Paradoks

  • Średnia ocena: 5.9
  • Pozytywnych recenzji: 57%
  • Liczba recenzji: 226 w tym 142 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 81
  • Liczba recenzji negatywnych: 61

Rozkład ocen

  • 10
    4
  • 9
    12
  • 8
    22
  • 7
    21
  • 6
    22
  • 5
    19
  • 4
    18
  • 3
    12
  • 2
    8
  • 1
    2
  • 0
    2

Recenzje

  • 3.0
    Żeruje na nostalgii za kinem katastroficznym z prawdziwego zdarzenia, ale brakuje mu wszystkiego. Sensownej fabuły, sympatycznych postaci, zapadających w pamięć scen.
  • 7.0
    Świetna rozrywka, którą zdecydowanie lepiej się ogląda niż "Batman: Zabójczy żart". Sorry Joker, ale twoja panna lepiej sobie radzi, przynajmniej w animacjach DC i Warner Bros.
  • 4.0
    Jedyną wartą uwagi rzeczą w całej tej animacji jest piosenka, która sygnuje całą serię. Melodyjna i łatwo wpada w ucho. Jednak to za mało, by sama historia została w pamięci na dłużej.
  • 5.0
    Nie jest z pewnością filmem doskonałym, ale spełnia pokładaną w nim funkcję. Zapewnia widzowi niewielki dreszcz emocji i buduje napięcie poprzez ilustrację surowego klimatu skandynawskiego odludzia. Zabrakło tu trochę większego zaangażowania aktorów, zagrania z większym pazurem, może wtedy obraz pretendowałby do miana bardziej przejmującego, a nie tylko poprawnego kryminału.
  • 2.0
    Typowy straszak, który poza intrygującym tytułem, jak i dwoma, trzema scenami na krzyż wartymi uwagi nie gwarantuje żadnych wrażeń, a wręcz przeciwnie, jest przeraźliwie nudny.
  • 8.0
    Prawdziwa uczta dla oczu, ale też najbardziej zapadający w pamięć tegoroczny obraz z uwagi na finezję i wirtuozerię wykonania.
  • 6.0
    Bardzo fajna propozycja dla całej rodziny. Akcja wciągnie dzieciaki, absurdalny humor pomoże przetrwać seans opiekunom, o wszyscy będą mogli cieszyć się tym, jak film wygląda.
  • 9.5
    Wprawdzie oryginalny film wydaje mi się być ogólnie lepszy, to kontynuacja w różnych aspektach przebija część pierwszą - biorąc pod uwagę różne smaczki i easter eggi, niektóre dowcipasy no i sceny dostarczające wzruszeń, otrzymujemy godną kontynuację, wartą kolejnych seansów.
  • 6.0
    Zapewnia przyzwoitą rozrywkę dla niewybrednego widza, okraszoną kilkoma interesującymi i widowiskowymi sekwencjami akcji, ale nie wyróżnia się na tle współczesnych produkcji skierowanych do masowego odbiorcy. Ot, poprawny kawał kina, o którym za jakiś czas się zapomni.
  • 7.0
    Na pewno nie zaskakuje, gdyż wszyscy dobrze znają tok wydarzeń, ale na pewno jest pięknie ukazaną baśnią, która może oczarować najmłodszych oraz przywołać miłe wspomnienia z dzieciństwa tych trochę starszych. Doskonała propozycja na chłodny, jesienny wieczór.
  • 8.0
    Jedna z ciekawszych animacji z panteonu DC ostatnich lat - pod pewnymi względami przebija ona takie produkcje o większym potencjale, jak Batman: Zabójczy żart czy Batman i Harley Quinn, a na pewno wyróżnia się in plus pośród pozostałych tytułów tworzących wspólne uniwersum bazujące na The New 52.
