Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Telemagazyn

  • Średnia ocena: 6.3
  • Pozytywnych recenzji: 76%
  • Liczba recenzji: 274 w tym 274 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 209
  • Liczba recenzji negatywnych: 65

Recenzje

  • 7.5
    5.0

    Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi 2017

    Jest za długi i zwyczajnie zbyt nudny. W środkowym akcie spokojnie można uciąć sobie drzemkę, a i tak zbyt wiele się nie straci. No i mój największy zarzut wobec produkcji - ten film nie wprowadza do sagi niczego nowego.
  • 5.7
    4.0

    Wojna płci 2017

    Nie sprawdza się ani jako film o tenisie, ani jako manifest w walce o prawa kobiet.
  • 3.0
    2.0

    Reakcja łańcuchowa 2017

    Wtórny, nudny oraz banalny. To, co miało zaskakiwać, finalnie śmieszy i żenuje.
  • 7.5
    8.0

    Płoty 2016

    Siłą filmu są bohaterowie, zwyczajni, borykający się ze zwyczajnymi problemami - brakiem pieniędzy, despotycznym ojcem, zdradami, toksyczną miłością, niemożnością wybicia się wyżej - ale bardzo prawdziwi i "soczyści".
  • 7.0
    7.0

    Split 2016

    Kolejny udany thriller wykorzystujący motyw osobowości mnogiej.
  • 5.7
    5.0

    Planetarium 2016

    Ten piękny diamencik jest bowiem nieco pozbawiony pasji, perypetie sercowe głównych bohaterów oglądamy trochę tak, jak ciała niebieskie w tytułowym przybytku - siedząc bezpiecznie w fotelu, z daleka, nie przejmując się specjalnie, wszak to tylko pokaz.
  • 6.7
    8.0

    Lion. Droga do domu 2016

    Ta niewiarygodna na pozór historia, ma w sobie mnóstwo siły i gdyby skrócono film o ponad pół godziny, być może otrzymalibyśmy małe dzieło sztuki.
  • 7.9
    7.0

    Christine 2016

    Skromny, niskobudżetowy dramat, pokazujący stopniowe pogrążanie się Christine w depresji.
  • 5.6
    6.0

    Morderstwo w Orient Expressie 2017

    Nowe "Morderstwo w Orient Expressie" to filmowy paradoks. Produkcja, która jest zupełnie niepotrzebna i w żaden sposób nie zapisze się w historii kinematografii, mimo wszystkich swoich wad, całkiem nieźle sprawdza się w kategoriach kina rozrywkowego.
  • 8.0
    9.0

    Cicha noc 2017

    Kompletny, skromny i precyzyjnie napisany. Bardzo współczesny, będący mocnym ciosem w nasze mordy.
  • 7.3
    8.0

    Operacja Anthropoid 2016

    Dobre, rasowe kino wojenne, trzymające się w miarę wiernie prawdy historycznej, pokazanej bez zadęcia i banałów, a przy tym trzymające w napięciu i bardzo dramatyczne.
  • 5.4
    6.0

    Liga Sprawiedliwości 2017

    Filmowi Zacka Snydera można zarzucić wiele, ale o dziwo to pierwsza produkcja DC Extended Universe, która potrafi się bronić. Całość wygrywa swoją komiksowością, zdjęcia wyglądają intrygująco, a między postaciami nawiązała się nić porozumienia, że aż chce się ich oglądać.
  • 5.3
    6.0

    Listy do M. 3 2017

    "Listy do M. 3" - chociaż bardzo się tego filmu bałem - okazały się przyjemną rozrywką. Jest tutaj humor, jest miejsce na wzruszenie, a wszystko odpowiednio wyważono.
  • 8.1
    8.0

    Nowy początek 2016

    Dość nietypowy, ale autentycznie fascynujący film o pierwszym spotkaniu z obcą cywilizacją, co do której zamiarów nikt nie ma pojęcia.
  • 6.1
    6.0

