Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

AllinCard

  • Średnia ocena: 6.4
  • Pozytywnych recenzji: 72%
  • Liczba recenzji: 133 w tym 133 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 96
  • Liczba recenzji negatywnych: 37
  • Średnio ocenia: 0.3 niżej niż inne źródła
  • Poziom ocen: 32% wyżej, 33% niżej, 36% tak samo jak inne źródła
  • Najwyższa ocena: 9.5 dla Niemiłość
  • Najniższa ocena: 1.0 dla Gejsza
  • Najbardziej odrębna ocena: 3.0 dla Kong: Wyspa Czaszki

Recenzje

  • 7.5
    8.8

    Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi 2017

    Rian Johnson niewątpliwie wyróżnia się ze swoim obrazem na tle pozostałych części serii Star Wars. Śmiałe zagrywki techniczne oraz poszerzenie charakterystyki bohaterów skutkuje niezwykle solidnym filmem, który wzbudza zarówno uśmiech na twarzy widza, jak i przywołuje sentymentalne wspomnienia z poprzednich produkcji.
  • 5.6
    4.5

    Morderstwo w Orient Expressie 2017

    Kolejna realizacja na przestrzeni dwóch tygodni, po seansie której czuję wielki niedosyt i zawód. Ładne zwiastuny - słabe filmy, szczerze mówiąc, wolałabym, żeby było na odwrót.
  • 7.0
    7.0

    Dżungla 2017

    Promieniuje żywymi kolorami, ale jednocześnie odpycha słabą nierozwiniętą fabułą. W związku z powyższym jest on doskonałym wyborem dla fanów Radcliffa'a, niedorzecznym dla zwolenników mocnych scenariuszy.
  • 6.7
    7.5

    Rodzina na sprzedaż 2017

    Chociaż w ostatnim akcie filmu Lerman idzie trochę za daleko i może zostać przez niektórych posądzony o zbyt bujną wyobraźnię, udaje mu się błyskotliwie domknąć opowieść. Zaskakująco odwraca role i przekonuje, że prawdziwe macierzyństwo zaczyna się dopiero wtedy, kiedy to, co najlepsze dla dziecka staje się absolutnym priorytetem.
  • 5.4
    5.0

    Na karuzeli życia 2017

    Nie mam pojęcia, co reżyser chciał osiągnąć, serwując nam "Na karuzeli życia". Po seansie czuję niedosyt, brakowało mi wielu elementów, o których powiedziałam.
  • 8.9
    9.0

    Coco 2017

    Nie bójmy się stwierdzenia, że "Coco" to prawdopodobnie jedna z najlepszych animacji ostatnich lat. Nietypowy temat oscylujący wokół śmierci został umiejętnie poprowadzony w taki sposób, że jednocześnie potrafi rozbawić, jak i wzruszyć do łez.
  • ?
    4.5

    Mobile Homes 2017

    Momentami sprawia wrażenie artystycznego, pozbawionego silnego zaplecza w postaci opowiadanej historii czy bohaterów. Oddać mu trzeba jednak, że podejmuje popularny w USA temat "mobilnych domów".
  • 7.4
    7.0

    Najlepszy 2017

    Porządne dzieło, którego seans dostarczy widzom wielu pozytywnych emocji i może być świetnym sposobem na spędzenie czasu gdy pogoda na zewnątrz nie rozpieszcza.
  • 7.5
    9.0

    Zabicie świętego jelenia 2017

    Abstrakcyjne zachowania bohaterów, ich teksty, a także labirynty szpitalnych korytarzy hipnotyzują, pogrążają w trans i sprawiają, że całe dwie godziny filmu obejrzysz w pełnym skupieniu i napięciu.
  • 8.0
    9.0

    Cicha noc 2017

    Stuprocentowy polski dramat: spodobają nam się tutaj polskie żarty, polskie tradycje, polskie marudzenie.
  • 7.8
    8.0