  • 3.0
    Przykład kina z potencjałem, ale zaprzepaszczonego już na etapie tworzenia niezbyt przekonującej fabuły. Żadne aktorskie popisy nie są w stanie wynieść produkcję ponad przeciętną, gdy śladowe ilości napięcia skutecznie utrudniają utrzymanie uwagi na seansie.
  • 2.0
    Remake całkowicie zbędny. Jeżeli Hollywood nie potrafi odświeżyć starych marek, nadać im nowego, atrakcyjnego dla widza wizerunku, a posiłkuje się jedynie wyciąganiem trupów z szafy, to szkoda czasu i pieniędzy na takie mocno odgrzewane tematy.
  • 6.0
    Jako kino stricte rozrywkowe radzi sobie całkiem nieźle, czerpie garściami z oryginału, zwiększa tempo akcji i dostarcza jeszcze większej dawki przemocy. Jednak na tle poprzedniej odsłony prezentuje się wtórnie, a autorom nie powiodła się próba dostarczenia czegoś świeżego, jak za pierwszym razem.
  • 4.0
    Zamiast tytułowej gorączki, pasji czy namiętności otrzymaliśmy jedynie przyjemne pocztówki z epoki i udaną charakteryzację. Nawet humor i przemycane tu i ówdzie żarciki nie ratują produkcji przed nudą.
  • 9.0
    Zapisze się złotymi zgłoskami w historii kinematografii, nie tylko przez to, że King doczekał się wreszcie spektakularnego kinowego sukcesu, ale również dlatego, że udowadnia, iż można nakręcić horror z przejrzystą, dobrze skonstruowaną fabułą, a nie tylko obrażającą inteligencję widza.
  • 7.0
    Liman nakręcił żywiołowy i dynamiczny film o życiu króla przemytników, który nie mógł narzekać na brak atrakcji i wrażeń, a jego lotnicze akcje to wprost wymarzony materiał na ekranowy hit. I takim trochę jest właśnie Barry Seal, nieco niedoceniony, ale nie tylko niekwestionowany as przestworzy, ale też przebój dużego ekranu.
  • 3.5
    Jeżeli ktoś nastawiał się na obraz na miarę Złota dla zuchwałych czy choćby Złota pustyni srogo się zawiedzie. Renegaci to rachityczne i mocno infantylne kino, posiadające tak wyidealizowanych bohaterów, że aż nudnych.
  • 5.0
    Ciekawa próba odświeżenia klasycznej komiksowej historii. O ile postaci potrafią zaangażować widza, tak pewne aspekty ich przygód budzą zdziwienie i to bynajmniej nie pozytywne.
  • 5.0
    Twórcy nie silili się na oryginalność i zaprezentowali prostą, ociekającą schematami fabułę. Niemniej nie można jej odmówić rodzinnego ciepła, urokliwej i dynamicznej przygody utrzymanej w klimacie najlepszych przebojów gatunku, a także cieszącej oko animacji.
  • 7.0
    Słodko-gorzkie, ale też emocjonujące i ciepłe widowisko, sprawnie zagrane i opowiedziane, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Webb dostarczył coś więcej niż tylko kino familijne, jego dzieło porusza i potrafi zakręcić łezką w oku.
  • 5.5
    Pod względem wizualnym Na pokuszenie jest filmem zachwycającym, ale cierpi z powodu jednowymiarowych bohaterów. Początek intryguje, jednakże finał pozostawia widza w niedosycie.
  • 3.0
    Ciekawy pomysł na komedię sensacyjną, ale twórcom wyszedł jedynie ciąg wulgarnych gagów połączonych cienką nicią fabularną.
  • 4.5
    Dla kreacji Samuela L. Jacksona, którego śmiech jest zaraźliwy, a także Ryana Reynoldsa można zaryzykować seans Bodyguarda Zawodowca, ale tylko dla nich. Jak ktoś nastawia się na sporą dawkę dynamicznej akcji i śmieszne widowisko, to nie ma co tu szukać.
