Teraz możesz założyć konto i korzystać z nowych funkcji serwisu.
Obserwuj

Adam Kruk

  • Średnia ocena: 7.4
  • Pozytywnych recenzji: 88%
  • Liczba recenzji: 19 w tym 8 z oceną
  • Liczba recenzji pozytywnych: 7
  • Liczba recenzji negatywnych: 1

Recenzje

  • 7.4
    ?

    Najlepszy 2017

    Prawdziwy Jerzy Górski zapewne jest najlepszy, ale na film tytułowe zaklęcie nie zadziałało.
  • 7.3
    ?

    Fantastyczna kobieta 2017

    Największą siłą Fantastycznej kobiety jest to, że wbrew udrękom transseksualnej bohaterki ucieka on od tonów cierpiętniczych.
  • 6.5
    ?

    Dzieciństwo wodza 2015

    To rodzaj czarnej baśni skomponowanej z oszałamiających obrazów, w której niewiele zostaje widzowi dopowiedziane. Dzieciństwo wodza jest filmem-labiryntem, pułapką, sennym koszmarem.
  • 7.8
    8.0

    Disaster Artist 2017

    Nie wiem, czy Złota Muszla pomoże filmowi zapisać się na kartach historii kina, na pewno jednak po "The Disaster Artist" reżyserska kariera dobijającego czterdziestki Franco - inaczej niż bohatera jego filmu - nabierze rozpędu.
  • 6.4
    ?

    Odwet 2016

    Przy większej dyscyplinie i wyczuciu "Odwet" mógłby być filmem ciekawym i ważnym, podejmuje przecież palący - i uniwersalny - problem przemocy w szkole, której według badań doświadcza 20-25% młodzieży.
  • 6.6
    ?

    Dwie kobiety 2017

    Brakuje nieco w "Dwóch kobietach" jakiegoś złamania, przyśpieszenia, sytuacji nieoczekiwanych. Od momentu pojawienia się na ekranie Deneuve, mimo niewątpliwej przyjemności obserwowania koncertowych ról dwóch Catherine, całość staje się dość przewidywalna.
  • 8.1
    ?

    Aquarius 2016

    Pean na cześć kobiecości, która nie sprowadza się wyłącznie do piękna fizycznego ani laurek za wywiązywanie się z roli żony czy matki.
  • ?
    ?

    Jak ukraść psa 2014

    Siłą "Jak ukraść psa" jest jednak to, że sporą przyjemność z jego odbioru może mieć też widz dorosły. Pojawiają się tu bowiem nie tylko elementy bajki, ale także komedii, sensacji, filmu o porwaniu czy dramatu rodzinnego.
  • 6.2
    ?

    Pokot 2017

    Rękawica rzucona wyznawcom prawa silniejszego, słuszny sprzeciw wobec przemocowej mentalności, która dąży do podporządkowania sobie tego, co i tak już słabsze. Siłą filmu jest jednak przede wszystkim jego niejednoznaczność.
  • 6.0
    ?

    Z podniesionym czołem 2015

    Obok wyczucia pracy z aktorami i zaufania do widza, to właśnie przepełniająca film wiara w człowieka wydaje się u Bercot najcenniejsza.
  • 7.5
    ?

    Moje córki krowy 2015

    Dialogi napisane są znakomicie i podawane z werwą przez aktorki, które wzniosły swoje postaci ponad stereotyp hardej baby i głupiutkiej kobitki.
  • 7.1
    8.0

    Z daleka 2015

    Klasycznie opowiedziana historia, niepozbawiona jednak zaskoczeń i dwuznaczności. Pozornie prosta, podejmuje wiele tematów i kryje w sobie kilka warstw.
  • 7.1
    7.0

    Niesamowita Marguerite 2015

    Świetnie bowiem łączy ciepło, szczerość i naiwność z balansowaniem na granicy szaleństwa. Dzięki temu nietrudno jest uwierzyć, że Marguerite - choć jest postacią fikcyjną - mogła istnieć naprawdę.
  • 7.6
    8.0

    Serce psa 2015

    Luźno połączone ze sobą wspomnienia, inspiracje i cytaty stanowią dla reżyserki materiał poetycki, a piękno słowa nie tylko słychać, ale i widać - można zachwycać się urodą liter wydrukowywanych jakby na ekran.
  • 6.6
    8.0

    El Clan 2015

    Ma w sobie wszystko, co dobre kino mieć powinno: wartką akcję, ciekawie naszkicowane postacie, dreszcz emocji i odrobinę humoru, a przy tym mówi o rzeczach ważnych.
  • 7.5
    8.0

    Anomalisa 2015

    Wejść w ten świat to dla widza nie tylko ćwiczenie intelektualne, ale i czysta estetyczna przyjemność.
  • 6.3
    4.0

    Dziewczyna z portretu 2015

    Jest tu wprawdzie kilka scen zapadających w pamięć (choćby Redmayne przed lustrem), ale jeżeli "Dziewczyna z portretu" zajmie miejsce na kartach historii kina, to bardziej niż przez swoją jakość, stanie się to dzięki tematyce, wciąż nowej w wysokobudżetowych produkcjach.
  • 7.1
    8.0

    Frankofonia 2015

    Monumentalnie, przewrotnie, badając tyleż podjęty temat, co pojemność filmowego języka.
  • 6.9
    ?

    Zjednoczone stany miłości 2016

    Wpisują się w nurt weryfikujący transformację ustrojową i uzupełniający białe plamy w obrazie polskich lat 90.