    Teheran tabu 2017

    Podejmuje tematykę, z którą europejski odbiorca nie ma na co dzień styczności, czyni to również w oryginalny sposób. Sam seans zaś należy do tych zapadających w pamięć i zostających z widzem na pewien czas.
  • 8.0
    8.5

    Cicha noc 2017

    Autentyczność prezentowanych wydarzeń, prostota scenariusza oraz niegranie na uczuciach odbiorcy przyczynia się do zanurzenia się w świecie przedstawionym na tyle, iż nie sposób myśleć o upływającym czasie.
  • 7.4
    8.0

    Happy End 2017

    Nie przypadnie on do gustu wszystkim, głównie ze względu na powolną narrację, ale stanowi pewnego rodzaju perełkę na tle wielu produkcji. Haneke dokonał w nim ciekawej analizy rodziny i tego, jaki wpływ mają na nią przeróżne wydarzenia uderzające z zaskoczenia.
  • 6.8
    7.5

    Zwierzęta 2017

    Jak to określił sam reżyser, jego dzieło od Mulholland Drive odróżnia głównie fakt, iż, nie da się go logicznie poukładać. Na jego nieszczęście, oddziela je też poziom artystyczny - produkcja Lyncha jest po prostu lepiej zrobiona, choć należy docenić dobrą próbę Zglińskiego oraz życzyć mu powodzenia w przyszłych podejściach do "puzzle movies".
  • 7.6
    6.5

    Patti Cake$ 2017

    Solidny, prawidłowo zrobiony film, zawierający w sobie przyjemną linie melodyczną. Choć ciężko uznać go za niezwykle wciągający lub skomplikowany fabularnie, wciąż warto poświęcić chwilę na seans i zanurzyć się w ten zielony świat amerykańskiego rapu oraz spełniania marzeń, wszak większość z nas lubi dobre zakończenia.
  • 7.6
    6.5

    Ja, Daniel Blake 2016

    Miesza ze sobą elementy dramatu z delikatnym zaznaczeniem komedii, a może romansu, co podsyca pozytywnie fabułę. Szkoda tylko, iż walka, którą toczy tytułowa postać jest aż tak jednostronna, bowiem psuje to całościowe postrzeganie produkcji.
  • 6.2
    6.0

    Pewnego razu w listopadzie 2017

    Tematycznie dotyka spraw ważnych dla Polski i Polaków, czyni to również w naprawdę znośny sposób. Jedynie można się przyczepić do tego, iż jest ono tylko poprawne, nie zachwyca sobą i mogło być choć odrobinę lepsze.
  • 6.0
    7.0

    Ana, mon amour 2017

    Bardzo dobra baza dla niezliczonej ilości filmów psychologicznych: obecne w historii dylematy mogą zainspirować dziesiątki scenarzystów. W tej pracy Cãlin Peter Netzer niestety nie rozwinął żadnego do końca.
  • 7.5
    8.0

    Atak paniki 2017

    Dynamicznie poprowadzona fabuła, dobrze brzmiące dialogi oraz świetnie zmontowany materiał - wydaje się, że Maślona znalazł przepis na kinowy sukces.
  • 8.1
    9.5

    Niemiłość 2017

    Zwiagincew dokonał w Niemiłości naprawdę interesującej analizy społeczeństwa, pokazując do czego może doprowadzić nas świat pozbawiony uczuć względem nie tylko bliskich, ale i drugiego człowieka. Dzięki dokonaniu tego przy pomocy przepięknych ujęć i kadrów, zdołał nakręcić jeden z lepszych filmów tego roku.
  • 8.2
    7.5

    Blade Runner 2049 2017

    Olśniewa niekończącymi się ujęciami oraz niepokojąco brzmiącą muzyką, jednak pod względem fabularnym można odczuwać pewien niedosyt.
  • 7.8
    7.5

    Jeszcze nie koniec 2017

    Dzięki dobrym ujęciom, pracy kamery i właściwie budowanym napięciu, nie sposób się nudzić podczas seansu trwającego ponad dziewięćdziesiąt minut. Ma on swoje słabsze strony, jednak dalej jest to naprawdę solidne kino, i zdecydowanie warto je nadrobić tak szybko, jak tylko produkcja pojawi się w polskich kinach.
  • 6.5
    4.5