  • 7.0
    Nie tylko straszy, wywołuje dreszcz emocji, ale też rozwija świat powołany do życia w Obecności. Fani horrorów nie powinni czuć się rozczarowani, bo Annabelle nigdy nie miała się lepiej.
  • 4.0
    Może być niewymagającą rozrywką dla widzów nieznających oryginału i niemających wielkich wymagań względem gatunku fantasy. To również obraz dla tych wszystkich, którzy nie lubią siedzieć więcej w kinowym fotelu niż półtorej godziny. W pozostałych przypadkach Mroczną Wieżę należy omijać szerokim łukiem, czekając na ekranizację z prawdziwego zdarzenia.
  • 6.0
    Każdy, kto wybiera się na Valeriana i miasto tysiąca planet w przekonaniu, że otrzyma podobny do komiksowego klimat i dobrze znanych bohaterów srogo się zawiedzie. Natomiast jak ktoś nie zna pierwowzoru, będzie czerpał radość z czysto rozrywkowego widowiska, które nie bez powodu nazywane jest najdroższą produkcją w historii francuskiej kinematografii, bo Besson przyłożył się do strony wizualnej i pokazał fantazyjne postaci oraz porażające monumentalnością i oryginalnością światy.
  • 6.0
    Bojowy balet w wykonaniu Charlize Theron cieszy oko, ale odrealnione sceny okładających się po mordach osiłków skutecznie potrafią zabić przyjemność oglądania. Niemniej dzieło Leitcha zasługuje na uwagę, jak i sama gra aktorska gwiazdy ostatniego Mad Maxa.
  • 8.0
    Jedna z najlepszych produkcji ulokowanych w filmowym uniwersum Marvela. Prosta, ale bardzo dobrze poprowadzona fabuła, intrygujący i wyraziście zarysowani bohaterowie oraz zapierająca dech w piersiach oprawa wizualna sprawiają, że jest to pozycja obowiązkowa nie tylko dla fanów superbohaterów, ale dla każdego miłośnika dobrego kina.
  • 8.0
    Kedi - sekretne życie kotów ogląda się z zapartym tchem i tylko szkoda, że krótki seans upływa błyskawicznie.
  • 10.0
    Najlepszy kinowy Batman od czasów Mrocznego Rycerza. Animacja, w której po prostu wszytko gra: dubbing, fabuła, humor i akcja.
  • 7.0
    Nie zawodzi, pompuje w widza morze pierwszorzędnego humoru i pozytywnej energii, dostarcza kilku niezapomnianych gagów, a przede wszystkim bawi zarówno małych, jak i dorosłych.
  • 8.0
    Kino, jakie coraz rzadziej gości na ekranach - wysmakowane, przemyślane, studium nad jednostką pozostawioną w ekstremalnych warunkach. Z pewnością wyróżnia się na tle papki, dominującej obecnie na ekranach.
  • 8.5
    Kino lekkie i przyjemne.
  • 7.0
    Wspaniała, angażująca i wciągająca historia, od której dosłownie nie można się oderwać. Ostatnia dekada w kinie pokazuje, że na takie blockbustery trzeba niekiedy czekać latami.
  • 8.0
    Całą tę gęstą atmosferę świetnie podkreśla muzyka Mikołaja Trzaski, która od pierwszych akordów wywołuje ciarki i wyjątkowo dobrze ilustruje napięcie, które towarzyszy nam od początku aż do końca filmu.
  • 3.0
    Jeśli razem ze znajomymi macie wolną chwilę i szukacie czegoś do obejrzenia, omińcie Wielki Mur szerokim łukiem. Popatrzcie na przykład, jak trawa rośnie albo jak schnie farba na ścianie. Lepsza zabawa gwarantowana.
  • 8.0
    Po kilku mniej docenionych produkcjach Clint Eastwood powrócił z hitem, który nie tylko trzyma w napięciu cały czas, ale też dostarcza kawał aktorstwa na wysokim poziomie.
  • 6.0
    Dobry, ale po projekcji czuje się niedosyt. Mam nadzieję, że kolejna część pokaże lepiej i szerzej cały ten świat przed Potterem.