    Pewnego razu w listopadzie 2017

    O "Pewnego razu w listopadzie" można mówić jeszcze wiele oraz rozpływać się nad ujmującymi zdjęciami, więc mam nadzieję, że o tym filmie będzie się dyskutować, ale mimo wszystko mam ogromne poczucie niedosytu. Andrzej Jakimowski miał bardzo dobry wyjściowy pomysł, ale w pewnym momencie coś zazgrzytało i dostaliśmy film przeładowany hasłami, symbolami, który niepotrzebnie zaczyna do nas krzyczeć.
  • 4.5
    7.0

    Piła: Dziedzictwo 2017

    Nawiązując do narracji Jedynki jest dobrze skonstruowanym thrillerem, w którym rzeczy zaskakujące mają swoje uzasadnienie, pułapki są niezmiennie efektowne, a finał rzuca na kolana.
  • 4.4
    6.0

    Blair Witch 2016

    Niestety, twórcy bali się chyba być twórczy i "Blair Witch" jest zbyt zachowawcza, by zająć jakieś szczególne miejsce w kinematografii. Natomiast spełniła swoje zadanie. Straszy!
  • 7.6
    7.0

    Thor: Ragnarok 2017

    Kawał dobrej rozrywki. 130 minut jazdy bez trzymanki, wzbogaconej o dobry humor, ciekawych bohaterów, miłe dla oka efekty specjalne oraz akcję i jeszcze więcej akcji.
  • 5.0
    6.0

    Ach śpij kochanie 2017

    Mimo wszelkich słabości oraz scenariuszowych niedociągnięć, to film, który dobrze się ogląda. Absolutnie nie możemy mówić o zmarnowanym czasie, bo dla tych aktorów, scenografii oraz kostiumów, warto wybrać się do kina.
  • 6.1
    7.0

    Goodbye Berlin 2016

    Urocze i pozytywne kino. Oglądając film Fatiha Akina czuję się tak, jakbym jechał przez wschodnie Niemcy razem z bohaterami.
  • 5.9
    7.0

    Przyciąganie 2017

    Proste, pełne humoru i popełnione z pełną premedytacją kino, świadomie nawiązujące do podobnych produkcji z zachodu, lecz pokazujące, że Rosjanie nie gęsi i własne sci-fi mają.
  • 5.7
    8.0

    Koniec wściekłości 2017

    Brutalne, bezkompromisowe kino i ballada gangsterska, wyglądająca trochę jak tęsknota za dawnymi czasami, gdy honor był w cenie nawet u przestępców. Całość jest świetnie zagrana, ma atrakcyjne zdjęcia i jeszcze lepszą muzykę.
  • 5.9
    7.0

    Zgoda 2017

    Niełatwe w odbiorze kino, wymagające od widza energii i cierpliwości. To opowieść i przestroga o czasach, które miejmy nadzieję już nigdy nie powrócą.
  • 2.6
    2.0

    Botoks 2017

    Nudny, zmontowany z losowych scen i źle napisany film, który jest niepotrzebny, szkodliwy i nie ma pojęcia, czy chce być dramatem czy komedią, więc staje się komedią dresiarską. Prawdziwe oblicze służby zdrowia? Litości, nie żartujmy.
  • 3.5
    2.0

    Czuwaj 2017

    Mieliśmy otrzymać trzymający w napięciu thriller, a zamiast tego oglądamy parodię gatunku. "Czuwaj" jest niezamierzenie groteskowe, trudno poważnie traktować tak błahą oraz powierzchowną wizję reżysera.
  • 7.4
    7.0

    Najlepszy 2017

    100% Łukasza Palkowskiego w Łukaszu Palkowskim. Najeżone emocjami kino, wzruszające, budzące podziw oraz dające motywację.
  • 6.9
    8.0

    Ptaki śpiewają w Kigali 2017

    Kino trudne, wymagające oraz nieprzyjemne. Seans może boleć, wstrząsnąć czy odrzucić, ale na pewno nikt nie przejdzie obok filmu Krauzów obojętnie.
  • 6.5
    8.0