    Człowiek z magicznym pudełkiem 2017

    To z pewnością nie film tragiczny lub bardzo zły, on jest po prostu nijaki. Ze względu na swą przewidywalną historię nie potrafi nią zaangażować widza, nie potrafi również oczarować go doskonałą grą aktorską.
  • 7.5
    7.0

    A Ghost Story 2017

    Część widowni zapewne uzna "A Ghost Story" za przerost formy nad treścią, jednak należy przyznać, iż film amerykańskiego reżysera zawiera naprawdę wartościowe przesłanie, nad którym warto się pochylić. Nie jest to zadanie łatwe, ani przyjemne - obraz przepełniony został niewerbalnym smutkiem towarzyszącym utracie osoby najbliższej.
  • 6.5
    9.0

    Skazany 2017

    Opowiada historię, która może przydarzyć się każdemu. Także jeśli macie ochotę na wejście w strefę dyskomfortu, to ten film jest zdecydowanie dla was.
  • 6.6
    5.0

    21 x Nowy Jork 2016

    Jest ciekawą opowieścią, jednak trochę zbyt wybiórczą, a tym samym dziwaczną - sam sposób realizacji natomiast przyciąga uwagę i nie daje o sobie zapomnieć.
  • 5.0
    6.0

    Ach śpij kochanie 2017

    Ach śpij kochanie zapowiadało się na arcydzieło polskiej sztuki filmowej - ze względu na doskonałą obsadę, mocne podłoże fabularne, świetne dekoracje i sztukę operatorską, nieszablonowe dialogi, - a zostało niestety tylko dobrym kinem na niedzielny wieczór.
  • 2.7
    2.0

    Emotki. Film 2017

    Wbrew bohaterom animacji Tony'ego Leondisa, produkcja ta wzbudza w odbiorcy zdecydowanie za mało emocji. Bezpłciowa historia bez krzty dobrego żartu zmęczy zarówno widza, który oczekiwał hitu na miarę "W głowie się nie mieści", jak i fana czarnego humoru "Sausage Party".
  • 7.2
    6.0

    Doktor Strange 2016

    Przykład solidnego kina, odbiegającego od typowej superbohaterskiej produkcji, dzięki czemu stanowi delikatny powiew świeżości, jednak posiadający kilka mankamentów, które obniżają jego końcową ocenę.
  • 7.9
    9.0

    Po tamtej stronie 2017

    Fin konsekwentnie wyznaje wiarę w dobroć i poprzez swoją twórczość zaraża nią innych.
  • 2.1
    1.0

    Gejsza 2016

    Trudno znaleźć pozytywny aspekt produkcji prócz tego, że trwa stosunkowo krótko. Scenariusz jest zupełnie nietrafiony, obsada aktorska niewyraźna, zdjęcia robione na siłę artystycznym okiem, muzyka jednostajna oraz mało oddająca atmosferę filmu.
  • 2.8
    2.0

    Aplik@cja 2016

    Okrojony został z atmosfery niepokoju niezbędnej przy chęci zaklasyfikowania obrazu jako horror, a dodatkowo całość oparta została na kiepsko rozpisanym scenariuszu. Odbiorca z projekcji filmu nie wyjdzie przestraszony, a co najwyżej zniesmaczony.
  • 7.9
    9.0

    Twój Vincent 2017

    Produkcja ta nie stanowi wyłącznie fenomenu wizualnego - fabuła przypomina dramat w guście Orsona Wellesa - "Obywatel Kane".
  • 7.9
    6.5

    Baby Driver 2017

    Kino dobrze poprowadzone, świetnie zmontowane oraz niezwykle udźwiękowione. Jednak, kiedy już cała ta fascynacja związana ze współgraniem obrazu z muzyką opadnie, okazuje się, że utwór amerykańskiego reżysera jest tylko w połowie satysfakcjonujący. Słuchawki włożone w uszy bohatera nie zasłonią niedociągnięć scenariusza, który pobrzmiewa sztampowością.
  • 2.7
    1.0