  • 7.0
    Jeżeli należysz do grona ludzi toczących wielogodzinne dyskusje na temat historii Azeroth, to film ci się nie spodoba, bo najprawdopodobniej masz już swoje ugruntowane przekonanie na temat tego, jak taka produkcja powinna wyglądać, w innych przypadkach, powinieneś zostać drogi widzu usatysfakcjonowany.
  • 4.0
    Jeśli masz naście lat to Tini cię urzeknie. Prezentuje prostą, ale sprawnie opowiedzianą historię o poszukiwaniu siebie oraz miłości zaserwowaną w atrakcyjnej wizualnie formie. Jeżeli jesteś kimkolwiek innym, a jakimś dziwnym sposobem stało się tak, że oglądasz właśnie recenzowany film, to naszykuj się na półtorej godziny pięknie przedstawionej nudy i sztampy zapełnionej irytującymi i banalnymi dialogami.
  • 4.0
    Mimo głośnych nazwisk i tematu na czasie Tożsamości zdrajcy to nie tylko zmarnowany potencjał na sprawne kino szpiegowskie, jak chociażby nie tak dawny utwór Antona Corbijna - Bardzo poszukiwany człowiek - ale także dzieło sztampowe i ociekające schematami, których nie udało się Aptedowi skutecznie zakamuflować tudzież poddać sprytnemu recyclingowi.
  • 5.0
    Piękna promocja Lublina, z pewnością dla mieszkańców Koziego Grodu swoista laurka, a także film z kilkoma komicznymi scenami zapadającymi w pamięć. Tyle i aż tyle, bo w każdym innym elemencie to słaba komedia niewykorzystująca potencjału zaangażowanych aktorów.
  • 9.0
    Jest tak skonstruowany, że najmłodsi będą się na nim świetnie bawić, a ci starsi również nie powinni narzekać, wszak dynamicznych scen i nawiązań do pozostałych filmów Marvela tu nie brakuje.
  • 6.0
    Dla samych wyśmienitych aktorów warto się wybrać na produkcję Zacha Braffa.
  • 8.0
    Bawi, śmieszy, jak również stanowi hołd dawno zapomnianej już epoki.
  • 2.0
    Bez wątpienia nowa odsłona Transformers swoje zarobi, dostarczy Hasbro kilku zabawek do szerokiej oferty, a także zadowoli tych najmniej wybrednych fanów, którzy lubią ładne opakowanie, ale nie interesuje ich całkowicie, co kryje się w jego środku. Nie potrzeba go nawet otwierać, by przekonać się o przerażającej pustce zionącej z wewnątrz.
  • 7.0
    Pixar zrozumiał swój błąd z poprzedniej części i na razie zaprzestał wciskania na siłę w fabułę wątków sensacyjnych.
  • 4.0
    Pokaz umiejętności walki głównego bohatera plus nastrojowa muzyka to odrobinę za mało jak na widowisko aspirujące do miana wakacyjnego hitu.
  • 7.5
    Nie jest może arcydziełem, wiele mu brakuje, ale ma w sobie tę magię, która czarowała nas każdego wieczoru przed telewizorami kilkanaście lat temu.
  • 3.0
    Kino niespełniające pokładanych w nim oczekiwań i zwyczajne marnotrawstwo filmowego dziedzictwa.
  • 2.0
    Chciałbym napisać, że Baywatch. Słoneczny patrol to nostalgiczny powrót do serialu sprzed lat, ale niestety tak nie jest. To chaotyczna, pozbawiona składnej akcji, fabuły i choćby rzemieślniczego aktorstwa produkcja, która w takim kształcie nigdy nie powinna powstać.
  • 7.0
    Nie jest filmem wybitnym, ale całkiem dobrym. Czyni go to najlepszą częścią kinowego uniwersum DC.