    Człowiek z magicznym pudełkiem 2017

    Śmieszy, przeraża oraz fascynuje.
  • 7.2
    8.0

    Photon 2017

    Jeden z najciekawszych i najlepszych polskich filmów 2017 roku.
  • 3.9
    2.0

    American Assassin 2017

    Ma wszelkie cechy złego filmu akcji, gdzie rządzi banał oraz łopatologia.
  • 5.9
    7.0

    Tarapaty 2017

    Przyjemnie się patrzy na "Tarapaty", bo to sprawnie opowiedziana, żartobliwa i jednocześnie trzymająca w napięciu historia o przyjaźni. Piękne.
  • 6.6
    8.0

    Żywioł. Deepwater Horizon 2016

    Dobry, mocny, trzymający w napięciu film, mający w sobie sporo rzetelności dokumentu, przypominającego nam przerażające obrazy głośnej katastrofy ekologicznej sprzed lat.
  • 5.1
    3.0

    Tulipanowa gorączka 2017

    Cóż, miała być "Tulipanowa gorączka", ale zamiast świeżego i pięknego bukietu otrzymaliśmy zwiędłe badyle. Żałuję, że się nie udało, bo potencjał na dobrą miłosną historię, ubraną w wytworny kostium, był ogromny.
  • 1.8
    1.0

    Na układy nie ma rady 2017

    Jeżeli autorzy nie mają wstydu wpuszczając do kin chłam, który nie śmieszy, nudzi aż przez 100 minut oraz wygląda tandetniej i gorzej niż inscenizacje z programu "997", to nie ma dla nich żadnej taryfy ulgowej.
  • 5.6
    6.0

    Jack Reacher: Nigdy nie wracaj 2016

    Poprawny akcyjniak, który jednak nie przebija pierwszej części, to chyba cena za to, żeby za wszelką cenę, niepotrzebnie jak pokazał przykład "jedynki", z przygód Jacka Reachera zrobić obraz "bondopodobny".
  • 6.5
    6.0

    Złe mamuśki 2016

    Zabawne dialogi, slapstickowe żarty i komedie sytuacyjne są na ogół śmieszne i choć "Złe mamuśki" mogłyby spokojnie objeść się bez wulgarnych żartów, szarżowania i podawania nam na tacy pewnych rzeczy z cyklu "a teraz się wyzwalamy" to film ogląda się przyjemnie.
  • 6.1
    7.0

    Nerve 2016

    Film ogląda się bardzo dobrze, akcja trzyma w napięciu, młodzi aktorzy są bardzo wiarygodni i naprawdę obchodzi nas co się nimi stanie. Gdyby nie kiczowate zakończenie filmu byłby on pozycją na piątkę.
  • 6.7
    7.0

    Na pokuszenie 2017

    Precyzyjnie wyreżyserowany spektakl, gdzie aż kipi od emocji. Sofia Coppola doskonale prowadzi swoich aktorów, tworząc uniwersalną opowieść o sile kobiet, które są w stanie wyjść obronną ręką z każdej sytuacji.
  • 6.7
    8.0

    Podwójny kochanek 2017

    Jest trochę jak filmowa terapia. François Ozon zaprasza nas na kozetkę i cały czas prowokuje, abyśmy dali ponieść wodze własnej fantazji, nawet jeżeli są to najskrytsze i najbardziej perwersyjne marzenia.
  • 5.3
    4.0

    Synalek 2017

    Jeden z tych filmów, o którym trudno cokolwiek powiedzieć po wyjściu z seansu. To trochę taki zapychacz, nie trzeba go koniecznie oglądać w kinie, bo swoją funkcję spełnia równie dobrze, jeżeli nawet nie lepiej, gdy jest emitowany gdzieś w tle, a my w tym czasie robimy sobie obiad, cyklinujemy parkiet czy przeglądamy na tablecie memy ze śmiesznymi kotami.
  • ?
    2.0

    Syn Królowej Śniegu 2017

    Nie sprawdza się na żadnym z poziomów. Reżyseria jest nieumiejętna, autor za grosz nie ma pomysłu, a scenariusz w zasadzie nie istnieje, bo przez większość filmu oglądamy paradę nikomu niepotrzebnych scen.
  • 6.9
    7.0