    Botoks 2017

    Po seansie najnowszego utworu reżysera naszła mnie jedna smutna refleksja - że też ludzie chcą marnować dwie i pół godziny życia na tak żenujące widowisko, kiedy można bez problemu wybrać się na o niebo lepszą produkcję. Obraz Patryka Vegi nie broni się żadnym pozytywnym aspektem, a jedynie wykrzykuje absurdalne hasła, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości.
  • 6.2
    7.8

    Kingsman: Złoty krąg 2017

    Stanowi godną kontynuację, którą ja kupuję w całości, a wręcz proszę o więcej. Jeśli Matthew Vaughn utrzyma taki sam poziom swoich produkcji, bez zastanowienia wybiorę się na kolejną część przygód szpiegów organizacji Kingsman.
  • 6.4
    6.5

    Człowiek-scyzoryk 2016

    Na pierwszy rzut oka można odnieść wrażenie, iż produkcja "Człowiek-scyzoryk" jest prymitywna i nie warto poświęcić na nią ani minuty. Jednak pod tą warstwą kuriozum kryje się całkiem inteligentne przesłanie, którego pozazdrościłby nie jeden twórca.
  • 7.2
    6.5

    Spider-Man: Homecoming 2017

    Całkiem udany seans, jednak na wymagającą fabułę lub zaskakujące rozwiązania nie ma co liczyć.
  • 6.3
    6.5

    Ghost in the Shell 2017

    Rupert Sanders nie pozwala się widzowi znudzić, ciągnąc przez fabułę pełną dynamiki i kaskaderskich wyczynów. Dialogi momentami pobrzmiewają filozoficznym bełkotem, klisze zdają się być typowe dla rynku hollywoodzkiego, a sama produkcja zbliża się niebezpiecznie do kina komercyjnego nastawionego jedynie na wysokie zyski.
  • 7.3
    7.5

    Piękny kraj 2017

    Choć "Piękny kraj" opowiada historię utartą już w kinie, godne słów uznania zdjęcia, świetnie rozpisane role oraz mocna obsada aktorska składają się na warty zauważenia debiut.
  • 7.8
    8.0

    To 2017

    Muschietti stworzył naprawdę solidne dzieło, które potrafi wciągnąć odbiorcę i nie dłużyć się ani przez sekundę podczas ponad dwugodzinnego seansu.
  • 6.7
    7.0

    Na pokuszenie 2017

    Stanowi ucztę wizualną, jednak nie pozbawioną wad na poziomie scenariusza. Brakuje "Na pokuszeniu" o jedną krztę więcej namiętności, intrygi oraz zazdrości, co przekłada się na brak napięcia po stronie odbiorcy.
  • 6.7
    8.0

    Podwójny kochanek 2017

    Śmiałe, kontrowersyjne i prowokujące sceny na pewno odwrócą uwagę konserwatywnego widza od najważniejszych treści. Tymczasem, zdając się w pełni na łaskę Ozona, podążając za nim w tym labirynt ciał, wnętrz oraz charakterów, można wciągnąć się w jedną z najciekawszych przygód.
  • 8.1
    9.0

    The Square 2017

    "The Square" stanowi popis aktorski Claesa Banga, któremu widz z łatwością zaufa.
  • 6.0
    7.5

    Bodyguard Zawodowiec 2017

    Jest pięknym przykładem pastiszu kina akcji. Świetna obsada aktorska przykrywa niedopracowanie scenariusza, na który, mimo wszystko, i tak nie warto narzekać.
  • 1.7
    1.0

    Kobiety bez wstydu 2016

    Podsumować cały seans można dwoma słowami: straszny wstyd.
  • 7.7
    7.0

    Kedi - sekretne życie kotów 2016

    Stanowi okazję do poznania Stambułu od nieturystycznej strony, a uzupełnienie obrazu życia codziennego miasta tureckimi utworami wprowadza odbiorcę w odpowiedni nastrój.
  • 8.1
    8.0