  • 8.0
    Dla miłośników twórczości reżysera "Cienkiej czerwonej linii" będzie to kolejne wyjątkowe doświadczenie i jedyna w swoim rodzaju filmowa uczta dla ducha.
  • 6.0
    Mówi się do trzech razy sztuka i widać, że DC odrobiło lekcję po poprzednich nieudanych produkcjach i przynajmniej w części postawiło na bardziej zwartą fabułę, która umożliwiła nakręcenie poprawnego filmu. Nie jest to nadal poziom porównywalny do rywala zza miedzy, ale porządne kino, które ogląda się z zainteresowaniem. Jest światełko w tunelu, oby nic go już nie zmąciło.
  • 6.0
    Sentymentalna podróż do przeszłości. Na tle innych odgrzewanych kotletów, da się tutaj wyczuć jakiś pomysł, a przy okazji spory szacunek dla pierwowzoru Gore Verbinskiego. Brakuje jednak tego, co najważniejsze - serca.
  • 4.0
    Nie jest może drogą przez mękę, ale nawet w niewielkiej części nie dorównuje trzem pierwszym epizodom, zarówno pod względem złożoności fabuły, jak i niestety strony wizualnej.
  • ?
    Polecam, bo uważam, że każdy może wynieść z niego jakieś przemyślenia. A myśleć warto, szczególnie o tym, jak działamy w Internecie.
  • ?
    Bezczelny skok na kasę, w którym pseudointelektualny bełkot ma przysłonić scenariuszowe bzdury.
  • 8.0
    Kino mega śmieszne, widowiskowe i wciąż świeże. Błyskotliwa zabawa superbohaterską konwencją umożliwiającą eksplorację kosmosu Marvela. Gunnowi ponownie się udało.
  • 9.0
    W kontekście całego MCU Strażnicy Galaktyki vol. 2 wypadają bardzo dobrze - zarówno jako oddzielny film, kontynuacja, a także jako część układanki, która przybliża nas do sagi zwanej "Wojną Nieskończoności".
  • ?
    Reżyser znakomicie balansuje pomiędzy motywem zemsty a przebaczenia, zazdrości i nienawiści, zmuszając widza do postawienia się na miejscu bohaterów. Warto zmierzyć się z tym filmem i wyciągnąć z niego własne wnioski.
  • 7.5
    Doskonały przykład udanego kina sensacyjnego, które powinno zapewnić dawkę adrenaliny każdemu widzowi, który będzie skłonny przymknąć oko na kilka pomniejszych fabularnych uproszczeń oraz delikatną schematyczność i powtarzalność produkcji.
  • 5.0
    Mimo najszczerszych intencji twórców nie jest animacją udaną i dość szybko ulatuje z pamięci.
  • 9.0
    Zarówno animowany pierwowzór, jak i jego filmowe odzwierciedlenie łączy też ten sam przekaz, niezmienny od ponad dwudziestu lat - każdy, mimo popełnionych po drodze błędów, zawsze ma szanse zmienić się na lepsze.
  • 0.0
    W natłoku partackich kreacji, pojawiających się i urywanych wątków, nielogiczności fabuły i zerowego napięcia Pakt krwi pretenduje do miana najgorszego filmu roku.
  • 9.0
    Dobry scenariusz i aktorstwo oraz obłędna wręcz oprawa audiowizualna sprawiają, że film ten śmiało może zająć miejsce wśród pozostałych członków rozrastającej się GitS-owej rodziny.
  • 6.0
    Powinien zadowolić wielbicieli horrorów s-f pełnych dynamicznej akcji i udanie zbudowanej klaustrofobicznej atmosfery osaczenia i niepokoju. Jednak wydaje się, że fabuła została potraktowana bardzo pobieżnie, jako kalka niegdysiejszego klasyka, gdzie napięcie sięgało zenitu bez konieczności i możliwości użycia tak zaawansowanych efektów, jak dziś.
  • 4.0
    Jest kolejnym horrorem, który w sferze grozy radzi sobie przyzwoicie, ale pozostałe elementy fabuły niestety kuleją.