    Dzikie róże 2017

    Autorka nie daje nam jasnych odpowiedzi, od początku do końca żonglując niedopowiedzeniami oraz niedomówieniami. Interesują ją ludzie i ich wzajemne stosunki, przez co "Dzikie róże" są prawdziwym, uniwersalnym oraz przepełnionym emocjami filmem, który wdziera się głęboko w człowieka oraz boli.
  • 6.6
    5.0

    Atomic Blonde 2017

    To mogła być nowa "Nikita", ale ekranowa Lorraine Broughton jest postacią bez charakteru, skonstruowaną bez większego pomysłu. Puściutki ten film, co jedynie potwierdza wykorzystanie w ścieżce dźwiękowej ogranej na wszelkie możliwe sposoby piosenki Neny "99 Luftballons".
  • ?
    6.0

    Ostatnia misja USS Indianapolis 2016

    Nie oddaje w pełni dramatyzmu pełni tej niesamowicie intrygującej historii. Dlaczego? Bo zabrakło bohaterów, którzy jakkolwiek zaskarbili naszą uwagę.
  • 5.0
    7.0

    Nowe przygody Aladyna 2015

    Nie zawsze humor filmu utrzymuje się na poziomie, czasem pikując w dół staje się dosyć rubaszny, ale i tak ogląda się go z dużą przyjemnością.
  • 7.9
    8.0

    Twój Vincent 2017

    Budzi podziw i wprawia w zdumienie. To nie jedynie wyjątkowe widowisko filmowe, lecz kinematograficzne przeżycie, oddające czym jest magia kina.
  • 5.1
    6.0

    Mechanik: Konfrontacja 2016

    Nieco gorszy od pierwszej części, w której więcej było fabularnej intrygi i tajemnicy, ale nadal warto poświęcić mu wieczór.
  • 5.8
    7.0

    Valerian i Miasto Tysiąca Planet 2017

    Jedno z największych zaskoczeń letniego sezonu 2017 roku. Spodziewałem się katastrofy, a dostałem bardzo sympatyczny film, który dobrze się ogląda, a od efektów specjalnych i przepięknej Cary Delevingne nie można oderwać wzroku.
  • 5.9
    7.0

    Hologram dla króla 2016

    Nie jest filmem wybitym i może nie zostanie nam długo w pamięci, ale ma swój czar opowieści o zwykłym człowieku, któremu kibicujemy, bo każdy ma prawo do drugiej szansy w swoim życiu.
  • ?
    6.0

    Impuls 2016

    Twórcy postawili na widowiskowość i fuuuuuuun. Nagie, kłębiące się w zbiorowej orgii ciała, muza dudniąca w trzewiach, szał ciał i uprzęży, no i w tym wszystkim trochę gubi się sedno.
  • 6.3
    8.0

    Niepokonana Jane 2015

    To bardzo nietypowy western, na pewno nie jest prostą opowieścią o egzotycznych przygodach na Dzikim Zachodzie. To raczej antywestern, który nie waha się przed pokazywaniem jak było naprawdę i ile okrucieństwa i nieprawości miało tam miejsce.
  • ?
    8.0

    Boss 2016

    Trzyma w napięciu, zaskakuje dramatycznymi wydarzeniami i wciąga widza w fabułę, a jego bohaterom sekundujemy w każdym momencie bo pokazana tu praca agenta to stąpanie po kruchym lodzie przez 24 godziny na dobę.
  • 8.2
    7.0

    Dunkierka 2017

    Nie wiem, czy "Dunkierka" to najlepszy film Nolana od dawna, ale wiem, że to dobry film o wojnie.
  • 6.1
    4.0

    Czym chata bogata! 2017

    Zupełnie nie potrafię przyklasnąć opiniom, że francuski twórca przygotował inteligentną komedię, celnie punktującą rzeczywistość, gdy tak naprawdę otrzymujemy garść banałów i taniego humoru, gdzie większość żartów to bezlitośnie wykalkulowane gagi, opierające się na najniższych instynktach. Ani odkrywcze, ani ciekawe, zmarnowany potencjał na dobrą komedię.
  • 7.2
    7.0