    Lego Batman: Film 2017

    Animacja nie tylko dla fanów gier z klockami Lego w roli głównej, ale również dla miłośników losów superbohaterów. Śmiem pokusić się o stwierdzenie, iż starszy widz może bawić się na seansie o wiele lepiej niż jego młodszy kompan z uwagi na liczne nawiązania oraz autoironię.
  • 6.1
    5.5

    Konwój 2017

    Zdecydowanym atutem filmu staje się napięcie, oczekiwanie na następną scenę, ale momentami atmosferę psują sztywne dialogi oraz niepotrzebne spłycanie warstwy fabularnej poprzez wybieranie najprostszych rozwiązań. Bez wątpienia Żak jest bardzo solidny w swoim tworzeniu, należy więc oczekiwać, iż następne jego dzieło będzie utrzymane na podobnym poziomie.
  • 7.9
    7.0

    Logan: Wolverine 2017

    Filmu Logan: Wolverine nie zaliczymy do klasycznej produkcji superbohaterskiej, do których przyzwyczajał nas Marvel, ale to zdecydowany atut ekranizacji przygód mutanta. Ironia i dystans, którym posłużył się reżyser do objawienia bolesnej prawdy o starości Wolverine'a, stanowi powiew świeżości - nie do końca przyjemny, bowiem wydźwięk obrazu jest dość melancholijny, jednak przynosi coś na rodzaj katharsis.
  • 7.5
    7.0

    Uciekaj! 2017

    Może nie stanowi intelektualnej uczty podczas seansu filmowego, jednak jest to zdecydowanie solidna pozycja kinowa, z którą warto się zapoznać - widza na pewno nie zmęczy, a dostarczyć może i odrobinę rozrywki.
  • 6.7
    3.0

    Kong: Wyspa Czaszki 2017

    Potrafi dostarczyć sporej ilości rozrywki, jednak brak sensu w fabule nie pozostaje niezauważony.
  • 6.8
    6.0

    McImperium 2016

    Mamy do czynienia z solidnym obrazem filmowym, które potrafi dostarczyć przyjemności - czy to w postaci podziwiania Michaela Keatona, czy też początkowych zdjęć krajobrazu.
  • 5.1
    5.0

    Inferno 2016

    Seans momentami bywa intrygujący, momentami zirytuje odbiorcę trywialnością zagadek, jednak w ogólnym rozrachunku produkcja poprzez liczne zwroty akcji nie pozwala widowni się nudzić.
  • 5.2
    3.0

    Legion samobójców 2016

    Kino nastawione na rozrywkę, jednak aż takiej rozrywki nie dostarcza.
  • 5.3
    5.0

    Amerykańska sielanka 2016

    Debiut Ewana McGregora, pomimo pewnych wad i ułomności, należałoby zaliczyć do udanych. Oczywiście, dla fanów literatury Philipa Rotha film będzie stanowił pewne rozczarowanie, jednak, gdyby porzucić literacki pierwowzór, Amerykańska sielanka zarysowuje ciekawą historię osadzoną w burzliwym czasie, co sprawia, iż seans ogląda się z zainteresowaniem.
  • 7.9
    8.5

    Nazywam się Cukinia 2016

    Krótka, intensywna, niezapomniana.
  • 6.1
    5.5

    Plac zabaw 2016

    Kowalski zaprezentował publiczności niezwykle solidny debiut fabularny, który utrzymany został w klimacie wcześniejszych produkcji reżysera. Niezwykle ciekawym efektem mogłoby się jednak okazać porzucenie schematu filmu dokumentalnego i danie fantazji większej swobody.
  • 6.6
    6.0

    24 tygodnie 2016

    Anne Berrached zaprezentowała kolejny trudny w odbiorze film pozostawiający widza po seansie z koniecznością oceny podjętej przez bohaterkę decyzji.
  • 6.4
    7.5

