie to, czego się po nim spodziewamy: słodko-gorzką historię o tym, ze życie to komedia pisana przez sadystycznego dramaturga. Mimo wchodzenia do tej samej rzeki, seans jest bardzo przyjemny, lekki, a jednocześnie bardzo refleksyjny.
  • 5.9
    7.0

    Whiskey Tango Foxtrot 2016

    Dziwaczna mieszanka komediodramatu z wojną w tle, pokazującą inne oblicze życia w Afganistanie. Miejscami bardzo zabawna, ale bardziej gorzka, skłaniająca do zastanowienia się, a jednocześnie pyta o sens pracy korespondenta wojennego.
  • 8.6
    8.5

    Manchester by the Sea 2016

    Bardzo skromne, ale poruszające, trzymające mocno za gardło kino, nie pozwalające o sobie zapomnieć.
  • ?
    6.0

    Maigret i jego nieboszczyk 2016

    "Maigret i jego nieboszczyk" nadal ma styl, szyk i klasę, ale sama intryga lekko szwankuje. Jest tylko nieźle, a całość mocno trzyma na barkach Atkinson.
  • 6.2
    6.5

    Pokot 2017

    Jest zaledwie nieźle, a można z tego było wycisnąć więcej.
  • 6.0
    7.5

    Bodyguard Zawodowiec 2017

    Na końcówkę lata propozycja idealna, pozwalająca się wyluzować.
  • 7.5
    8.0

    Przełęcz ocalonych 2016

    Gibson powrócił do łask Hollywood i pokazał jak ze skromnego budżetu zrobić spektakularne kino wojenne, pełne krwi, brutalności oraz precyzyjnej realizacji, jakiej dawno w tym gatunku nie było.
  • 7.4
    8.0

    Nice Guys. Równi goście 2016

    Przywraca wiarę w moc kumpelskiego kryminału, gdzie wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Konwencja gra, przemoc i humor idą ze sobą ręka w rękę, a chemia między bohaterami jest wręcz zabójcza.