    Spider-Man: Homecoming 2017

    Dobrze odrobiona lekcja z realizacji filmu superbohaterskiego. Wszystko jest na swoim miejscu. Połączenie komediowej konwencji kina młodzieżowego z ciut poważniejszymi wątkami było strzałem w dziesiątkę, a doskonale dobrana obsada, dynamiczna narracja i efektowna realizacja sprawia, że film Jona Wattsa bardzo dobrze się ogląda.
  • 4.7
    6.0

    Volta 2017

    Za sprawą "Volty" Juliusz Machulski nie odzyska korony króla polskiej komedii, ale mimo wszystkich potknięć całość dobrze się ogląda i raczej po wyjściu z seansu nie będzie się miało poczucia straconego czasu.
  • 7.9
    8.0

    Baby Driver 2017

    Lekko się podkochuję w tym filmie, piękne. "Baby Driver" to kandydat do miana jednego z najlepszych filmów tego roku.
  • 7.4
    8.0

    Lady M. 2016

    Prawdopodobnie jeden z najbardziej chłodnych filmów, jaki kiedykolwiek miałem okazję obejrzeć. To wzmacnia przekaz, gdyż maluje nam świat wyprany z emocji, gdzie rozlew krwi nie jest niczym szczególnym. Obserwując to wszystko w statycznych ujęciach sami możemy w pewnym momencie poczuć swoisty dyskomfort, zupełnie tak, jakbyśmy to my zostali zamknięci w areszcie domowym.
  • 7.7
    8.0

    Frantz 2016

    Uwodzicielskie, zwodnicze i szalenie intrygujące kino. Chociaż akcja rozgrywa się tuż po I wojnie światowej, to wymowa całości jest aktualna również dzisiaj.
  • 7.8
    8.0

    Czerwony żółw 2016

    Doskonały przykład kina kontemplacyjnego, pozwalającego na wyciszenie i ucieczkę myślami w inną rzeczywistość.
  • ?
    7.0

    Diversion End 2017

    Fascynujący projekt i jedna wielka zgrywa oraz zabawa, która działa na zmysły, wyobraźnię i dostarcza wiele satysfakcji podczas seansu. Całość wymyka się konwenansom, nie próbuje być grzeczne, a autorzy szarżują jak tylko mogą, wierząc w widzów, którzy bez problemu odczytają większość zaprezentowanych follow-upów.
  • ?
    8.0

    Między nami 2017

    Nie jest zwykłym filmem, to wycinek z życia urodzonego w 1994 roku reżysera, co finalnie czyni ten obraz jeszcze wartościowszym. Oczywiście, możecie powiedzieć, że paradoksalnie obnażanie samego siebie i swoich emocji jest w sztuce dość łatwe, ale gdy efekt końcowy tak mocno we mnie uderza i zapewne zostanie ze mną na długo, zupełnie nie zastanawiam się nad tym, czy to prosty zabieg czy nie.
  • ?
    8.0

    Wieża 2016

    Doskonały przykład kina autorskiego, które od pierwszej do ostatniej minuty jest przemyślane i oryginalne. Jest w tym pomysł, jest wykonanie i przede wszystkim autentyzm.
  • ?
    8.0

    Koniec widzenia 2017

    Spokojnie mógłby być projektem rozwiniętym do pełnometrażowego formatu, ale mocno trzymam kciuki, aby Grzegorz Mołda nigdy na taki zabieg się nie zdecydował, gdyż odebrałoby to całej historii tę nutkę niedomówienia. Właśnie za to cenię ten film tak bardzo.
  • 5.1
    3.0

    Tożsamość zdrajcy 2017

    Kino zmarnowanego potencjału, które mami widza wizją opowieści o walce z islamskim terroryzmem, a finalnie otrzymujemy banalną, głupiutką historyjkę, jaką za rok czy dwa będzie można obejrzeć w polsatowskim paśmie "Mega Hit", bez żalu, że będzie przerywana reklamami.
  • 7.7
    7.0