    Gru, Dru i Minionki 2017

    Seans stanowi przede wszystkim dobrą zabawę dla widza każdej kategorii wiekowej.
  • 7.3
    6.5

    Sama przeciw wszystkim 2016

    Samą przeciw wszystkim ciężko uznać za film bardzo dobry, ale niemożliwym jest też wypowiadać się o nim w samych pejoratywach. Na pewno warto zobaczyć go dla wspaniałego przykładu aktorstwa ze strony Jessiki Chastain i wyrobić sobie o nim własną opinię.
  • 6.3
    6.0

    Król Artur: Legenda miecza 2017

    Nie jest pozbawiony wad, które przeszkadzają odbiorcy w większym lub mniejszym stopniu, jednak produkcję ogląda się z zainteresowaniem, momentami z uśmiechem na twarzy, a prosta fabuła pozwala skupić uwagę na choćby montażu czy scenach ze slow motion.
  • 7.0
    5.5

    Butterfly Kisses 2017

    Stanowi ciekawy seans o borykaniu się z własnymi demonami, jednak walka ta została zbyt słabo zarysowana, aby widz w pełni w nią uwierzył. Odbiorca po seansie zada sobie parę pytań, zwłaszcza dotyczących oceny głównego bohatera, jednak nie będzie do nich często wracał - może niektóre sceny były aż nadto łagodne, przez co nie wpłynęły tak na odczucia oglądającego.
  • 7.2
    6.5

    Mężczyzna imieniem Ove 2015

    Uczy i bawi. Hannes Holm w przystępny sposób przedstawia swoją historię, która po zakończeniu pozostawia odbiorcę z wieloma kwestiami do przemyślenia.
  • 3.4
    2.0

    Szatan kazał tańczyć 2017

    Jest wydmuszką, która nawet nie szokuje, a obrzydza przyjemność jaką można czerpać z filmowego seansu.
  • 7.2
    7.5

    Zwyczajna dziewczyna 2016

    Stanowi przykład solidnego kina zarówno pod względem wizualnym, jak i aktorskim, bowiem to obsada jest jednym z głównych atutów obrazu. Prowadzenie prostej fabuły pozwoliło skupić uwagę widza na procesie samego kreowania dzieła filmowego, który intryguje za każdym razem w takim samym stopniu - po prostu odbiorca lubi zagłębiać się w świat, do którego w normalnych okolicznościach nie miałby wstępu.
  • 7.7
    8.5

    Frantz 2016

    Dojrzały, dopracowany co do najmniejszych elementów obraz Ozona zasługuje na wyróżnienie nie tylko z uwagi na świetny warsztat, ale również tematykę, którą porusza - niezmiennie ważną, aktualną, choć odległą na pierwszy rzut oka.
  • 4.7
    2.5

    Gwiazdy 2017

    Nie są udanym filmem - sposób narracji męczy, akcja skupia się na stosunkowo przewidywalnym wątku miłosnym, a postacie zdają się być zbyt tendencyjne.
  • 8.0
    8.0

    Klient 2016

    Asghar Farhadi stworzył kolejny świetny obraz, po który warto sięgnąć, choćby ze względu na perfekcyjnie wykreowane portery psychologiczne postaci. Sama historia, pomimo swojej prostoty, angażuje widza, nie pozwalając mu oderwać się od ekranu.
  • 7.4
    7.0

    Lady M. 2016

    W ostatecznym rozrachunku okazuje się być ciekawym studium psychologicznym podkreślającym uniwersalność tragedii Szekspira.
  • 7.3
    9.5

    Dusza i ciało 2017

    Ciekawy seans zarówno pod względem czysto wizualnym, jak i fabularnym. Można się zdziwić, że banalna historia może aż tak zaangażować emocjonalnie odbiorcę. A jednak z zachwytem śledzi się losy bohaterów, którzy mimo bycia nieco przerysowanymi, podbijają serca publiczności.
  • 5.2
    6.5