  • 6.0
    Sprawnie zrealizowany i atrakcyjny wizualnie film, zagrany na wysokim poziomie i z prostą, ale zgrabnie opowiedzianą historią o wyjątkowych ludziach.
  • 8.0
    Kino stonowane, a jednocześnie autentyczne, emocjonujące oraz boleśnie przygnębiające. Bez wątpienia jedna z perełek filmowych.
  • 5.5
    Mieni się złocistą poświatą, ale twórcy nie sprostali zadaniu przetworzenia interesującego materiału wyjściowego w zajmujące i trzymające w napięciu widowisko. Są tu przebłyski aktorskiej gry, zwłaszcza Matthew, i dobrze zgrane schematy, ale to wciąż za mało, aby móc mówić o dziele wybitnym.
  • ?
    Ciepła, magiczna baśń, która zachwyca i chwyta za serce.
  • 6.0
    Niewielki jak na skalę wyzwania budżet nie przeszkodził jednak w osiągnięciu artystycznych założeń filmu. Stąd od strony formalnej rzecz prezentuje się bez zarzutu.
  • 6.0
    Nie jest to jednak materiał pokroju Zaginionego świata, a i wyprawa ochotników nie przypomina tej prowadzonej przez profesora Challengera. Pozostaje zatem delektować się wizualną otoczką obrazu, zapominając na moment o wszystkich bzdurkach scenariusza.
  • ?
    Jeden z najlepszych filmów Marvela w ogóle.
  • 9.0
    Choć The Girl with All the Gifts nie jest filmem akcji, widzowie na sali kinowej zaciskali palce na poręczach foteli, wstrzymywali oddech. Ostatni raz widziałem coś takiego na seansie 28 tygodni później.
  • 5.5
    Świetna realizacja nie idzie w parze z angażującą treścią. Przeciwnie, odkąd wydźwięk produkcji staje się oczywisty, całość zaczyna coraz bardziej razić swą jednostronnością.
  • 9.0
    Dziewięć występów Hugh Jackmana w roli najpopularniejszego mutanta Marvela w ciągu siedemnastu lat oraz emocjonujące i przejmujące pożegnanie z kultową kreacją zapewnią mu nieśmiertelność. Obojętnie komu w przyszłości zostanie dane ponownie wcielić się w Wolverine'a, to będzie musiał zmierzyć się z legendą Jackmana.
  • 8.0
    Trzy wspaniałe kobiety, trzy wspaniałe kreacje. Dla nich warto obejrzeć "Ukryte działania", bo, mimo że nie znajdziemy tu nic nowatorskiego, to wciąż elektryzująca opowieść pokazana z pasją, niezwykłym wdziękiem, odkupująca fragment interesującej kroniki lotów kosmicznych.
  • 5.0
    Dla wszystkich poszukujących w filmie czegoś więcej niż typowego mordobicia i strzelanki będzie to rozczarowanie. Mimo że końcówka sugeruje możliwą kontynuację, trudno nie odnieść wrażenia, że to ostatnie spotkanie z oddziałem potrójnych iksów.
  • 3.0
    To nie jest kino, jakie chcielibyśmy oglądać, chyba że lubimy bardzo oczywiste i przewidywalne produkcje, które z łatwością obrażają inteligencję widza. Samymi fantastycznymi zdjęciami i surrealistycznymi wizjami nie da się pozyskać atencji widza, gdy od fabuły wieje nudą.
  • 7.5
    W wymiarze filozoficznym, jak i duchowym, pozostawia bardzo duże pole do interpretacji, jednocześnie będąc dziełem wyjątkowym, które warto obejrzeć w skupieniu.
  • 9.0
    Czysta zabawa i prawdziwa perełka dla miłośników kina akcji. Bezkompromisowa, totalnie przegięta, cudownie wystylizowana rozrywka, jakiej twórcy kolejnych wymuszonych "hitów" z Liamem Neesonem mogliby Stahelskiemu pozazdrościć.