    Najpiękniejsze fajerwerki ever 2017

    Momentami ocierają się o demagogię, ale jestem w stanie zrozumieć, że na przestrzeni jedynie 30 minut trzeba było iść na ustępstwa oraz skróty. To film bardzo dobrych momentów i świetnych scen.
  • ?
    2.0

    Solace 2017

    W jakiś sposób staram się zrozumieć pomysł na scenariusz "Solace", wierzę, że to w pewnym sensie miał być monodram o samotności przeniesiony na kinowy ekran, ale finalnie nic nie działa, tak jak powinno. To filmowa hochsztaplerka, próba przerysowania filmów innych twórców i produkcja, która swoją powagą sama strzela sobie w stopę.
  • 6.3
    6.0

    Król Artur: Legenda miecza 2017

    Nie wszystko się udało. Szczególnie końcowy akt to jedna wielka popisówka w rytm kiepskiego CGI, gdzie już zaczynałem zerkać na zegarek, ale wszelkie pozbawione elementów fantasy części tej opowieści ogląda się już naprawdę dobrze.
  • 4.6
    3.0

    Ostra noc 2017

    Miała być "Ostra noc", Scarlett Johansson miała szaleć, a Miami miało zostać zniszczone, a zamiast tego otrzymaliśmy film siłujący się z dawno ogranymi motywami, przepełniony marnymi żartami, których nie powstydziłyby się polskie kabarety, gdzie heheszki wywołuje maska z penisem zamiast nosa. Przydałoby się trochę polotu i finezji w tym smutnym jak sami wiecie co filmie.
  • 7.2
    8.0

    Serce z kamienia 2016

    Wciągająca i dobrze napisana historia, z intrygującymi bohaterami, w których wierzę niemal od pierwszej sceny. To subtelny i bardzo delikatny film o dorastaniu i poznawaniu samego siebie, ale przy tym pokazujący też ciemną stronę bycia nastolatkiem, gdzie problemy z rodzicami i akceptacją wśród rówieśników mogą doprowadzić do najgorszego.
  • 6.5
    7.0

    Słodkich snów 2016

    Nie jest wolne od potknięć, ale ten film wygrywa swoim autentyzmem i emocjami. Marco Bellocchio pokazuje nam, jak bardzo ważna jest więź dziecka z matką oraz jak wydarzenia z dzieciństwa kształtują nas w dorosłym życiu.
  • ?
    5.0

    Pozory prawdy 2016

    Jak widać same gwiazdy w obsadzie nie wystarczą, trzeba jeszcze mieć pomysł, jak pokierować nimi na planie, a tego debiutującemu Shimosawie wyraźnie zabrakło. Mimo wielkich oczekiwań wyszło tylko przyzwoicie.
  • 4.0
    5.0

    Baywatch. Słoneczny patrol 2017

    Miał szansę być bardzo dobrą komedią, ale coś się popsuło i nie do końca udało. Zabrakło przyzwoitego scenariusza i czegoś, co nadałoby charakter całości. Mimo wszystko - z lekko zaczerwienionymi policzkami - przyznaję, że koncepcja sparodiowania oryginalnego serialu przypadła mi do gustu, a cześć żartów potrafiła mnie rozśmieszyć.
  • 6.2
    8.0

    Królewicz Olch 2016

    Jest świetnie nakręcony oraz zagrany. Kuba Czekaj w pełni zrealizował swoją wizję i dopieścił film stylistycznie oraz muzycznie. Widać, że w tę produkcję włożono więcej pracy niż w "Baby Bump", gdyż jest dojrzalej, bardziej spójnie i wyraziście.
  • 6.9
    4.0

    Wonder Woman 2017

    Emocji w tym zero, a na ciągnącym się w nieskończoność seansie można się zanudzić.
  • 7.2
    7.0