    Bikini Blue 2017

    Najnowszy obraz Jarosława Marszewskiego nie przyciągnął i już raczej nie przyciągnie do kin lawiny widzów. Niewątpliwa strata, bowiem, choć "Bikini Blue" nie obroni się przed wszystkimi zarzutami wysuwanymi przez krytyków, stanowi naprawdę przyjemny film o ciekawej tematyce.
  • 7.0
    7.0

    W sieci 2016

    Bardzo solidna, równa gra aktorska, nietypowo rozpisane charaktery postaci oraz niejako obcy dla europejczyków temat składają się na intrygujący seans, który zapadnie widzowi w pamięci.
  • 6.8
    6.0

    Matka 2016

    Ciekawe portrety psychologiczne bohaterów oprawione w, wydawałoby się, przewidywalną fabułę, ale jednak w ostatecznym rozrachunku okazuje się, że żadnemu z bohaterów tak naprawdę nie można ufać.
  • 5.0
    4.0

    Carrie Pilby 2016

    Nic szczególnego, dodatkowo podane w typowej formie.
  • 5.4
    4.0

    Dziewczyna z pociągu 2016

    Nie zagłębiając się w porównania, odnieść można wrażenie, iż produkcja uprościła zdecydowanie portrety psychologiczne bohaterów oraz zaburzyła sam sens podróży w pociągu.
  • 6.2
    8.5

    Małżeńskie porachunki 2017

    Świetna pozycja kinowa na wspólny wieczór ze znajomymi, bowiem dostarczy nam sporej dawki humoru, a gdzieś w tyle głowy pozwoli zmierzyć się z przyjętymi stereotypami.
  • 7.0
    6.0

    Świt 2015

    Nietypowe prowadzenie linii fabularnej może przeszkadzać, nawet zniechęcić odbiorcę, jednak przy trochę swobodniejszym (a może surrealistycznym) podejściu do seansu, przyniesie on widzowi niewątpliwą satysfakcję.
  • 6.3
    4.0

    Wstrząs 2015

    Potrafi przytłoczyć swoją naiwnością połączoną z pompatycznością, co odbiera przyjemność ze śledzenia naprawdę ciekawej fabuły.
  • 6.4
    5.0

    Azyl 2017

    Kawałek solidnego kina, jednak bardziej familijnego, aniżeli historycznego czy biograficznego. Lepiej dopracowane tło wydarzeń z pewnością pozytywnie wpłynęłoby na odbiór obrazu, jednak należy przyznać, iż film ogląda się zadziwiająco płynnie, choć samego przebiegu fabuły można domyśleć się już na początku.
  • 5.6
    5.0

    Cienie 2016

    Dla odbiorcy, który nie obawia się względnego braku napięcia w thrillerze, a potrafi docenić walory estetyczne filmu, "Cienie" będą stanowiły naprawdę solidny seans.
  • 7.6
    7.0

    Księga dżungli 2016

    Wypada w ogólnym rozrachunku zadziwiająco dobrze - fabuła wraz z wykreowanym światem sprawia, że historię śledzi się z zainteresowaniem, a postaci są tak realistyczne, iż nie sposób się do nich emocjonalnie nie przywiązać.
  • 7.7
    8.0

    Scena ciszy 2014

    Choć "Scena ciszy" może widza zmęczyć, nawet trochę znużyć, to warto poświęcić chwilę czasu na tę pozycję, bowiem jak dobrze wiemy - historia lubi się powtarzać, a żeby tego uniknąć, trzeba być bogatszym w doświadczenia poprzedników.
  • 3.2
    1.0

    Wszystko albo nic 2017

    Naprawdę nie śmieszy, a męczy.
  • 6.9
    7.0

    American Honey 2016

    Przyjemny powiew letniego wiatru oraz młodości, która nie zawsze jest beztroska.
  • 5.1
    6.0

    Amok 2017

    Potrafi przykuć uwagę widza na cały seans, chociaż brakuje w nim hipnotyzujących lub wręcz elektryzujących scen, które przykułyby odbiorcę do krzesła.
  • 4.1
    3.5

