Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Razem z naszymi partnerami wykorzystujemy też pliki "cookie".
Zamykając ten komunikat potwierdzasz, że zapoznałeś się z polityką prywatności i akceptujesz jej treść.
  • Ostatnia aktywność: 21 maja
  • Dodany: 14 sierpnia 2020
Znaleziono 5 recenzji. Wyczyść filtry
  • Jest produkcją specyficzną, ale jako pierwszy krok postawiony w tematyce gier myśliwskich spełniła swoje zadanie. Ciekawie zaprojektowany świat oraz spektakularne projekty Kemono mogą się podobać. Po czasie spędzonym z produkcją nie jestem jednak przekonany, czy jest to zabawa dla mnie. Powtarzanie tych samych mechanik potrafi być nużące, a historia nie motywuje nas do dalszych wysiłków.

    Więcej
  • To kawałek świetnie przygotowanego kodu. Widać, że ekipa z Motive Studio włożyła dużo pracy, by uszanować oryginalny produkt, jednocześnie dodając do niego autorskie usprawnienia. W ten sposób otrzymaliśmy powtórkę doświadczenia sprzed piętnastu lat w formie odpowiadającej dzisiejszym standardom.

    Więcej
  • To produkt przeznaczony w dużej mierze dla młodszych graczy, ale posiadający sporą ilość elementów, które przypomną starszym o minionej młodości spędzonej przy poprzednich odsłonach. Sama rozgrywka nie należy do zbyt skomplikowanych i nie może rywalizować z gigantami takimi jak choćby "Crash Bandicoot", ale dzięki dość atrakcyjnej cenie potrafi się obronić jako samodzielny produkt. Największy zarzut mam do jakości wykonania, która momentami woła o pomstę do nieba.

    Więcej
  • Jeżeli miałbym jednym zdaniem podsumować czas spędzony przy "The Gunk", to powiedziałbym, że to gra świetnie skrojona pod abonament Xbox Game Pass. Nie jestem pewien, czy byłbym nią zainteresowany w pełnej cenie. Jednak, dzięki tej formie dostępu do różnych produkcji, miałem okazję doświadczyć bardzo przyjemnej przygody, która mimo braku większego rozbudowania lub rozmachu dostarczyła mi parę godzin satysfakcjonującej rozgrywki. Okazuje się, że chodzenie i wciąganie glutów może sprawiać radość.

    Więcej
  • Ciężko jest mi jednoznacznie ocenić produkcję Housemarque. Z pewnością nie jest to pozycja dla każdego. Gry AAA rzadko wychodziły poza swoje standardowe ramy gatunkowe, utrzymując tym samym użytkownika w strefie komfortu. Tutaj zaś gatunek roguelike niejako przedarł się do mainstreamu i to na dodatek w formie exclusive'a dla konsoli Playstation. Przyznam jednak, że przy "Returnalu" dobrze się bawiłem i szybko przyzwyczaiłem się do niecodziennego stylu rozgrywki.

    Więcej