    Zwyczajna dziewczyna 2016

    Ma chyba wszystko, co dobry film mieć powinien. Jest tutaj interesująca historia, dobry temat, świetni aktorzy oraz bezpretensjonalność. Na ten słodko-gorzki obrazek zwyczajnie dobrze się patrzy, a ponadto całość potrafi bawić oraz wzruszać.
  • 4.9
    7.0

    Dzika 2016

    Fascynujący i właściwie w perwersyjny sposób przyciągający film. Co prawda dla większości "Dzika" okaże się zbyt kontrowersyjna, przesadzona lub za bardzo obrzydliwa, ale przecież to na nowo napisana, hardkorowa, historia Czerwonego Kapturka.
  • 6.0
    7.0

    Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara 2017

    Nie są ani przełomem, ani rewolucją dla cyklu, ale też chyba nie taki był zamysł autorów. Zamiast tego dostaliśmy dość solidną produkcję, która nie powinna zawieść fanów serii.
  • 6.0
    5.0

    Song to Song 2017

    Obraz pełen sprzeczności, z jednej strony przepełniony banałem, quasi filozoficznymi wywodami o sensie życia i miłości, który irytuje, razi swoją pretensjonalnością i niezamierzanie śmieszy, a z drugiej - szczególnie w warstwie wizualnej - sprawia, że nie potrafię przejść obok niego obojętnie, a zdjęcia, kostiumy, scenografia oraz strona muzyczna sprawia, że mnie ten projekt fascynuje.
  • 5.9
    4.0

    Jutro będziemy szczęśliwi 2016

    Mam duży problem z "Jutro będziemy szczęśliwi", gdyż nie widzę tutaj dobrego filmu, a jedynie produkcję, która dobrą udaje. Ten film jest dla mnie oszustwem i tworem od początku do końca nastawionym na łzy widzów. I nie byłoby niczego złego, gdyby do wzruszeń dochodziło naturalnie, za pomocą małych bodźców, a nie za sprawą dużych szpilek wbijanych w nasze emocje.
  • 4.3
    3.0

    The Circle. Krąg 2017

    Okropne. To pierwsze słowo, które miałem w głowie zaraz po opuszczeniu sali kinowej.
  • 5.5
    5.0

    Obcy: Przymierze 2017

    Teatr jednego aktora, gdyż poza Michaelem Fassbenderem i stroną wizualną, film nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Widać, że to wyłącznie łącznik z kolejnymi częściami "Obcego", które w przyszłości zamierza zrealizować Scott.
  • 4.7
    5.0

    Gwiazdy 2017

    Całość się całkiem nieźle ogląda i mimo że do przedstawianej opowieści można mieć zastrzeżenia, to i tak kibicujemy Janowi Banasiowi. Chociaż niewykorzystanego potencjału trochę żal, zarówno w przypadku filmu, jak i prawdziwej historii reprezentanta Polski.
  • 7.8
    8.0

    Strażnicy Galaktyki vol. 2 2017

    Rozrywka na najwyższym poziomie. Widać, że twórcy dobrze wiedzą, jaki materiał mają w rękach, przez co nie marnują potencjału produkcji. Film Jamesa Gunna jest autentycznie zabawny, ma świetnie napisane postaci i jeszcze lepsze, często kąśliwe dialogi, dlatego mimo iż mamy do czynienia z kontynuacją, to ta forma wciąż się sprawdza i nie czuć powtarzalności.
  • 7.5
    7.0

    Uciekaj! 2017

    Ciekawa propozycja filmowa i to nie tylko dla miłośników horroru, ale też dla widzów, którzy lubią komedię.
  • 5.8
    7.0

    Warcraft: Początek 2016

    Jedna z bardziej udanych ekranizacji gier, nie sprawiająca wrażenia pustej komiksowej opowieści dla nastolatków, a próbująca powiedzieć i przedstawić coś więcej niż kolejne "naparzanki".
  • 7.4
    8.0