    Wściekłość 2017

    Brakuje przede wszystkim tytułowej "Wściekłości", a tym samym uczuć wciągających widza w wydarzenia dziejące się przed jego oczami.
  • 6.6
    7.0

    Zwariować ze szczęścia 2016

    Stanowi przyjemną podróż nie tylko po Włoszech, ale również po ludzkich uczuciach.
  • 6.5
    5.5

    Stado 2015

    Tym, czego brakuje w szwedzkim obrazie, jest poczucie niepewności - rosnącego napięcia, które zmuszałoby do rozważania każdego kroku bohaterów, aby odkryć, które z nich kłamie. Niemniej jednak "Stado" to bardzo solidne kino, tym bardziej więc szkoda, że na polskie ekrany trafia po takim czasie - dobrze, że w ogóle trafia.
  • 4.9
    6.0

    Personal Shopper 2016

    Zatraca w końcowym rozrachunku swój ogólny wydźwięk. Film traktujący o śmierci nie stanowi ewenementu na tle innych produkcji, tak jako jak próba nawiązania kontaktu ze zmarłymi. Przeciętna gra aktorska Kristen Stewart nie ułatwia seansu, jednak sposób prezentowania wydarzeń użyty przez reżysera powoduje, iż obraz ogląda się stosunkowo płynnie.
  • 4.9
    3.0

    Dzika 2016

    "Dzika" Krebitz stanowiła ciekawy pomysł na fabułę, jednak w kreowanej historii brakuje głównej tezy. Szokowanie widza musi nieść ze sobą jakieś znaczenie, bowiem w przeciwnym razie stanowi to jedynie pusty krzyk, który ponadto wypada dość groteskowo.
  • 4.7
    2.0

    Wyklęty 2017

    Trzeba przyznać, że prezentowany temat, owszem, jest istotny dla polskiej kinematografii, jednak wykonanie - zwłaszcza na poziomie scenariusza, pozostawia wiele do życzenia.
  • 6.5
    7.0

    T2: Trainspotting 2017

    Bezbłędna muzyka, świetnie wytworzony klimat, rzetelna gra aktorska oraz solidny scenariusz składają się na naprawdę porządną produkcję.
  • 8.1
    8.5

    Paterson 2016

    Jest minimalistyczny, gra aktorska Drivera powściągliwa, kamera statyczna, kolory stonowane, a humor wpleciony w historię z wyczuciem. Wszystko to, wydawać by się mogło, składa się na niezwykle nudny obraz monotonnej rzeczywistości, jednak w ostatecznym rozrachunku wcale na seansie nie odczuwa się znużenia.
  • 5.7
    3.5

    Planetarium 2016

    Wydaje się być niewykorzystanym dobrym pomysłem na film.
  • 6.4
    4.0

    Powidoki 2016

    Pozostawiają po sobie niedosyt.
  • 6.1
    5.0

    Sprzymierzeni 2016

    Wizualnie obraz spełnia wszelkie wymagania, jednak fabularnie odczuwa się niedociągnięcia, które negatywnie wpływają na odbiór filmu. Natomiast, kiedy skupimy się na opowieści o niespodziewanej miłości między dwojgiem ludzi postawionej przed niełatwą próbą, decydującą wręcz o losach wojny, na wszystkie nieudane rozwiązania spojrzeć można z nieznacznym przymrużeniem oka.
  • 6.0
    6.0

    Wszystkie nieprzespane noce 2016

    Potrafią zostać w głowie na kilka nocy, choć do nieprzespanych ich raczej nie zaliczymy.
  • 7.5
    9.0

    Zagubieni 2015

    Zelenka w sposób niezwykle lekki prezentuje historię, z której nie jednego można byłoby się nauczyć.
  • 6.0
    5.5

    Sekretne życie zwierzaków domowych 2016

    Szczególnie nie zachwyci odbiorcy ani historią bohaterów, ani prezentowanym humorem.