Morderstwo w Orient Expressie 2017

Gdy w luksusowym pociągu zasztyletowany zostaje wpływowy biznesmen, Hercules Pairot podejmuje się wskazania mordercy spośród trzynastu pasażerów w przedziale.
  • Reżyser: Kenneth Branagh
  • Scenariusz: Michael Green
  • Premiera w Polsce: 24 listopada 2017 (jutro)
  • Premiera na świecie: 3 listopada 2017 (20 dni temu)
  • Ostatnia aktywność: 23 listopada 2017 (dzisiaj)
5.3 10.0 0.0
  • Niepolecany przez krytyków
  • Pozytywnych recenzji: 38%
  • Liczba recenzji: 8 w tym 8 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 3
  • Liczba recenzji negatywnych: 5
  • Najgorszy film w zapowiedziach: #3
  • Najpopularniejszy film w zapowiedziach: #18

Recenzje

  • 7.0
    Całość filmu to dobra i nostalgiczna podróż do przeszłości, nie bardzo wiem tylko czy młodzi odbiorcy współczesnego kina zechcą wybrać się na seans takiej "starej" opowieści.
  • 6.0
    Jest pozycją dla tych, którzy cenią sobie w kinie styl, aktorstwo na najwyższym poziomie, autorskie podejście do ekranizacji klasyki literatury czy świadomie wykorzystywaną staroświeckość.
  • 6.0
    Morderstwo w Orient Expressie ostatecznie trzeba uznać za perfekcyjne podporządkowanie planu zdjęciowego, aktorów, całego scenariusza o raczej średnio zajmującej konstrukcji pod dyktando Kennetha Branagha. W moim odczuciu nie miał prawa stać się niczym więcej, niż niezłą, udaną próbą zapakowania starego prezentu w wykwintne pudełko z piękną wstążeczką.
  • 5.5
    Dla jednych będzie to bezpieczna podróż do przeszłości, klasyczny kryminał po małym face-liftingu, zabawny, ekscytujący, który przyjemnie się ogląda. Dla innych - nudnawy, niepotrzebny remake, którego obejrzenie na dużym ekranie motywują tylko i wyłącznie walory wizualne. Inaczej byłaby to idealna propozycja na niedzielne popołudnie przed telewizorem.
  • 5.0
    Sprawdza się zatem przede wszystkim jako show na kształt "Azji Express" w wydaniu dla kinomanów: znani i lubiani aktorzy coś tam robią, coś tam gadają, z czymś tam się zmagają, ale przecież liczy się głównie to, że możemy na nich popatrzeć przez dwie godziny, ogrzać się ich blaskiem.
  • 5.0
    Adaptacja słynnej powieści Agathy Christie. Stylowa, ale nudnawa i generalnie zbyteczna.
  • 5.0
    Może zachwycać klasyczną formą, śledztwem w starym dobrym stylu i aktorstwem na wysokim poziomie. Całość niestety trochę trąci myszką, niknąc w cieniu wąsów Poirota.
  • 3.0
    Byłby to całkiem zmarnowany czas i wyrzucone pieniądze, gdyby nie cudowna, wspaniała Michelle Pfeiffer, która nie tylko niesamowicie zagrała, ale pokazała, że starzejące się kobiety potrafią być o wiele bardziej interesujące niż te młode.

Aktywne