  • ?
    Rewelacyjny dramat biograficzny, operujący świetnymi dialogami i komizmem sytuacyjnym. Wyrazista historia, pełnokrwiści bohaterowie i naprawdę porządna realizacja.
  • 7.0
    Mimo wspomnianych mankamentów, najlepsza ostatnio produkcja bazująca na komiksach DC.
  • 7.0
    Na pewno nie stanowią przełomu w kinie grozy, ale też nie zawodzi, dostarczając widzowi zacnej dawki strachu, jak i udowadniając, że ten gatunek nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Oby więcej podobnych produkcji.
  • 3.0
    Niestety, w przypadku Dlaczego on? można śmiało powiedzieć, że się nie udało. Ani zabawić widza na przynajmniej przyzwoitym poziomie, ani wykrzesać z tej głupiutkiej fabułki trochę ikry.
  • 6.0
    Niezwykle ciepła produkcja, wlewająca nadzieję, ale też pokazująca, że nie można spisywać nikogo na straty. Kino naiwne, acz urokliwe, z całkiem niezłymi piosenkami. Mimo przygnębiającej tematyki optymistyczne.
  • 2.0
    Powinien pozostać na dnie studni lub wciśnięty w najciemniejszy kąt półki ze starymi VHS-ami. To niemal dwugodzinna walka o to, by zachować przytomność wśród wyłaniających się z kinowego ekranu oparów nudy i sztampy.
  • 8.0
    Twórcom udało się w niebanalny, a przede wszystkim mocno sugestywny sposób uchwycić wizerunek Jacqueline Kennedy w dniach po śmierci Johna F. Kennedy'ego. Ogromna w tym zasługa Natalie Portman, która brawurową kreacją nie tylko udowodniła, że należy do najlepszych współczesnych aktorek, ale również zasługuje na niejedno wyróżnienie.
  • 4.0
    Jest przykładem zaprzepaszczonego dobrego pomysłu, gdzie chciano pokazać bardzo wiele, a fabularnie wszystko położono.
  • 5.5
    Mimo że jest to kino wybrakowane, z fabułą pędzącą na złamanie karku, to jednak jako orientalną przygodę ogląda się je z zainteresowaniem.
  • 8.0
    Kino wyrwane z oków schematów, trzymające w napięciu do samego końca.
  • 2.0
    Słabnący z minuty na minutę scenariusz, miałcy w większości przypadków bohaterowie oraz fatalna realizacja powodują, że mam nadzieję, że truchło nie będzie już więcej reanimowane.
  • 6.0
    Powielają błędy familijnych produkcji, ale pomimo to zapewnią rodzicom i ich pociechom sto minut solidnej zabawy.
  • 10.0
    Kino poruszające, chwytające za gardło, z niedoścignioną kreacją Caseya Afflecka, okraszone pięknymi zdjęciami.
  • 10.0
    Absolutna rewelacja. Nie zastanawiajcie się, czy ruszyć do kina, bo już nic radośniejszego może się w tym roku nie trafić.
  • 6.0
    Ciepła, sympatyczna opowieść o sięganiu gwiazd, realizacji swoich marzeń i pragnień, podana w iście baśniowej otoczce. Pochwała posiadania zakręconych pasji, realizowanych wytężoną i ciężką pracą, podana w niezwykle urokliwej, acz naiwnej formie.
  • 6.5
    Kino zbyt ostrożne jak na miarę niepokornego Strzemińskiego, pomijające wiele ważnych elementów z jego życia, a przede wszystkim operujące zbyt ogranymi - nawet przez samego Wajdę - kliszami. Nie musiał już jednak reżyser "Człowieka z żelaza" nikomu nic udowadniać i miał pełne prawo opowiedzieć tę historię na własnych, klasycznych zasadach, oddając hołd Strzemińskiemu, a przy tym pozostawiając coś po sobie.