-
Obecnie bardzo rzadko zdarza mi się, by jakakolwiek gra przykuła mnie na tyle do komputera. Szybko się nudzę, sterowanie jest dla mnie zbyt skomplikowane, a fabuła do mnie nie przemawia. Tutaj nie pojawiło się nic z tych rzeczy, wręcz przeciwnie - nawet nie zauważyłam, jak mijały mi kolejne godziny na poznawaniu świata Żyjących Ziem i zgłębianiu tajemnicy nieznanej epidemii.
-
Chociaż rozgrywka trwa raptem kilka godzin, to wciąga i nie wychodzi człowiekowi z głowy. Nie da się jednak ukryć, że ten czas jest naprawdę intensywny i gra potrafi obciąży psychicznie. Głosy słyszane przez Senuę, jej psychoza, pogoń za przeznaczeniem, prześladowanie przez Cień, jej wspomnienia i psychodeliczne przeżycia na jawie - to wszystko tworzy mieszankę nie zostawiającą gracza obojętnym.
-
Niestety, ładny wygląd gry to stanowczo za mało, żeby rozgrywka mnie porwała.
-
Historia pochłania całkowicie, podejmowane decyzje wpływają na rozgrywkę, a system walki, chociaż skomplikowany, daje dużo satysfakcji z wygranej potyczki. Mam nadzieję, że studio Fool's Theory nie poprzestanie tylko na jednej części przygód Szulskiego i będziemy mogli śledzić jego kolejne perypetie w następnych produkcjach.
-
To nie jest zła gra, ale sporo brakuje jej do ideału. Grało mi się w nią dobrze, łatwo skupiałam się na rozgrywce, a świat przedstawiony Athii mnie wciągnął. Nie będę jednak ukrywać, że brakowało mi polskiego tłumaczenia i mam ogromną nadzieję, że szybko się ono pojawi, bo to pozwoli mi wciągnąć się w tę grę jeszcze bardziej. Całkiem sympatyczny średniak, jeśli przymknie się oko na pewne niedociągnięcia i spróbuje skupić na samej rozgrywce.
-
Gra się dobrze, prosty system walk nie zniechęca. "Batman. Gotham Knights" poza czystą rąbanką z tymi złymi oferuje także trochę gimnastyki dla mózgu, podsuwając graczom detektywistyczne zagadki do rozwiązania.