    Cloverfield Lane 10 2016

    Dawno nie było już w kinie tak precyzyjnie napisanego scenariusza, który od początku do końca wodzi nas za nos i robi wolty o 180 stopni w najmniej spodziewanych momentach. Nakręcony małym nakładem finansowym "Cloverfield Lane 10" dobitnie pokazuje, że nie liczy się kasa, ale pomysł i to, jak można go sprzedać.
  • 4.1
    5.0

    Goście, goście III: Rewolucja 2016

    Dobre gagi przeplatają się z dość nędznymi, a i chemia między ekranowym rycerzem i jego sługą się trochę wypaliła. Finał sugeruje, że to może nie być koniec rycersko-giermkowskiej sagi, ale można mieć obawy, czy to na pewno dobry pomysł.
  • ?
    6.0

    Nieśmiertelne życie Henrietty Lacks 2017

    Porządne kino oparte na faktach, choć momentami zbyt czarno-białe i w paru scenach łzawo melodramatyczne.
  • 4.4
    7.0

    Umysł przestępcy 2016

    Choć obsada obiecuje więcej, "Umysł przestępcy" to wciąż całkiem niezły film akcji z niejednoznacznym czarnym bohaterem.
  • 4.8
    6.0

    Szofer do usług 2016

    Trudno pisać recenzję takich filmów jak ten. Z bardzo prostej przyczyny - jest letni. Nie jest ani wybitny ani kiepsko, po prostu nic go nie wyróżnia, jest diablo przeciętny, na szczęście przynajmniej chwilami zabawny.
  • 3.4
    3.0

    Szatan kazał tańczyć 2017

    Niestety, ale chociaż film chciałby opowiadać o czymś ważnym, to finalnie otrzymujemy nudną produkcję o niczym, gdzie zabrakło scenariusza i jakiegokolwiek oryginalnego pomysłu.
  • 6.1
    4.0

    Wybawienie 2016

    Kryminał jakich wiele. Być może miłośnicy gatunku dostaną dokładnie to, czego sobie życzą, ale całość niestety rozczarowuje swoją naiwnością, schematycznością oraz wtórnością.
  • 5.2
    6.0

    Bikini Blue 2017

    Specyficzne, umyślnie przestylizowane kino. Otrzymaliśmy pełną naiwności, ale też lekkości historię niezwyczajnego szaleństwa.
  • 6.6
    8.0

    Uczeń 2016

    Jeden z tych filmów, które zapamiętuje się na długo. Kirył Sieriebriennikow jest celnym obserwatorem, doskonale potrafiącym oddać na ekranie narodziny fanatyzmu, jego rozwój oraz opłakane skutki.
  • 6.5
    7.0

    Zud 2016

    Porywający projekt, który wymagał ogromnej cierpliwości na etapie realizacji, ale patrząc na efekt końcowy mogę wyłącznie powiedzieć: warto było. To bardzo poetyckie, dające się uwieść kino.
  • 5.1
    4.0

    Mały Jakub 2016

    Zabrakło pierwiastka wyjątkowości, dzięki któremu zapamiętalibyśmy tę opowieść na dłużej.
  • 7.0
    7.0

    W sieci 2016

    Trzymający w napięciu od początku do końca. Kim Ki-duk stworzył produkcję, będącą zarazem mocnym i pasjonującym thrillerem, jak i jest to jego w pełni autorska wypowiedź, utrzymana w unikalnym stylu reżysera. Całość, mimo momentalnego, niebezpiecznego skręcenia scenariusza w stronę karykatury, ogląda się wprost wyśmienicie.
  • 8.0
    8.0

    Klient 2016

    Na pozór spokojne kino, w którym jednak emocje buchają niczym płomienie, pokazujący, że każdy nasz wybór niesie za sobą konsekwencje.
  • 6.8
    7.0

    Szybcy i wściekli 8 2017

    W tym szaleństwie jest metoda, więc jeżeli szukacie produkcji, przy której chcecie po prostu dobrze spędzić czas, to śmiało idźcie do kina. Nikt nie zamierza ukrywać, że to jest sensacyjna komedia i w ramach tego gatunku film sprawdza się niemal w stu procentach.